• Ik zat vandaag met iemand op msn te praten. Zijn beste vriend had met een meisje die vroeger bij mij op de basisschool zat.
    Dus ik zei dat toen zei hij: 'Jij hebt ook zoveel vrienden.'
    Dus ik zei: 'Nou nee.'
    Hij zei: 'Jawel. Ik vind rond de 590 vind ik niet weinig.'
    Ik: 'Dat zijn hyves vrienden.'
    Hij: 'Dat is waar. Hoeveel vrienden heb je in werkelijk? 50? 100?'

    Sevda zei gisteren ook al dat ik op het eerste gezicht arrogant en populair over kom maar als je mij beter leerde kennen dat dat totaal niet zo is.

    Ik snap het niet, denken mensen nou echt dat ik zo populair ben en zo'n perfect leven heb?

    Wie herkent zich hier ook in?


    Even om alle mis verstanden quizlet uit te helpen:
    Nee ik zeg NIET dat als je populair bent dat je dan een perfect leven heb. Zo bedoel ik het ook niet.
    En NEE, het gaat inderdaad ook NIET om over hoeveel hyves vrienden je hebt, het was een voorbeeld.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2011 - 0:18 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    To be honest? Nope. (cat)


    To infinity and beyond •

    Ik vind eerlijk gezegd niet dat ik populair ben ofzo, maar ik vind wel dat mijn leven goed is. Ik heb niet echt problemen thuis. Ja een autistisch broertje die irritant is maar dat is nou eenmaal zo. Voor mijn gevoel is mijn leven redelijk perfect. Een vriendje ontbreekt nog (;


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je aantal hyves-vrienden zegt niet zoveel over je populariteit.

    Edit: ik snap 'm.
    Ik herken me erin.

    Wat ik zo stom vind is dat veel mensne denken dat populaire mensen een geweldig leven is, terwijl dat lang niet bij iedereen zo is ;/

    [ bericht aangepast op 24 aug 2011 - 23:44 ]


    Me so good.

    Ik herken me er ook in ja, maar ik ken jou wel een beetje en ik weet dat je leven niet perfect is. Maar mensen trekken te snel conclusies.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nah,ik heb niet zoveel vrienden en iedereen weet dat volgens mij.
    Ik heb voldoende vrienden op wie ik kan bouwen en dat is meer dan genoeg :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Jij hebt blond haar, toch? Mensen reageren vaak slecht op blond haar; barbie, populaire slet, meisje met veel geld. Dat is zo'n stom stereotypje dat maar niet wil verdwijnen. & nee, ik heb dat niet.


    Olive

    Om eerlijk te zijn, ja. Op school kennen mensen me die ik nog nooit heb gezien, en dan is 't nog de lat leggen waar 'kennen' dan begint.
    En ja, ik ken veel mensen. Daardoor lijkt het alsof ik "populair" ben, terwijl ik juist meer het buitenbeentje ben dat wel 'oké' met iedereen om kan gaan.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Authors schreef:
    Jij hebt blond haar, toch? Mensen reageren vaak slecht op blond haar; barbie, populaire slet, meisje met veel geld. Dat is zo'n stom stereotypje dat maar niet wil verdwijnen. & nee, ik heb dat niet.


    Jep. Ik ben blond.

    Scum schreef:
    Om eerlijk te zijn, ja. Op school kennen mensen me die ik nog nooit heb gezien, en dan is 't nog de lat leggen waar 'kennen' dan begint.
    En ja, ik ken veel mensen. Daardoor lijkt het alsof ik "populair" ben, terwijl ik juist meer het buitenbeentje ben dat wel 'oké' met iedereen om kan gaan.


    Ik ken best veel mensen. Maar ik ben nou niet het meisje die graag elke dag afspreekt. Ik hou van sport. En de meeste kunnen gewoon niet begrijpen dat ik liever judo dan dat ik met hun mee ga.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Tsja, soms gedraag je je gewoon naar een bepaald stereotype en het kan zijn dat je dat niet doorhebt, waardoor je in dat stereotype geplaatst wordt.


    Life's a voyage that's homeward bound

    Sweden schreef:
    Je aantal hyves-vrienden zegt niet zoveel over je populariteit.

    Edit: ik snap 'm.
    Ik herken me erin.

    Wat ik zo stom vind is dat veel mensne denken dat populaire mensen een geweldig leven is, terwijl dat lang niet bij iedereen zo is ;/


    Dat bedoel ik.
    Ik ken een meisje en die is "populair." Maar ik zou voor geen goud in haar schoenen willen staan omdat ik weet wat er diep van binnen met haar aan de hand is.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat is populair? Veel mensen kennen? Een blond tutje zijn met teveel lipgloss en oogschaduw? Want ik ken veel mensen, en mensen kennen mij. Maar ik ga mezelf niet bepaald 'populair' noemen omdat ik veel vrienden heb op hyves? :'D


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Grover zei op 24 aug 2011 - 23:39:

    Nah,ik heb niet zoveel vrienden en iedereen weet dat volgens mij.
    Ik heb voldoende vrienden op wie ik kan bouwen en dat is meer dan genoeg :'D


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!

    Uneventful schreef:
    Wat is populair? Veel mensen kennen? Een blond tutje zijn met teveel lipgloss en oogschaduw? Want ik ken veel mensen, en mensen kennen mij. Maar ik ga mezelf niet bepaald 'populair' noemen omdat ik veel vrienden heb op hyves? :'D


    Ik ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Populair om het aantal vrienden op Hyves? Zit je nog op de basisschool of iets..?


    ars moriendi

    Tortuga schreef:
    Populair om het aantal vrienden op Hyves? Zit je nog op de basisschool of iets..?


    Nee ik zit niet meer op de basisschool of iets.


    "Ignite, my love. Ignite."