• Ik ga weer random mijn hart hier storten op quizlet, omdat ik me vaak in mijn omgeving niet gehoord voel.

    Nu zit het zo:
    Mijn vriend heeft een pauze in onze relatie aangevraagd omdat hij de ruzies met mij niet langer meer aankan. Ik geef eerlijk toe dat ik de laatste tijd door al het schoolwerk, mijn familieproblemen en het '"niet weten wie mijn vrienden zijn" heel vaak kwaad werd of teleurgesteld reageerde.
    Maar nu in deze gehele situatie word ik alleen gestoorder, op een negatieve manier dan.
    Ik kan me op niets anders meer focussen dan hem, want hij is de enige die in mijn gedachten blijft zitten. Moest ik mijn gedachten nu kunnen verzetten door middel van school, zou ik afgeleid kunnen worden.

    Het doet me pijn dat nu in deze gehele situatie ik gemixte signalen van hem krijg. Ik weet niet of hij werkelijk met mij terug wilt, of dat hij met ander meiden aan het flirten zou zijn.
    Ik voel me gewoon ontzettend eenzaam zonder hem, want hij is de enige persoon waar ik mijn toekomst mee wil opbouwen.

    Maar zoals iedereen zegt moet ik GEDULD hebben. En in deze context heb ik geen geduld omdat ik me gewoon slechter voel met de dag. Ik mis hem zo ontzettend hard, hij was mijn leven.
    Sinds onze breuk anderhalve week geleden ben ik al 4 kg afgevallen gewoon omdat ik niet wil eten of drinken.
    Ik voel me gewoon rottiger met de minuut omdat hij niet bij me is. En ik heb nu in deze tijd mijn vrienden wel wat teruggevonden, maar het is niet direct zo dat ze me altijd voor een 100% kunnen helpen of afleiden zodat ik volhoudt.

    Iemand die me misschien wat tips kan geven om mijn dagen door te komen zonder dat ik de urgue heb om te huilen of naar hem te sturen zodat ik hem zijn vrijheid blijf geven?

    xoxo


    I hope karma slaps you in the face, before I do.

    Is/was het je eerste relatie? Want dan is het altijd heel erg heftig :c En het enige wat ik je dan kan vertellen is door dingen te gaan doen. Ik ging bijvoorbeeld sporten, met vriendinnen wat doen, of gewoon, met mijn moeder naar de stad om te lunchen. Zorg een leuke, nieuwe, team sport. Je moet jezelf sowieso nooit helemaal in een relatie gooien, en je vriendinnen laten voor je vriend: dat is nooit een goed idee. En misschien, met een nieuwe sport, ontmoet je ook weer nieuwe mensen.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Wat vervelend zeg! :c

    Het komt me wel bekend voor though. Een paar maanden geleden hebben mijn vriend en ik ook een pauze gehad. Helaas was dat iets wat hij besliste, ik wilde helemaal geen pauze. Je kunt je dus voorstellen dat ik ook helemaal kapot was. We hadden een tijd afgesproken, we zouden maximaal een maand pauze nemen en hij zou de stap zetten wanneer hij met mij wilde praten. Ik was, net als jij, zo kapot ervan en kon aan niks anders dan aan hem denken. Uiteindelijk was ik het zat om in onzekerheid te zitten, ik moést zijn antwoord weten om verder te kunnen, heb de stoute schoenen aangetrokken en heb zélf de stap genomen en gebeld of hij er al uit was en wilde praten. Uiteindelijk is het goed gekomen(;

    De tips die ik je zou kunnen geven, is veel afleiding zoeken. Ga na wie je die afleiding kan geven. Vrienden? Je ouders? Andere familie? Buren? Mensen waar jij je prettig bij voelt, en die je de afleiding kan geven die je nodig hebt. En wanneer je voelt dat je behoefte hebt aan erover praten met iemand, huilen, zelf er over nadenken, gun je die momenten ook. Mijn moeder gaf me deze tip; geef jezelf 'piek momenten'. Momenten waarop je van jezelf zegt, okee nu mág ik er van mezelf even over nadenken, nu mág ik even uithuilen. En daarna is het weer klaar, dan ga ik me weer focussen op waar ik mee bezig ben.
    En als je het echt niet meer aan kan, heb je altijd nog de keuze om hem te contacteren. Je zou hem, net zoals ik heb gedaan, kunnen zeggen dat je helemaal gek wordt om in die onwetendheid te zitten en je kunt hem vragen of hij er klaar voor is, of open voor staat, om met je in gesprek te gaan op korte termijn, zodat jij een antwoord hebt en verder kunt.

    Iniedergeval heel veel succes! En als je vragen hebt, tips wilt, of gewoon een luisterend oor, je kunt me altijd pb'en ;)


    Inspiration can hit you any time