• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    ik heb illegaal gekeken en ik heb tentamens xD kben zwaar gezakt voor engels xs maar alles voor wrestlemania ^^


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Ai, haha


    16 - 09 - '17

    Het is maar $9,99... (A)


    "My future is the future."

    RAW was weer fijn.
    Spoilers:

    Briljante promo weer van Heyman, genieten. Lesnar heeft letterlijk alles en iedereen in de buurt kort en klein gemept omdat Rollins geen rematch wilde omdat "hij een jetlag had." Geschorst door Steph. Fijn segmentje.
    Bryan vs Ziggler was een meesterlijke match, zoals wel te verwachten valt. Einde match was de terugkeer van een zekere Ier, dit keer met een mohawk en een vreemd baardje. Hij is inmiddels heel, nadat hij Bryan en Ziggler post-match stuk heeft getrapt (letterlijk).
    Lu-cha! Lu-cha!
    Neville! RED ARROW! Einde #Axelmania? Yay heel veel NXT deze Raw!
    Mizdow die Stardust verslaat nadat laatstgenoemde gek werd omdat mensen hem Cody noemden was ook heel fijn. Mizdow is nog steeds zwaar over bij het publiek gelukkig. Miz kwam ook nog even, om wraak te nemen.
    Cena vs Ambrose is zoals altijd: Cena wins lol
    Diva's match was weer lang en goed, zoals wel vaker lijkt te (geen) gebeuren op Raw. Naomi en AJ deden het erg goed!
    Rusev vs Goldust was saai, dit hebben we vaker gezien. Geen Lana voorlopig, helaas.
    Main event was een zware anticlimax. 6-man tag match, zoals de afgelopen twintig afleveringen wel vaker gebeurde. Het resultaat was extreem voorspelbaar (Reigns redt de dag, Rollins rent weg) en het publiek was het er duidelijk niet mee eens - Reigns werd zwaar uitgejouwd, en terecht - saaie match.


    "My future is the future."

    Lesnar schreef:
    RAW was weer fijn.
    Spoilers:
    Briljante promo weer van Heyman, genieten. Lesnar heeft letterlijk alles en iedereen in de buurt kort en klein gemept omdat Rollins geen rematch wilde omdat "hij een jetlag had." Geschorst door Steph. Fijn segmentje.
    Bryan vs Ziggler was een meesterlijke match, zoals wel te verwachten valt. Einde match was de terugkeer van een zekere Ier, dit keer met een mohawk en een vreemd baardje. Hij is inmiddels heel, nadat hij Bryan en Ziggler post-match stuk heeft getrapt (letterlijk).
    Lu-cha! Lu-cha!
    Neville! RED ARROW! Einde #Axelmania? Yay heel veel NXT deze Raw!
    Mizdow die Stardust verslaat nadat laatstgenoemde gek werd omdat mensen hem Cody noemden was ook heel fijn. Mizdow is nog steeds zwaar over bij het publiek gelukkig. Miz kwam ook nog even, om wraak te nemen.
    Cena vs Ambrose is zoals altijd: Cena wins lol
    Diva's match was weer lang en goed, zoals wel vaker lijkt te (geen) gebeuren op Raw. Naomi en AJ deden het erg goed!
    Rusev vs Goldust was saai, dit hebben we vaker gezien. Geen Lana voorlopig, helaas.
    Main event was een zware anticlimax. 6-man tag match, zoals de afgelopen twintig afleveringen wel vaker gebeurde. Het resultaat was extreem voorspelbaar (Reigns redt de dag, Rollins rent weg) en het publiek was het er duidelijk niet mee eens - Reigns werd zwaar uitgejouwd, en terecht - saaie match.


    En de "You look stupid!" chants tegen Sheamus waren echt hilarisch. What's up with the new look... "NXT!", "We want Baylee!", "Same old shit!" (bij de 6 man tag team). En niet te vergeten de "We are awesome!" chant en Seth's reactie. ;D Ook als trouwe Sami Zayn en Hideo fan was ik happy te horen dat ook zij erbij betrokken zouden worden. Ik hoopte zo op SZ i.p.v. Neville, al is hij ook goed. Verder goede Raw, ruig publiek en een weasel van een Rollins.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ah eindelijk, Wrestlemania op tv.

