• T h e      W o l v e s      I n      T o w n      ~      R o l l e n t o p i c

    Elke stad heeft zo wel zijn eigen mythe. Zo heeft La Push de mythe dat er weerwolven hoedde in het kleine stadje. Zo heeft het vele mensen getrokken die het geheim willen ontdekken van de stad. Alleen is La Push niet de enige stad waar de weerwolven heersen over de stad. Ergens verscholen in Mallowhill, vlakbij La Push, heeft zich een nieuwe wolf pack gevestigd. Niemand wist er ooit van, tot er liefdes buiten de wolf pack ontstaan en er geen weg terug is dan het hun te vertellen. De leider van de pack is er niet blij mee dat het geheim wordt verspreidt. Toch moet hij het feit accepteren en de nieuwe leden een kans geven, maar zal het hun lukken om hun geheim binnen de pack te laten?


    R o l l e n:
    W o l f      p a c k:
    - Aya Brooke Stark » 18 jr. » Reincarnate » 1
    - Tatiana "Tatia" Quinn » 17 jr. » geleninja » 5
    -

    - Finn Zachary van Hohenheim » 18 jr. » Enchanter » 2
    - Clyde Roy Mokamo » 19 jr. » Vivir » 5
    - Jared Avalon » 20 jr. » Ephrya » 8 (Alpha)

    M e n s e n:
    - Lora Woods » 17 jr. » Vivir » 1
    - Yasmin Yaela Oliveira » 19 jr. » Princesas » 3
    - Gereserveerd voor Crissy

    - Damon Cameron Morriss » 19 jr. » Reincarnate » 2
    - Keith Layton Anderson » 18 jr. » Enchanter » 4
    - Dante William Darbyshire » 19 jr. » Drifted » 7

    R e l a t i e s:
    -
    -
    -


    R e g e l s:
    -Alleen ik (Reincarnate) mag topics aanmaken!
    -Max. 2 rollen p.p. toegestaan!
    -RESERVATIES BLIJVEN 4 DAGEN STAAN! DAARNA WORDEN ZE VERWIJDERT!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 300 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 8 dec 2014 - 22:53 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Hé Wolfman!' Simon was inmiddels bij hem komen staan en met de blonde jongen zat hij samen rondjes te draaien op barkrukken tot de kinderen van de eerste les zouden komen. 'Zin in een donut?!' Gezien hij de enige wolf hier was, moest hij wel opkijken. Hij grinnikte even bij het zien van Tatia. Gelukkig konden de bijnamen niet heel veel kwaad, op stal kreeg je de raarste dingen naar je hoofd gegooid en niemand zocht er dan ook echt iets achter. Ze wisten wel dat je dat kreeg van bepaalde gesprekken met mensen.
          'Nou, eigenlijk moet ik zo aan het werk-' De blonde jongen die als een klein kind rondjes was blijven draaien begon te grijnzen. 'Hé, als hij die donut niet eet geef je 'm maar aan mij hoor. Donuts zijn altijd goed.' Hij dook snel weg voor de hand van Jared die hem de mond wilde snoeren en grijnsde vervolgens. 'Ik kan zelf prima eten hoor Simon.' Zei Jared vervolgens als teken dat hij prima een donut wilde. Normaal was hij een erg serieus, maar samen met vrienden kon hij echt een klein kind zijn. -- En dan voornamelijk met de mede- stalhulp Simon.
          'Maar ook goedemorgen, Tatia.' Hij kwam van de barkruk af en liep naar achter de toonbank terwijl hij zijn rijlaarzen nog een keer goed dicht ritste. De eerste kinderen van de les kwamen de kantine binnen gestormd om te kijken op welke pony's ze moesten, maar Simon was ze voor met antwoorden. 'Evi, jij zit op Bullet en die zus van je op Fame.' Ze meisjes gaven elkaar een high-five, duidelijk blij met de paarden waar ze op reden en vertrokken vervolgens naar de kleedkamers om hun cap uit de bak te gaan vissen. Jared zelf keek nog een keer op het rooster dat voor hem lag, om te kijken hoeveel tijd hij tussen bepaalde lessen zou hebben.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Ik kan zelf prima eten hoor Simon.' Zei Jared grijnsend tegen Simon. Ik gaf hem een donut en reek hem een beker chocolade melk aan. 'Maar ook goedemorgen, Tatia.' Ik grijnsde naar hem en keek toe hoe hij de kinderen de opdrachten gaf.
    'Ik heb een aantal vragen,' zei ik zachtjes terwijl ik hem bewonderde terwijl hij een rooster keek. Wacht nee... bekeek. Ik bekeek hem, er was geen bewonderen aan de gang. 'Ik was kleurenblind, met de nadruk op was. Ik moet zeggen dat je er beter uit ziet nu je het groene haar kwijt bent.' Ik wist dat ik straalde. Ik voelde de energie door heel mijn lichaam stromen en ik kon wel op en neer springen van geluk. 'Maar komt dat vaker voor? En mijn conditie is echt super goed, wat ik ergens heel vervelend vind want ik train al jaren voor een goede conditie en dit voelt als vals spelen. En ik ben warm, heet warm, hot. En ik eet echt super veel en ik heb nog steeds honger!' Ik nam een grote hap uit mijn donut om aan te tonen hoeveel honger ik had en wachtte tot hij antwoord gaf op mijn vele vragen.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    A y a      B r o o k e      S t a r k



