• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik mis eigenlijk wel heel wat oudere worstelaars of die gewoon weg zijn.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik mis eigenlijk wel heel wat oudere worstelaars of die gewoon weg zijn.


    Ja, same here. :c Daarom ben ik ook zo blij dat ze sommige oldies terughalen door nieuwe lichtelijk hun character te bespelen. Dean Ambrose doet me echt enorm veel aan Stone Cold denken, maar dan iets beschaafder - PG era he...


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik keek normaal elke zaterdagavond op RTL7, dat was Raw. Nu kijk ik dat al vrij lang niet meer omdat het niet meer op RTL7 komt, maar ik lees van alles op Instagram. De grote dingen (zoals Wrestlemania, Hell in a Cell etc.) kijk ik nog gewoon online.


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Ik keek normaal elke zaterdagavond op RTL7, dat was Raw. Nu kijk ik dat al vrij lang niet meer omdat het niet meer op RTL7 komt, maar ik lees van alles op Instagram. De grote dingen (zoals Wrestlemania, Hell in a Cell etc.) kijk ik nog gewoon online.


    Ah ok. Ikzelf kijk Raw, sinds kort ook Smackdown en alle PPV's. Degene die downloaden heeft verzonnen is mijn held.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha, stiekem moet ik het gewoon weer gaan kijken. Ik bedoel, alles staat op solarmovie etc. So why not? ;p


    El Diablo.

    Falahee schreef:
    Haha, stiekem moet ik het gewoon weer gaan kijken. Ik bedoel, alles staat op solarmovie etc. So why not? ;p


    Ik zou zeggen; het is het waard. ;D Meer Randy Orton (al moet ik bekennen; hij is nu ongeveer een maandje weg omdat hij aan een film gaat werken), Dean Ambrose en zo. Why not?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik volg het alleen op tv.


    16 - 09 - '17

    Ik ga me de komende dagen waarschijnlijk ziek melden, dus misschien kijk ik wel wat ^^


    El Diablo.

    Nog gekeken, Falahee? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mweh, helemaal vergeten :c
    Ik ga misschien morgen een stukje kijken als het past in mijn huiswerk rush. (Misschien niet slim om huiswerk van drie dagen te laten opstapelen...)


    El Diablo.

    Ik heb die NXT nog altijd niet terug gekeken xp
    En ik heb nog altijd niet aan onze story geschreven, Cherona ;s


    16 - 09 - '17

    Falahee schreef:
    Mweh, helemaal vergeten :c
    Ik ga misschien morgen een stukje kijken als het past in mijn huiswerk rush. (Misschien niet slim om huiswerk van drie dagen te laten opstapelen...)


    Woops. Maar begrijpelijk. Daar was ik ook nooit zo'n kei in. Sterkte daarmee!


    I'm your little ray of pitch black.

    Sheamus schreef:
    Ik heb die NXT nog altijd niet terug gekeken xp
    En ik heb nog altijd niet aan onze story geschreven, Cherona ;s


    Haha druk druk. No problemo. Komt nog wel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Haha druk druk. No problemo. Komt nog wel.


    Druk is niet altijd het goede woord, maar je weet welke shit ik aan m'n hoofd heb, dus ik heb niet altijd de behoefte om dan te schrijven enz. Sorry.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Druk is niet altijd het goede woord, maar je weet welke shit ik aan m'n hoofd heb, dus ik heb niet altijd de behoefte om dan te schrijven enz. Sorry.


    Ook heel begrijpelijk. Komt goed oke? Maak je geen zorgen om mij. Die heb je al genoeg aan je hoofd.


    I'm your little ray of pitch black.