• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Is het misschien een idee om WWE stories en zo in de beginpost te zetten?


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Roman is gewoon te goed, Brock gaat sowieso verliezen tegen hem.


    Jaa, daarom. c: Ghehe. En dat zeg ik niet omdat ik hem al geweldig vind, maar hij is wel een goede tegenstander. Cena ook uiteraard, maar die heeft niet de power van Reigns. Hij heet niet voor niets. "The Powerhouse".

    & Lijkt me een sterk plan. c: Misschien worden anderen aangespoord ook te schrijven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Jaa, daarom. c: Ghehe. En dat zeg ik niet omdat ik hem al geweldig vind, maar hij is wel een goede tegenstander. Cena ook uiteraard, maar die heeft niet de power van Reigns. Hij heet niet voor niets. "The Powerhouse".

    & Lijkt me een sterk plan. c: Misschien worden anderen aangespoord ook te schrijven.


    Achja, ook al kan Cena verliezen tegen die Brock, ik zal altijd achter Cena staan ;p

    Okidoki en misschien wel ja (:


    16 - 09 - '17

    De beginpost ziet er niet meer uit... *zucht*
    Ik kijk wel of ik er morgen iets van kan maken.


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Is het misschien een idee om WWE stories en zo in de beginpost te zetten?


    ik heb er 2 maar ik ben ze aan het herschrijven wegens veel fouten in namen, termen, zinsbouw fouten,...
    als ik klaar ben met 1 kan ik de link geven :)


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Ziggler schreef:
    (...)

    Achja, ook al kan Cena verliezen tegen die Brock, ik zal altijd achter Cena staan ;p

    Okidoki en misschien wel ja (:


    Ik ook hoor, duizendmaal liever Cena dan Lesner. Zelfs mijn vriend, die echt een hekel heeft aan Cena ziet hem liever bezig dan Lesner. "Als ik MMA wil kijken, kijk ik wel MMA." Klinkt best logisch.


    I'm your little ray of pitch black.

    WWE schreef:
    (...)

    ik heb er 2 maar ik ben ze aan het herschrijven wegens veel fouten in namen, termen, zinsbouw fouten,...
    als ik klaar ben met 1 kan ik de link geven :)


    Is goed (:


    16 - 09 - '17

    Ambrose schreef:
    (...)
    Ik ook hoor, duizendmaal liever Cena dan Lesner. Zelfs mijn vriend, die echt een hekel heeft aan Cena ziet hem liever bezig dan Lesner. "Als ik MMA wil kijken, kijk ik wel MMA." Klinkt best logisch.

    Heeft jouw vriend een hekel aan Cena? ö


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Heeft jouw vriend een hekel aan Cena? ö


    Jaa, maar die kijkt het letterlijk al jaren. Dus het is meer dat hij genoeg heeft van Cena's gedrag. In het begin vond hij hem wel leuk en zo, maar na - wat, tien jaar? - heeft hij het wel gezien. Dat kan ik dan wel weer begrijpen. Vooral omdat hij Cena niet vernieuwend vind. Hij doet al jaren hetzelfde. Hmm... daar kan ik dus niet over oordelen uiteraard.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)
    Jaa, maar die kijkt het letterlijk al jaren. Dus het is meer dat hij genoeg heeft van Cena's gedrag. In het begin vond hij hem wel leuk en zo, maar na - wat, tien jaar? - heeft hij het wel gezien. Dat kan ik dan wel weer begrijpen. Vooral omdat hij Cena niet vernieuwend vind. Hij doet al jaren hetzelfde. Hmm... daar kan ik dus niet over oordelen uiteraard.

    Whut 1O? o.o Holy moses. Dan kom ik pas net het hoekie om kijken.
    Ik kan wel begrijpen dat hij er dan anders over denkt ja. Damn, over hoeveel informatie hij dan wel niet beschikt joh.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Braniel schreef:
    (...)
    Whut 1O? o.o Holy moses. Dan kom ik pas net het hoekie om kijken.
    Ik kan wel begrijpen dat hij er dan anders over denkt ja. Damn, over hoeveel informatie hij dan wel niet beschikt joh.


