Undine schreef:
(...)
Was dat maar zo. :c
Cena vs Ambrose is zoals altijd: Cena wins lol
Zó jammer. Begint een beetje voorspelbaar te worden. Bovendien had ik gehoopt dat Ambrose meer zou reageren en het niet zo snel voorbij zou gaan. It's starting to get annoying.
Als personen het nog niet hebben gezien, zet ik het wel in een spoiler. Op mobiel is het uiterst irritant namelijk.
I know, maar met Cena is dat al jaren zo. Laatst in een podcast met Chris Jericho zei hij wel dat een heel turn hem wel aansprak, het zelfs een serieus idee is geweest tot aan het feit dat hij de gear al had gekocht en had meegenomen, maar op het laatste moment is besloten het niet te doen helaas.
In other news, WWE Antwerpen was geweldig! Ik heb The Ascension voor de show ontmoet in een backstage meet & greet, die gasten zijn hilarisch :')
Er waren ook een hoop toffe matches:
Ambrose (w) vs Harper. Was leuk, voornamelijk een beetje een goofy comedy match. Allemaal rare grappen tussendoor. Vond het ook schitterend dat Harper heel subtiel een ringside beveilig(st)er even een aai over haar bolletje gaf (zij kijkt de andere kant op, publiek controlerende), en haar daarna waarschijnlijk vertelde opzij te gaan - Hij vloog namelijk, samen met Ambrose, twee tellen later over de barricade heen.
Stardust heel promo. Schitterend, maakte België wijs dat de Royal Rumble er naartoe zou komen. Hahahaha nee. Also: Cody! Cody! Cody!
Stardust (w) vs Goldust, ook een fijne match. Goed te zien dat het broers zijn, er werd wat afgespuugd in deze match - van water tot kauwgom. :')
Nikki Bella w/Brie Bella (w) vs. Naomi. Leuk ook om te zien. Naomi is een geweldige heel, ik haatte haar oprecht - vooral ook omdat ze er was in plaats van Paige.
US Title match: John Cena (w) vs. Rusev w/Lana. Cena wins lol. De reactie van het publiek was héél erg mixed ("Let's go Cena/Cena sucks")
8 man tag team match: Prime Time Players & Lucha Dragons (w) vs. The Ascension, Axelmania & Heath Slater. Geniale match! Overal NXT chants! Axelmania! Heath Slater! Aaaah! :')
Kane vs. Ryback (w). Saai. Had ik veel meer van verwacht. Was meer een tussenstukje voor de main event.
MAIN EVENT: WWE World Heavyweight Title match: Randy Orton (w/DQ) vs. Seth Rollins w/J&J. Wauw. Dit was écht geweldig. Te veel hoogtepunten. Orton krijgt alle cheers, iedereen behalve ik haatte Seth in dat stadion geloof ik :') Maar Seth was wel héél goed. Vette aerial moves, Ortons schoenen kussen en hem daarna een RKO geven (yup, Seth deed een RKO op Orton, de reactie was heerlijk). Uiteindelijk was Orton beter, maar daar brachten J&J (onder Jamie Noble chants) verandering in, vandaar de DQ voor Seth, waardoor hij (zoals verwacht) nog steeds champ is.
En ik heb een Seth Rollins shirt gekocht. Kon het niet laten.
"My future is the future."