• Hoihoii.
    Zoals als de titel al een beetje verklapt, ben ik op zoek naar inspiratie. Inspiratie voor korte verhalen om precies te zijn. Thema's, ideeën, dromen, songteksten, films, plaatjes, literally anything . Alles is welkom, echt. I'm desperate. (not really tho)

    Ik wil namelijk heel graag mijn schrijfkunsten verbeteren. Als ik schrijf, schrijf ik aan een groot uitgebreid verhaal dat ik helemaal heb uitgedacht, alleen dit gaat heel stroef en ik heb vaak geen eens meer zin om hier aan te werken. Daarom wil ik meer korte verhalen gaan schrijven, omdat ik die tenminste wel af maak. Zo kan ik mijn plezier in schrijven behouden en tegelijkertijd blijven oefenen.
    Hiervoor heb ik dus wel nieuwe inspiratie nodig! Dus, als je ook maar iets in gedachte hebt, iets wat jij misschien heel graag zou willen lezen of iets waar je al tijden van droomt. Laat het weten!

    Ik weet niet helemaal zeker of deze (dit?) topic hier helemaal goed staat. If not; excuses :x


    To be soft is to be powerful

    Je kan altijd Writing/dialogue prompts zoeken en daarop werken? Zo heb ik namelijk weer inspiratie gekregen voor een van mijn shorts ^^
    Hier wat voorbeeldjes:




    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nikiforov schreef:
    Je kan altijd Writing/dialogue prompts zoeken en daarop werken? Zo heb ik namelijk weer inspiratie gekregen voor een van mijn shorts ^^
    Hier wat voorbeeldjes:





    Ja! Dat is een goede! Thank u (:


    To be soft is to be powerful