          Ik werd wakkergeschut door de irritante toon van mijn wekker en van irritatie, gooide ik mijn wekker tegen de muur aan en opende mijn ogen. Ik zuchtte en zette mijn voeten neer op de koude vloer. Ik werkte mezelf omhoog en kreunde van de pijn in mijn voet. Heel even was ik vergeten dat ik mijn voet had gebroken, maar de pijn in mijn voet herinnerde mij er weer aan. Ik fronste toen ik op ging staan. Toch besloot ik om maar mijn gordijnen open te doen en me klaar te maken voor school.
          Na een heerlijke warme douche kleedde ik me aan en ging ik voorzichtig naar de woonkamer. Met mijn eigenwijze kop wilde ik toch met man en alle macht naar school. Ik pakte mijn tas in en dronk mijn koffie in een slok leeg. Even zocht ik naar mijn sleutels, maar vond ze algauw op de aanrecht en pakte mijn tas op om naar buiten te gaan. Het was moeilijk om te lopen met mijn been, maar toch wilde ik het doen. Ik moest en zou naar school toe gaan. Ik zuchtte en kreunde toen ik naar mijn auto liep en richting school toe reed. Ik parkeerde mijn zwarte truck vlakbij school op de gehandicapte plek en pakte mijn tas van de bijrijdersstoel. Ik fronste en stapte na een tijdje mijn auto uit, om vervolgens mezelf de school in te werken. Het was zwaar om de school in te komen, maar het lukte me uiteindelijk wel. Zacht vloekte ik in mezelf toen de laatste tree niet wilde lukken. Na heel verl gevloek, kreeg ik mezelf toch de laatste tree op en liep de school in. Ik liep voorzichtig naar de receptie en meldde mezelf weer beter. De vrouw achter de balie keek me met een rare blik aan. "Waarom zit je niet thuis?", Vroeg ze en keek me serieus aan. "Omdat ik geen opgever ben.", Zei ik en trok een wenkbrauw op. Daarna liep ik richting mijn kluis om mijn boeken voor Japans te pakken..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Ik heb een aantal vragen,' Jared maakte een gebaar naar Simon dat hij de kinderen alvast moest gaan helpen en even later was hij alleen met Tatia in de kantine. 'Ik was kleurenblind, met de nadruk op was. Ik moet zeggen dat je er beter uit ziet nu je het groene haar kwijt bent.' Hij begon even zacht te lachen bij het idee. 'Van alle kleuren die je kon zien, waarom groen?' Hij keek heel even naar haar op. 'Maar komt dat vaker voor? En mijn conditie is echt super goed, wat ik ergens heel vervelend vind want ik train al jaren voor een goede conditie en dit voelt als vals spelen. En ik ben warm, heet warm, hot. En ik eet echt super veel en ik heb nog steeds honger!'
          'Je hebt inderdaad een beter zicht, dus dat kan zeker daardoor komen. En gezien je conditie inderdaad beter is zal je automatisch meer bewegen en dus ook meer honger hebben. Het is normaal, je went er wel aan.' Hij keek weer naar het rooster. Nu een beginnersles, met een beetje geluk kon Simon de les daarna zelf aan en zou Jared zijn bijrijdpaard kunnen rijden. De twee uur die hij daarna had kon hij wel gebruiken om het paard van de eigenaresse te rijden en die avond net voordat hij weg zou moeten naar de kliniek zou hij nog meerijden in de springles van die dag. De rest van de tijd werd voornamelijk opgevuld met klusjes doen op stal, dat moest nog lukken. 'Maar als je het niet erg vind, ik moet m'n paard een zadel op gaan gooien zodat ik die kan rijden en moet Simon nog even helpen met de beginners. Oftewel, ik moet aan het werk.'