    [ bericht aangepast op 4 april 2015 - 22:34 ]


    16 - 09 - '17

    jullie hebben een punt, Sheamus really looks stupid --"


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Is er verder nog iemand die vanavond naar de Live Show in Antwerpen gaat? ^^


    "My future is the future."

    Lesnar schreef:
    Is er verder nog iemand die vanavond naar de Live Show in Antwerpen gaat? ^^

    Was dat maar zo. :c

    Cena vs Ambrose is zoals altijd: Cena wins lol
    Zó jammer. Begint een beetje voorspelbaar te worden. Bovendien had ik gehoopt dat Ambrose meer zou reageren en het niet zo snel voorbij zou gaan. It's starting to get annoying.

    Als personen het nog niet hebben gezien, zet ik het wel in een spoiler. Op mobiel is het uiterst irritant namelijk.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lesnar schreef:
    Is er verder nog iemand die vanavond naar de Live Show in Antwerpen gaat? ^^


    Nee ;(


    16 - 09 - '17

    Undine schreef:
    (...)
    Was dat maar zo. :c

    Cena vs Ambrose is zoals altijd: Cena wins lol
    Zó jammer. Begint een beetje voorspelbaar te worden. Bovendien had ik gehoopt dat Ambrose meer zou reageren en het niet zo snel voorbij zou gaan. It's starting to get annoying.

    Als personen het nog niet hebben gezien, zet ik het wel in een spoiler. Op mobiel is het uiterst irritant namelijk.


    I know, maar met Cena is dat al jaren zo. Laatst in een podcast met Chris Jericho zei hij wel dat een heel turn hem wel aansprak, het zelfs een serieus idee is geweest tot aan het feit dat hij de gear al had gekocht en had meegenomen, maar op het laatste moment is besloten het niet te doen helaas. :(

    In other news, WWE Antwerpen was geweldig! Ik heb The Ascension voor de show ontmoet in een backstage meet & greet, die gasten zijn hilarisch :')
    Er waren ook een hoop toffe matches:
    Ambrose (w) vs Harper. Was leuk, voornamelijk een beetje een goofy comedy match. Allemaal rare grappen tussendoor. Vond het ook schitterend dat Harper heel subtiel een ringside beveilig(st)er even een aai over haar bolletje gaf (zij kijkt de andere kant op, publiek controlerende), en haar daarna waarschijnlijk vertelde opzij te gaan - Hij vloog namelijk, samen met Ambrose, twee tellen later over de barricade heen.
    Stardust heel promo. Schitterend, maakte België wijs dat de Royal Rumble er naartoe zou komen. Hahahaha nee. Also: Cody! Cody! Cody!
    Stardust (w) vs Goldust, ook een fijne match. Goed te zien dat het broers zijn, er werd wat afgespuugd in deze match - van water tot kauwgom. :')
    Nikki Bella w/Brie Bella (w) vs. Naomi. Leuk ook om te zien. Naomi is een geweldige heel, ik haatte haar oprecht - vooral ook omdat ze er was in plaats van Paige. :(
    US Title match: John Cena (w) vs. Rusev w/Lana. Cena wins lol. De reactie van het publiek was héél erg mixed ("Let's go Cena/Cena sucks")
    8 man tag team match: Prime Time Players & Lucha Dragons (w) vs. The Ascension, Axelmania & Heath Slater. Geniale match! Overal NXT chants! Axelmania! Heath Slater! Aaaah! :')
    Kane vs. Ryback (w). Saai. Had ik veel meer van verwacht. Was meer een tussenstukje voor de main event.
    MAIN EVENT: WWE World Heavyweight Title match: Randy Orton (w/DQ) vs. Seth Rollins w/J&J. Wauw. Dit was écht geweldig. Te veel hoogtepunten. Orton krijgt alle cheers, iedereen behalve ik haatte Seth in dat stadion geloof ik :') Maar Seth was wel héél goed. Vette aerial moves, Ortons schoenen kussen en hem daarna een RKO geven (yup, Seth deed een RKO op Orton, de reactie was heerlijk). Uiteindelijk was Orton beter, maar daar brachten J&J (onder Jamie Noble chants) verandering in, vandaar de DQ voor Seth, waardoor hij (zoals verwacht) nog steeds champ is.

    En ik heb een Seth Rollins shirt gekocht. Kon het niet laten. :P


    "My future is the future."

    Volgt iemand hier ook TNA?


    16 - 09 - '17