• The soulmate experiments

    Het moment dat je je zielsverwant ontmoet kan je kleuren zien, tot op dat moment zie je alles in zwart, wit en grijs. Het moment dat je zielsverwant sterft, verdwijnen ook de kleuren. Sommige mensen ontmoeten nooit hun zielsverwant. Sommige mensen ontmoeten wel hun zielsverwant, maar zijn niet de zielsverwant van hun zielsverwant. Sommigen vinden hun zielsverwant en leven de rest van hun leven gelukkig samen.

    Een groep jongeren, die elkaar nog nooit ontmoet hebben en die allemaal uit de Benelux komen worden uitgenodigd om mee te doen aan een sociaal experiment. Dit experiment is een samenwerking van de landen van de Benelux en een groep wetenschappers. De wetenschappers willen er achter komen hoe zielsverwanten werken en of jongeren relaties durven te beginnen zonder zielsverwanten.
    De jongeren, als ze accepteren natuurlijk, worden in een groot huis neer gezet zonder begeleiders en zullen voor enkele maanden bekeken worden door de wetenschappers via camera’s (die natuurlijk niet in bad- en bedkamers hangen).

    Locatie:


    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd (boven de 16):
    Seksualiteit:
    Woonplaats (land en stad graag):
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Visie op zielsverwanten:
    Extra:


    Rollen: [VOL]
    Meisjes:
    - Alissa Levena Navarro Keynes
    - Emily June Hale TheHangingTree
    - Gereserveerd Burnley
    - Serena Grier MAYBENOT
    - Cassandra Isa Martinez Orton
    - Isabelle June Adams TheHangingTree
    Jongens:
    - Jona van Vliet Geleninja
    - Buchanan McEachern Burnley
    - Dante William Darbyshire Drifted
    - Cal Williams NoStranger
    - Luke Connor Parker ComingToTheTree
    - Flynn Jones Newt_Runner


    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 17:22 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Mag ik een meisje? (:

    Cogitatio schreef:
    Mag ik een meisje? (:


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.


    Naam: Jona van Vliet
    Leeftijd: 18
    Seksualiteit: Biseksueel
    Woonplaats: Den Haag, Nederland.
    Uiterlijk: Jona is lang (1.90) en is behoorlijk pezig. Heeft iets waardoor mensen vaak direct denken, die is verlegen en stil, die is ongevaarlijk. Dit valt echter weg als hij boos word, dan lijkt er een schaduw over zijn gezicht te vallen. Als hij echter blij is dan straalt het van hem af. Hij heeft hele donkeren ogen
    Karakter: Jona is over het algemeen een stille jongen. Hij is meestal een vriendelijke jongen, maar hij laat zich heel erg meeslepen met zijn emoties. Als hij blij is kan hij allerlei leuke dingen doen, als hij woedend is kan hij je verrot slaan.
    Jona is dol op lezen en boksen. Hij kan in beide zichzelf helemaal kwijt raken. In de verhalen is hij ver weg in andere werelden, tijdens het boksen is hij niet te houden. Beter sterven dan verliezen.
    Geschiedenis: Jona is de derde zoon in een gezin van vijf jongens. Op zijn achtste ging hij samen met zijn oudere broers op boksen en in het eerste jaar van de middelbare school werd hij van school gestuurd omdat hij een pestkop in elkaar geslagen had. Op zijn nieuwe school ging dat verhaal al snel de ronde en niemand wilde echt iets met hem te maken hebben. Hij had voornamelijk zijn vrienden op de boks school en in de bibliotheek. Zijn eerste vriendinnetje was een meisje dat hij op de boksclub tegen kwam, maar die relatie viel uit elkaar toen zij verhuisde. Zijn tweede relatie was met een jongen die hij ontmoete in de bibliotheek, maar ook die relatie liep op niets uit. Jona slaagde voor zijn Gymnasium, maar weet nog niet wat hij wil doen met zijn leven. Daarom besloot hij in te gaan op deze uitnodiging.
    Visie op zielsverwanten: Hij gelooft in zielsverwanten, maar vind het een raar om zich zelf met een zielsverwant voor te stellen.
    Extra: Jona is linkshandig, wat handig is bij boksen omdat de tegenstander dat niet verwacht.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 20:45 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik twijfel of ik een jongen of een meisje wil ....


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Drifted schreef:
    Ik twijfel of ik een jongen of een meisje wil ....


    Ik kan ook een reservering neer zetten en dat je later bepaald of je een jongen of meisje wil.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    Ik kan ook een reservering neer zetten en dat je later bepaald of je een jongen of meisje wil.


    Als je dat zou willen doen, graag!


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Drifted schreef:
    (...)

    Als je dat zou willen doen, graag!


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Interesting... Ik zou graag een jongen willen reserveren (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Sterik schreef:
    Interesting... Ik zou graag een jongen willen reserveren (:


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik denk nog even na - ik weet niet of ik tijd heb.


    Spoiler alert: you will save yourself




    Buchanan McEachern

    I don't believe in heaven or hell, I think you just have to treat other people the way you'd like to be treated.