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 18:57 ]


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Van alle kleuren die je kon zien, waarom groen?' Hij begon te lachen
    'Wel dat is simpel: ik zag geen rood. Haal rood weg uit bruin en je krijgt een rare kleur groen,' legde ik uit.
    'Je hebt inderdaad een beter zicht, dus dat kan zeker daardoor komen. En gezien je conditie inderdaad beter is zal je automatisch meer bewegen en dus ook meer honger hebben. Het is normaal, je went er wel aan.'
    'Nog steeds vind ik het vals spelen,' mompelde ik.
    'Maar als je het niet erg vind, ik moet m'n paard een zadel op gaan gooien zodat ik die kan rijden en moet Simon nog even helpen met de beginners. Oftewel, ik moet aan het werk,' zei Jared.
    'O, mag ik mee?' vroeg ik. 'Ik heb een hele hoge koorts en kan echt niet naar school.' Ik gaf hem een onschuldige grijns en hoopte dat hij me niet weg zou sturen.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 21:53 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Oh, mag ik mee?' Vroeg ze. 'Ik heb een hele hoge koorts en kan echt niet naar school.' Ze grijnsde onschuldig en Jared begon even te lachen. 'Maar natuurlijk. Weet wel dat je aan het werk gezet gaat worden, of je nou verstand hebt van paarden of niet. De staleigenaar wilt geen mensen die niets doen, dus je gaat minstens de paarden uit het land moeten halen, of je nou koorts hebt of niet.' Vervolgens kwam hij achter de toonbank vandaan en loopt richting de stallen.
          Verderop was Simon bezig met Bullet aansingelen gezien het meisje dat op hem reed het niet zelf kon. Jared liep rechtstreeks naar de box van Aphrodite en pakte onderweg het halster van de merrie mee, om dat om haar hoofd te doen en vast te zetten voor haar stal. 'Zeg dikke, niet doen.' Het paard zat met haar neus in zijn poetspullen op zoek naar iets eetbaars.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Maar natuurlijk. Weet wel dat je aan het werk gezet gaat worden, of je nou verstand hebt van paarden of niet. De staleigenaar wilt geen mensen die niets doen, dus je gaat minstens de paarden uit het land moeten halen, of je nou koorts hebt of niet.'
    'Juist met paarden werken,' zei ik na een aarzeling. 'Jared de enige ervaring die ik met dieren heb was toen ik in een wolf veranderde!' Jared begon een paard op te zadelen en een golf van paniek overspoelde me. 'Ik hoef toch niet op een paard te zitten? Ik heb nog nooit op een paard gezeten. In de wijze woorden van Sherlock Holmes: ze zijn gevaarlijk aan beide uiteinden en listig in het midden.' Ik keek naar het paard dat met zijn neus in de poetsspullen zat. 'En ik heb misschien ooit gezien hoe een paard mijn broer van zijn rug af bokte... Dus ik ga hier staan, haal soms koffie en maak leuke foto's voor Facebook goed?' Ik keek hem hoopvol aan.

