• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik moet echt even een paar dingen gaan kijken in de vakantie, ik loop een beetje achter :'D


    El Diablo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jaa, dát vind ik awesome.


    ik nog niet, Sheamus was bezet toen ik kon veranderen dus heb ik er algemeen WWE van gemaakt :)


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Orton schreef:
    Ik moet echt even een paar dingen gaan kijken in de vakantie, ik loop een beetje achter :'D


    Oh jee. Alweer? c:

    Ik ben sowieso de enige die helemaal bijloopt, dus als ik weer eens wat wil zeggen omdat ik het kwijt wil gaat het lekker in de spoiler en zet ik er wel bij waarvan het is. Ghehe. xd


    I'm your little ray of pitch black.

    WWE schreef:
    (...)

    ik nog niet, Sheamus was bezet toen ik kon veranderen dus heb ik er algemeen WWE van gemaakt :)


    WWE is toch wel de oppernaam hoor. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Hahaha, ik ben slecht met spoilerknoppen. Ik klik sowieso x'D
    Maargoed, alles was ik al op FB tegen gekomen dus ja..


    El Diablo.

    Ambrose schreef:
    (...)

    WWE is toch wel de oppernaam hoor. c:


    haha vanaf 28 december is het Sheamus :3 en 28 januari is een hele speciale dag want dan vieren ik en Sheamus onze verjaardag :3 ik word 19 en hem 37 :3


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    WWE schreef:
    (...)

    haha vanaf 28 december is het Sheamus :3 en 28 januari is een hele speciale dag want dan vieren ik en Sheamus onze verjaardag :3 ik word 19 en hem 37 :3


    Sheamus kan je niet nemen, dat is nu mijn geclaimde username (:


    16 - 09 - '17

    Orton schreef:
    Hahaha, ik ben slecht met spoilerknoppen. Ik klik sowieso x'D
    Maargoed, alles was ik al op FB tegen gekomen dus ja..


    Haha, ik ook hoor, daarom ben ik wel blij dat ik bijloop. xd
    Oh gods ja, die facebook irriteert me mateloos, maar goed. Ik kom het ook vaak tegen, vlak voordat ik ga kijken vooral. Maar ach, ik kan hem altijd verwijderen uit de lijst, maar dat doe ik niet, dus blijkbaar vind ik het stiekem niet zó erg.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziggler schreef:
    (...)

    Sheamus kan je niet nemen, dat is nu mijn geclaimde username (:


    oohn :( mieuw :(


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    WWE schreef:
    (...)

    oohn :( mieuw :(


    Sorreh


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Sorreh


    geen probleem :(


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    John Cena krijgt eindelijk zijn match tegen Brock Lesner bij Royal Rumble, en ik schat in dat Cena gaat verliezen (jammer genoeg). Vervolgens is die feud afgelopen, en komt Roman Reigns in beeld, die de World Heavyweight Championship Belt wel in bezit wil hebben, dus die neemt het op tegen Lesner, waarbij hij wint. Maar dan casht Seth Rollins zijn Money In The Bank koffer in, en is Rollins de World Heavyweight Champion. Vervolgens komt de langverwachte feud tussen Reigns en Rollins. Maar uiteindelijk wint Reigns, en dan bezit hij de belt officieel, met al die mensen er tussenin.

    Ze zijn Roman Reigns erg aan het pushen, dus in mijn ogen klinkt het niet heel erg vreemd, eigenlijk?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    John Cena krijgt eindelijk zijn match tegen Brock Lesner bij Royal Rumble, en ik schat in dat Cena gaat verliezen (jammer genoeg). Vervolgens is die feud afgelopen, en komt Roman Reigns in beeld, die de World Heavyweight Championship Belt wel in bezit wil hebben, dus die neemt het op tegen Lesner, waarbij hij wint. Maar dan casht Seth Rollins zijn Money In The Bank koffer in, en is Rollins de World Heavyweight Champion. Vervolgens komt de langverwachte feud tussen Reigns en Rollins. Maar uiteindelijk wint Reigns, en dan bezit hij de belt officieel, met al die mensen er tussenin.

    Ze zijn Roman Reigns erg aan het pushen, dus in mijn ogen klinkt het niet heel erg vreemd, eigenlijk?


    Brock Lesnar kan ik mijn ogen niet veel. Die gast kan enkel gooien precies.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Brock Lesnar kan ik mijn ogen niet veel. Die gast kan enkel gooien precies.


    Jaa, precies. Maar hij is wel beter gaan worstelen de laatste paar maanden... toen hij er een tijdje geleden was was het niet alleen gooien, maar mensen gewoon tot bloedens toe slaan. Hij gaat beetje bij beetje vooruit. Maar goed, Roman Reigns is wel een goede tegenstander voor hem, denk ik. Die is ook agressief, én sterk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jaa, precies. Maar hij is wel beter gaan worstelen de laatste paar maanden... toen hij er een tijdje geleden was was het niet alleen gooien, maar mensen gewoon tot bloedens toe slaan. Hij gaat beetje bij beetje vooruit. Maar goed, Roman Reigns is wel een goede tegenstander voor hem, denk ik. Die is ook agressief, én sterk.


    Roman is gewoon te goed, Brock gaat sowieso verliezen tegen hem.


    16 - 09 - '17