    Leeftijd: 19, verjaart op 13 juni.
    Seksualiteit: heteroseksueel
    Woonplaats: Buchanan woont sinds een tijdje in Enschede, Nedeland
    Uiterlijk: Buchanan ziet er nogal bleek uit, wat eigenlijk best wel meevalt. Met een lengte van 1m84 vindt hij zichzelf lang genoeg. Op beide schouders heeft hij tatoeages, die als zijn armen vrij zijn, duidelijk zichtbaar zijn. Buchanan is van nature smal, maar traint soms om breder te lijken. Hij heeft soms felblauwe ogen, die ook heel zacht blauw en zelfs blauwgroen kunnen lijken. Hij heeft volle, roze lippen, die goed in zijn gezicht passen. Als hij het erg warm heeft zijn zijn aders duidelijk zichtbaar, vooral die in zijn nek.
    Karakter: Buchanan is vriendelijk -mits je ook vriendelijk bent naar hem. Hij heeft een duidelijke mening en zegt wat hij vindt. Hij neemt niet gauw een blad voor de mond en is soms erg speels. Toch heeft hij zo zijn momenten dat hij serieus is, maar ook dat op een vrolijke manier. Je ziet hem echt niet gauw kwaad. Verdrietig kan hij soms wel snel worden, en in dat soort momenten kan je hem beter of steunen en erover praten, of je moet hem met rust laten.
    Om zijn vrienden heen is hij zeker geen verlegen jongen, eerder de drukste van de groep die iedereen aan het lachen maakt. Hij houdt van af en toe wel eens een gesprek over serieuze dingen. Afhankelijk is hij zeker niet, maar compleet zelfstandig is hij ook niet. Soms kun je hem peinzend aantreffen, denkend over dingen van vroeger, nu en in de toekomst, aangezien hij dat belangrijk vindt.
    Geschiedenis: Buchanans moeder heeft zelfmoord gepleegd om een nog steeds onbekende reden toen hij drie was. Zijn vader heeft zich alleen maar op hem gericht en stimuleerde hem om het goed te doen. Hij en Buchanan zijn als twee handen op een buik. Hij groeide een deel van zijn leven op in Duitsland, en de rest in Ierland, waar ze in de vakanties vaak heengingen. Buchanan weet dat hij acteur wil worden, of iets met films, aangezien zijn vader en hij grote filmfanaten zijn. Ook heeft hij soms fotoshoots als model, wat hij ook erg leuk vindt om te doen. Hij was stiekem wel nieuwsgierig en accepteerde daarom de uitnodiging.
    Visie op zielsverwanten: Hij gelooft niet per se in zielsverwanten, maar hij geloofd wel dat er een speciaal iemand is met wie hij de rest van zijn leven door wil brengen.
    Extra:Buchanans moeder was van Britse afkomst, en zijn vader is half Duits, half Iers. Hij beschouwt zichzelf als half Duits en half Iers, omdat hij zijn moeder maar een 'vervelende vrouw' vond.
    Aangezien hij tweetalig is opgevoed en in Ierland en Duitsland heeft gewoond, spreekt hij met een gemengd accent van Duits en Iers, wat sommige toch wel grappig vinden klinken.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2014 - 16:27 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik wil graag een meisje reserveren


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    Ik wil graag een meisje reserveren


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ik vind Buchanan al wel redelijk af


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Naam: Julia Dubois
    Leeftijd (boven de 16): 18
    Seksualiteit: heteroseksueel
    Woonplaats: Brussel, Belgie
    Uiterlijk:




    Julia heeft volgens zichzelf het perfecte lichaam. Ze is niet te dun, maar zeker ook niet te dik. Dit heeft ze te danken aan de vele uren die ze aan sporten besteed en het gezonde eten dat ze normaal gesproken eet. Haar haren zijn de ene keer bruin en de andere keer blond, dit is maar net waar ze zin in heeft. Ditzelfde geld voor haar kleding en de manier waarop ze haar haren draagt. De ene keer kan ze haar haar ingevlochten hebben en een leuk jurkje dragen, de andere keer heeft ze haar haren los en draagt ze een skinny jeans en een shirtje en weer een andere keer draagt ze haar haren in een losse, slordige knot en heeft ze een joggingsbroek met een simpel truitje aan.
    Karakter: Julia wordt vaak gezien als het domme blonde, maar is in werkelijkheid een stuk slimmer dan ze zich soms voordoet. Het feit dat mensen vaak denken dat ze een beetje dom is komt door het feit dat ze altijd alles doet voordat ze erover nadenkt. Dit brengt haar soms in problemen, maar veel vaker levert het ook hele leuke situaties op. Julia is een heel spontaan, vrolijk meisje dat heel snel contact met mensen kan leggen en deze ook met gemak kan onderhouden. Omdat ze er een hekel aan heeft om alleen te zijn, probeert ze met iedereen wel normaal om te gaan. Maar als ze je echt niet mag of je iets hebt wat zij wil hebben, kan ze je leven heel erg moeilijk maken. Julia is iemand die het heel leuk vind om met jongens en hun gevoelens te spelen, maar zal nooit heel ver gaan als ze niks in je ziet. Als ze daarintegen eenmaal haar zinnen op een jongen heeft gezet -iets wat bijna nooit voor komt- is ze bereid alles voor hem te doen en zal ze hem ook zo lang als de relatie standhoudt trouw blijven.
    Geschiedenis: Julia heeft erg veel mee gemaakt in haar verleden, waardoor ze hier liever niet over praat. Zo heeft ze haar ouders op jonge leeftijd verloren tijdens een auto ongeluk, is ze haar zus een paar jaar geleden kwijt geraakt aan drugs en is ze van school naar school verplaatst omdat ze steeds moest verhuizen. Ondanks dit alles staat ze positief in het leven en doet ze er alles aan om het beste van de situatie te maken.
    Visie op zielsverwanten: Julia heeft haar twijfels hierover. Ze weet niet of zoiets echt bestaat, ze doet aan dit programma mee om erachter te komen.
    Extra: Julia heeft een tattoo van Engelenvleugels met de initialen van haar ouders op haar schouder staan.[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 9 dec 2014 - 11:09 ]


    Keep your head up, keep your heart strong