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 21:53 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Juist met paarden werken,' Zei ze na een aarzeling. In de tussentijd had Jared het tuig van Aphrodite gehaald en hing het hoofdstel aan het haak en lag het zadel op de bruine merrie haar rug. 'Jared de enige ervaring die ik met dieren heb was toen ik in een wolf veranderde! Ik hoef toch niet op een paard te zitten? Ik heb nog nooit op een paard gezeten. In de wijze woorden van Sherlock Holmes: ze zijn gevaarlijk aan beide uiteinden en listig in het midden. En ik heb misschien ooit gezien hoe een paard mijn broer van zijn rug af bokte... Dus ik ga hier staan, haal soms koffie en maak leuke foto's voor Facebook goed?'
          Hij gooide de singel naar beneden en bukte om het van onder Aphrodite haar buik te kunnen pakken, waarna hij het ding vastzette. 'Nee, ik zet je niet op een paard. De meeste pony's hier vallen wel mee, ze bokken niet allemaal. Aphro misschien, maar de normale manegepony's niet.' Hij deed het hoofdstel los om en haalde het Halster los, dat hij op de grond gooide. Vervolgens zette hij alle riempjes nog eens vast. 'Maar je hoeft niet te rijden, nee. Ik daar in tegen wel, dus je gaat maar aan de rand toe staan kijken hoe ik spring. Of in ieder geval, hoe dit paard springt.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Maar je hoeft niet te rijden, nee. Ik daar in tegen wel, dus je gaat maar aan de rand toe staan kijken hoe ik spring. Of in ieder geval, hoe dit paard springt.'
    'Jeej, hoef niet op een paard te zitten,' zuchtte ik opgelucht. 'Wil je nog chocolademelk? Ik zou willen zeggen dat het nog warm was, maar het wat lauw geworden. Hé je kan tenminste niet je tong verbranden!' Jared zette een aantal riempjes van het zadel vast en ik vroeg me af hoe je dat ooit kon onthouden. I 'Hoe lang rijd je al paard? En is het zo dat we nu je weet wel zijn, en nee ik bedoel niet voldemort, dat dieren dat door hebben of ons ineens mogen? Kan ik een agresieve hond aan kijken en dat hij helemaal bang van me word omdat hij door heeft dat ik gevaarlijker ben? Dat zou zo cool zijn! Kan dat? Kan dat? Kan... au.' Springen met warme chocolademelk in je handen was niet handig. 'Oké chocomelk is toch nog warm!' Ik zette de papieren beker weg en veegde snel de warme vloeistof van mijn hand af. Gelukkig was het niet op mijn kleding gekome... ik veegde mijn hand aan mijn broek af, mijn nieuwe witte broek zat onder en mijn moeder ging me vermoorden. 'Voordat ik geweldige foto's van je kan maken, heb je een plek waar ik mijn hand onder de koude kraan kan doen? Want ik mag dan wel bovennatuurlijk zijn, ik ben nog altijd onhandig.'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 21:52 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Jeej, hoef niet op een paard te zitten,' Zuchtte ze opgelucht. 'Wil je nog chocolademelk? Ik zou willen zeggen dat het nog warm was, maar het wat lauw geworden. Hé je kan tenminste niet je tong verbranden!' Hij zette het laatste riempje vast en trok het dekje onder het zadel nog even goed gezien dat aan de ene kant dubbel zat. 'Ik drink het zo meteen koud wel.'
          'Hoe lang rijd je al paard? En is het zo dat we nu je weet wel zijn, en nee ik bedoel niet voldemort, dat dieren dat door hebben of ons ineens mogen? Kan ik een agressieve hond aan kijken en dat hij helemaal bang van me word omdat hij door heeft dat ik gevaarlijker ben? Dat zou zo cool zijn! Kan dat? Kan dat? Kan... au.' Hij keek even opzij naar Tatia die stond te springen. 'Voordat ik geweldige foto's van je kan maken, heb je een plek waar ik mijn hand onder de koude kraan kan doen? Want ik mag dan wel bovennatuurlijk zijn, ik ben nog altijd onhandig.'
          'Buiten is een kraan, kom.' Hij pakte de teugels van het bruine paard dat achter hem aan liep en hij gebaarde Tatia dat ze mee moest lopen. 'En jawel, op zich moet het kunnen. Dieren voelen je aanwezigheid en dat is ook direct de reden dat de meeste paarden hier eerst naar je uit gaan halen in plaats van knuffelen zoals ze met de meeste mensen doen.' Hij liep naar de buitenbak, waar er al een paar sprongen van ongeveer een meter en lager stonden. Hij draaide de kraan voor Tatia open en trapte met zijn voet de bakdeur open.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    Ik stak mijn hand opgelucht onder de kraan en liet het koele water over mijn pijnlijke huid stromen.
    'Denk je dat Aya ingeprent is?' vroeg ik Jared en ik was zelf verbaasd dat ik die vraag stelde ook al zweefde hij al even in mijn hoofd rond. 'Ik bedoel hoe ze gister reageerde op toen ik over imprenten vroeg...' Ik keek van hem weg. 'Weet je hoe het voelt om ingeprent te zijn? Ben jij...' Ik maakte een gebaar met mijn arm en stak toen snel mijn hand weer onder de koude kraan. Het deed niet echt zeer meer, het koude water deed zeer, maar als ik met mijn armen ging zwaaien vlogen de druppels water in het rond. 'Weet je of Clyde ingeprent is?'

