• De ChristenUnie vindt het alleszinds al niet kunnen:

    Christenen in Flevoland zijn geschokt en teleurgesteld over plannen voor een SM-act in Walibi Holland. Tijdens de Halloween Fright Nights haalt het pretpark 'zweepslagen, lak, leer en bondage' uit de kast. Dat schiet de gelovigen helemaal in het verkeerde keelgat.

    "Het is het attractiepark niet waardig om naar dit soort extreme dingen te gaan zoeken", reageert Jaap Oosterveld van de ChristenUnie in Dronten. "Walibi raakt steeds verder van het padje af", vertelt hij aan Omroep Flevoland.

    De 'scarezone' in Walibi zal in het teken staan van 'strenge meesteressen en slaven'. Volgens woordvoerster Lindy Voskuil krijgt het toneelstukje inderdaad een seksuele lading. "We zoeken het randje op." Hoewel de sfeer van een darkroom wordt gecreëerd, zou van echte seksuele handelingen geen sprake zijn. Acteurs raken bezoekers niet aan.

    Het pretpark zit blijkbaar financieel in de problemen, denkt ChristenUnie-voorman Oosterveld. "Het verbaast mij dat Walibi steeds extremere markten opzoekt om voldoende omzet te realiseren. Kennelijk gaat het slecht." Eerder had hij al commentaar op de keuze om speciale Walibi-condooms te verkopen.

    Bron: Looopings.nl

    =======================

    Ik ben nu niet direct een christenen, maar ik vind het eerlijk gezegd toch ook wel een beetje ver gaan.:')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 13:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Wtf wtf wtf. Mijn gehele reactie is een grote wtf.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Omg waar gaat dat heen met de wereld :')

    Moet toch kunnen? Wat boeit dat nou.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wacht, wat?


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Haha, what the fuck. Ik ben zelf niet gelovig, maar ik vind redelijk seksuele zaken als BDSM nu niet meteen passen in een pretpark waar ook veel kinderen naartoe gaan. Ik heb er echt niets tegen dat er steeds minder flauw wordt gedaan over seksualiteit en vind dat juist een goede zaak, maar het heeft gewoon echt niets met pretparken (en al zeker niets met Halloween, want eerlijk gezegd vind ik het maar vreemd dat een vorm van seks als Halloweenact wordt gebruikt) te maken en ik persoonlijk zou toch niet meteen met een gezin naar een sm-getint pretpark gaan met Halloween. :')

    [ bericht aangepast op 7 aug 2015 - 13:44 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Uhm... right? Scarezones horen eng te zijn. Wat heeft sm precies met horror te maken, Walibi? :S


    Happy Birthday my Potter!

    HAHAHA in een kinderpretpark :D.
    Gaan ze ook meteen adverteren voor Wasteland? Misschien koop ik ook maar een kaartje Walibi.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    Wat.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Baelor schreef:
    Wat.


    26 - 02 - '16

    Op zich een grappig concept voor Halloween, maar inderdaad een beetje misplaatst in een kinderpretpark. Doe dat dan ergens waar kleine kinderen sowieso niet komen. x)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wat een onzin. Laat de mensen van het park lekker zelf hun Halloween regelen. Halloween is sowieso niet een Christelijk-verantwoord feest.

    Ik ben er 2 jaar geleden heen geweest en er liepen echt 5/6/7 jarige kinderen rond, doe dus maar niet.


    wat was dit ookalweer

    Ik vind het bizar. Ik had het al eerder gelezen en het kan in mijn ogen niet. Dit heeft voor mij niks met geloof te maken maar het heeft te maken dat ze een seksuele voorkeur te overdreven gaan uit voeren.
    Er zijn namelijk altijd nog mensen die wel echt van SM houden, en ook al is dat niet mijn voorkeur, die mensen zijn er serieus in. Je kan niet zomaar zoiets om toveren tot iets wat een grote grap is. Je kan er op zitten wachten dat mensen die allemaal thuis gaan doen op een hele andere manier dan het hoort. SM gaat namelijk niet alleen over elkaar pijn doen en die naam krijgt het nu wel. Ik vond 5 Shaders al erg, dit vind ik nog erger.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het ronduit belachelijk, want dit gaat niet eens om religieuze zaken maar seksuele zaken. Er zijn ook zat atheïsten en niet christelijke mensen die hierop tegen zijn, dus om hier te zeggen dat die christenen niet moeten zeuren is gewoon belachelijk. Zelf ben ik niet christelijk en ik vind dat het ook niet door de beugel kan.


    26 - 02 - '16