• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ambrose schreef:
    (...)

    Nja, het interesseert me eigenlijk vrij weinig wie van jullie er langer kijkt om heel eerlijk te zijn, het is niet echt een wedstrijd. Maar ik vind het zelf wel jammer, de Attitude Era klinkt leuker dan de PG Era waar we nu in zitten. Ik had Stone Cold echt wel serieus mee willen maken, evenals The Rock, Rick Flair en zo. Maar goed, nu heb ik deze mannen, en die vind ik ook leuk. c:
    Nou ja, Cena's fanbase staat wel vooral uit kinderen, maar ik zou hem niet voor kinderen zelf noemen. Vooral niet wanneer hij mensen beledigd, haha. Maar hij heeft wel vooral veel kinderlijke fans, dan hoor je vooral bij de chant "Let's go Cena!" (Vooral kinderlijke stemmetjes) gevolgd door "Cena Sucks!" (Voornamelijk ouderen). Maar goed, mij interesseert ook dat niet, als ik iemand leuk vind, vind ik diegene leuk. Al is hij er vooral "voor de kinderen", of nou juist "voor de volwassenen", of van mij part "voor de mannen". c:


    Klopt.
    Heb je geen Eurosport? Daar komt elke maandag ook Vintage, ze zijn daar in te zien in oude matchen (:
    En klopt ook.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Klopt.
    Heb je geen Eurosport? Daar komt elke maandag ook Vintage, ze zijn daar in te zien in oude matchen (:
    En klopt ook.


    Ik heb de matches die ik echt graag wilde zien gelukkig allemaal al inmiddels wel gezien. Vooral Stone Cold tegen Vince McMahon zijn mijn favorieten. c: Binnenkort wil ik ook matches van Dean Ambrose bij ECW gaan kijken, of hoe dat ook heet. c: Ik vind dat extreme toch wel leuker dan wat er nu allemaal komt. Als er bloed in beeld is, gelijk uit beeld, lijmen, door... nah. Beetje jammer. Maar goed, er wordt inmiddels alweer 'bitch' gezegd, en er verschijnt al wat meer bloed, er gebeuren meer extremere dingen, dus ik denk wel dat we snel weer uit de PG Era zijn. Yaay. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziggler schreef:
    (...)

    Klopt.
    Heb je geen Eurosport? Daar komt elke maandag ook Vintage, ze zijn daar in te zien in oude matchen (:
    En klopt ook.


    die oude matchen, van hoelang geleden zijn die?


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    WWE schreef:
    (...)

    die oude matchen, van hoelang geleden zijn die?


    De oudste zijn volgens mij van in de jaren '90.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    De oudste zijn volgens mij van in de jaren '90.


    oké :)


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Vannacht Raw kerstaflevering gekeken. ;D

    Ambrose en Wyatt pushen zichzelf enorm om spannende en vernieuwende dingen te doen. Dat is echt een leuk gezicht. Hun feud vind ik echt niet saai, vreemd genoeg sinds de duur. Roman is back! Het is duidelijk dat hij nu meer worsteld. Het was een wat langere match dan ik gewend was van hem. I like! En verdomme... waar blijft Orton? Hopelijk is hij bij de Royal Rumble - al weet ik dat stiekem wel zeker.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb telkens zin om op die verdomde spoilerknopjes te drukken...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    Ik heb telkens zin om op die verdomde spoilerknopjes te drukken...


    Heb ik ook.


    16 - 09 - '17

    Wauw, er zijn hele oude matchen op tv. Net zelfs nog een match in zwart-wit.


    16 - 09 - '17

    Ik ben dus officieel verliefd op een finisher. Ondanks dat die van Ambrose en Reigns awesome zijn, ga ik toch voor de Curb Stomp van Rollins die me erg hoog ligt op dit moment.


    Vooral wanneer Ambrose hem doet - uiteraard.



    Kijk toch eens wat plukje produceert. ;D Een zéér vernieuwende move, en ik raak er elke wedstrijd weer meer verslaafd aan. Al ligt Dirty Deeds me ook onwijs hoog.


    Ok ok buiten de standaard RKO enzovoort om uiteraard. ;D

    [ bericht aangepast op 29 dec 2014 - 19:02 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Die finisher vind ik ook wel awesome, toch iets dat ik leuk vind aan Seth xp


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Die finisher vind ik ook wel awesome, toch iets dat ik leuk vind aan Seth xp


    Mister Money In The Bank is toch echt wel een verdomd goede heel, I'm proud of him. c: Hij is zo verdomd vervelend dat hij gewoon leuk is in mijn ogen. Ik ben mijn horizon echt aan het verbreden - wat wel te zien is aan mijn lijst. Lol. Ugh. ik wil de Royal Rumble. Dan is Orton terug, Reigns op volle touren. ;D

    Oh ja, vanavond komt Raw, dus morgen kijken. The Ascension komt. Ik ben echt benieuwd. c: Heb trouwens ook gehoord dat ze Sami Zayn maybe in de Royal Rumble willen laten komen omdat hij toch al een onwijs grote fanbase heeft. Anders wordt het Money In The Bank. Woohoo!

    This makes me happy, dus dat ze dat maar snel doen! ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    In tegenstelling tot jullie loop ik echt achter, volgens mij, haha.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Royal Rumble is gewoon veel te leuk. Ik heb me bij de laatste keer toch even kapot gelachen. Hoe noemt die ene nu weer die altijd zo danst? Die stond toch zo dom te dansen aan de rand van de ring, toen kwam Sheamus hem even bijwerken, haha.


    16 - 09 - '17

    Braniel schreef:
    In tegenstelling tot jullie loop ik echt achter, volgens mij, haha.


    Ik ben altijd een week achter op de uitzendingen.


    16 - 09 - '17