    Haha, jup... daarom is hij ook echt heel blij dat ik het ook leuk vind, anders had hij dat allemaal moeten missen nu. c: Ik sta er versteld van dat hij het nog altijd leuk vind, want het is toch wel iets specifieks. Oké, het veranderd vaak en zo, maar toch. Oh over informatie... haha, volgens mij schrikt hij daar zelfs soms nog van. Soms komt hij echt met iets randoms aan weet je wel... iets van zoveel jaar terug. ö En dan zit ik hier echt van; 'dát kun je wel onthouden?' (Hij is verder extreem vergeetachtig.)


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik kijk ook al WWE sinds ik een klein kindje was hoor (sowieso langer dan 10 jr), maar ben Cena nooit beu geraakt, hij was altijd mijn top favoriete worstelaar. Maar goed, ieder zijn mening he (:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2014 - 18:44 ]


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    Ik kijk ook al WWE sinds ik een klein kindje was hoor (sowieso langer dan 10 jr), maar ben Cena nooit beu geraakt, hij was altijd mijn top favoriete worstelaar. Maar goed, ieder zijn mening he (:


    Maar hij keek dan ook alle PPV's, Raw + Smackdown hé. En hij was er goed bij. Maar ik bedoelde eigenlijk dat hij Cena al zo'n tien jaar meemaakt, geloof ik. Hij keek het altijd met zijn vader vanaf jongs af aan, dus ook echt als kind. Toen vond hij Cena ook leuk, want hij is vooral voor kinderen gemaakt natuurlijk. Maar hij is er gewoon uitgegroeid. Hij vind zichzelf té volwassen voor Cena, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Maar hij keek dan ook alle PPV's, Raw + Smackdown hé. En hij was er goed bij. Maar ik bedoelde eigenlijk dat hij Cena al zo'n tien jaar meemaakt, geloof ik. Hij keek het altijd met zijn vader vanaf jongs af aan, dus ook echt als kind. Toen vond hij Cena ook leuk, want hij is vooral voor kinderen gemaakt natuurlijk. Maar hij is er gewoon uitgegroeid. Hij vind zichzelf té volwassen voor Cena, haha.


    Ik keek vroeger evenveel als nu. Ik weet niet precies hoe lang ik al kijk..
    Nou voor kinderen, ik weet niet, omdat veel kinderen er fan van zijn is het niet per se voor kinderen. Ik ben zelf ook 20 dus ja xp


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ik keek vroeger evenveel als nu. Ik weet niet precies hoe lang ik al kijk..
    Nou voor kinderen, ik weet niet, omdat veel kinderen er fan van zijn is het niet per se voor kinderen. Ik ben zelf ook 20 dus ja xp


    Nja, het interesseert me eigenlijk vrij weinig wie van jullie er langer kijkt om heel eerlijk te zijn, het is niet echt een wedstrijd. Maar ik vind het zelf wel jammer, de Attitude Era klinkt leuker dan de PG Era waar we nu in zitten. Ik had Stone Cold echt wel serieus mee willen maken, evenals The Rock, Rick Flair en zo. Maar goed, nu heb ik deze mannen, en die vind ik ook leuk. c:
    Nou ja, Cena's fanbase staat wel vooral uit kinderen, maar ik zou hem niet voor kinderen zelf noemen. Vooral niet wanneer hij mensen beledigd, haha. Maar hij heeft wel vooral veel kinderlijke fans, dan hoor je vooral bij de chant "Let's go Cena!" (Vooral kinderlijke stemmetjes) gevolgd door "Cena Sucks!" (Voornamelijk ouderen). Maar goed, mij interesseert ook dat niet, als ik iemand leuk vind, vind ik diegene leuk. Al is hij er vooral "voor de kinderen", of nou juist "voor de volwassenen", of van mij part "voor de mannen". c:


    I'm your little ray of pitch black.