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 13:46 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Denk je dat Aya ingeprent is?' Vroeg ze terwijl ze haar hand onder de kraan stak. 'Ik bedoel hoe ze gister reageerde op toen ik over imprenten vroeg...' Ze keek even van hem weg. 'Weet je hoe het voelt om ingeprent te zijn? Ben jij...' Hij schudde zijn hoofd. 'Zover ik weet is het verhaal waar, mijn vader en zijn vriendin waren op elkaar ingeprent. Ze tripte 'm compleet toen hij-' Hij kapte zijn eigen zin af. Nog nooit was het er zomaar uit gekomen, wat was dit dan opeens? Hij vertelde Tatia dingen die zelfs zijn beste vriend nog niet wist, -- en hij vertelde Finn veel.
          'Maar nee, ik weet niet hoe het voelt.' Ze hield haar hand snel weer onder het water. 'Weet je of Clyde ingeprent is?' Hij haalde zijn schouders op. 'Ik weet het niet, het zou mogelijk zijn.' Ondertussen liep hij met het paard de bak in, zodat Tatia niet meer te zien was door de hoogte van het hek. Hij trok de singel nog wat strakker voor hij zijn stijgbeugels goed deed en in het zadel klom. 'Ik ben zelf dertien jaar wolf, maar inprenten komt zelden voor. Het is mij in ieder geval nog nooit gebeurd en na alle verhalen die ik heb gehoord denk ik dat ik daar maar blij mee moet zijn.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Zover ik weet is het verhaal waar, mijn vader en zijn vriendin waren op elkaar ingeprent. Ze tripte 'm compleet toen hij.... Maar nee, ik weet niet hoe het voelt.' Ik besloot niet verder in te gaan op zijn afgekapte zin. 'Ik weet het niet, het zou mogelijk zijn.' Dat vond ik niet leuk. Dat idee vond ik helemaal niet leuk. Stel dat Clyde ingeprent was, dan... had hij me dat best mogen vertellen gister. Stel dat hij niet ingeprent was... ik stopte met die gedachten en besloot hem heel ver weg te gooien. Die gedachte was raar. Ik deed raar. 'Ik ben zelf dertien jaar wolf, maar inprenten komt zelden voor. Het is mij in ieder geval nog nooit gebeurd en na alle verhalen die ik heb gehoord denk ik dat ik daar maar blij mee moet zijn.'
    'Waarom zou je daar blij mee moeten zijn?' vroeg ik. 'Iedereen wil toch zijn zielsverwant ontmoeten? Iemand die je perfect aanvult en waar je altijd op kan vertrouwen. Of werkt inprenten niet zo?'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    JARED AVALON. -- ALPHA.


          'Waarom zou je daar blij mee moeten zijn?' Vroeg ze. 'Iedereen wil toch zijn zielsverwant ontmoeten? Iemand die je perfect aanvult en waar je altijd op kan vertrouwen. Of werkt inprenten niet zo?'
          Oh god, hoe ging hij dit uitleggen? Juist, hij had er een reden voor en die wist hij zelf maar al te goed. Hij wilde zijn omgeving geen pijn doen, want hij wist dat dat zou gaan gebeuren als hij ingeprent zou zijn. 'Zo werkt het inderdaad,' Ondertussen deed hij zijn beugels een gaatje langer, gezien de laatste keer de eigenaresse nog had gereden en zijn benen toch even wat langer waren. 'Maar ik zit er niet op te wachten zoals mijn vader en zijn toenmalige vriendin te worden en onmogelijke situaties voor anderen te creëren. Dat gun ik niemand, dus eigenlijk ben ik er wel blij mee, ook al heb ik geen kinderen en is het misschien een beetje ver gezocht. Ik wil niet iemand in de problemen brengen omdat mijn zielsverwant dood gaat en ik hem compleet trip.'


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.


    Tatia Quinn


    'Maar ik zit er niet op te wachten zoals mijn vader en zijn toenmalige vriendin te worden en onmogelijke situaties voor anderen te creëren. Dat gun ik niemand, dus eigenlijk ben ik er wel blij mee, ook al heb ik geen kinderen en is het misschien een beetje ver gezocht. Ik wil niet iemand in de problemen brengen omdat mijn zielsverwant dood gaat en ik hem compleet trip.' Ik viel stil. Door de manier waarop hij het zei kreeg ik het idee dat er heel wat onprettigs te vinden was in zijn verleden.
    'Heeft dit iets te maken met...' Ik slikte de rest van mijn zin in toen ik me de kwetsbare blik in zijn ogen herinnerde toen ik zijn littekens gezien had. Daar kon ik niet over vragen. 'Wel, ik hoop dan dat je nooit inprent en als je dat wel doet hij of zij niet eerder dan jij sterft.' Ik wist weer even niets te zeggen en haalde mijn hand onder de kraan vandaan. 'Wel, volgens mij wachten die kinderen op je met de lessen en ik wil wel zien hoe goed jij bent in paardrijden.' Ik gaf hem een grijns, maar voelde me eigenlijk totaal niet vrolijk na wat hij me gezegd had. Jared had volgens mij een rot leven gehad en ik kreeg zin om mijn armen om hem heen te slaan en alle vervelende dingen die nog op hem af zouden kunnen komen in de toekomst weg te schreeuwen. 'Weet dat als je van je paard valt ik het fotografeer en aan heel de roedel laat zien.'


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.