• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ben NXT half beginnen kijken, eigenlijk alleen de challenges tot nu en drie matches.


    16 - 09 - '17

    Ik heb net Survivor Series gekeken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Ik heb net Survivor Series gekeken. ;D


    Oeh, moet ik nog zien.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oeh, moet ik nog zien.


    Er waren echt goede wedstrijden. Vanavond Raw, en ik ben benieuwd. c:
    Natuurlijk ga ik niet spoilen, want dat zou gewoon jammer zijn. Er is in elk geval veel veranderd, maar ja, Surviver Series doet dat nou eenmaal.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Er waren echt goede wedstrijden. Vanavond Raw, en ik ben benieuwd. c:
    Natuurlijk ga ik niet spoilen, want dat zou gewoon jammer zijn. Er is in elk geval veel veranderd, maar ja, Surviver Series doet dat nou eenmaal.


    Ik zie het waarschijnlijk pas volgende week.


    16 - 09 - '17

    TLC + de Raw after gekeken. I can die happy now. I'm dying to fangirl about it. Helaas nog een weekje wachten.


    I'm your little ray of pitch black.

    Niet lezen tot je het gekeken hebt, anders is het je eigen schuld. Ik moet het kwijt.

    ROMAN REIGNS IS BACK BITCHEEEEEES. HE'S GONNA MAKE IT RAIN IN THIS BITCH. Gosh en hoe, daar ging Big Show. BAM. I'm soooo proud, and happy. Gosh, ik voel me net een moedertje wiens zoon een goed rapport heeft. En dan Fandango bij Raw die helemaal vliegt door Roman. He looks so hot. Ik was echt even een klein momentje vergeten hoe geweldig ik deze man ook alweer vond. En dat hij in de Royal Rumble zit was wel logisch, gosh, mensen, captain obvious. Natuurlijk zat RR daarin. Daar is hij voor gemaakt. En again Big Show moest opnieuw een superman punch krijgen. "I'm gonna hit you in the mouth." Gotta love it. Morgen ga ik dan ook zeker Smackdown kijken, want als ik het goed begrepen heb is het dus live, dus al te downloaden. Daar zal RR weer in actie zijn, en I can't wait! Maar gosh, wat haat ik Seth Rollins, en ik begin hem echt op een positieve manier te haten. Hij is echt een geweldige heel. Is Rollins nu een Paul Heyman Guy? Want dan ga ik hem nog meer haten - terwijl ik gek op hem wordt. PLUKJEPOWER.


    I'm your little ray of pitch black.

    Hé, het staat bij actieve topics nu.:Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    Hé, het staat bij actieve topics nu.:Y)


    Ghehe, goed van mij hé? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)
    Ghehe, goed van mij hé? ;D

    Ja, dan hoef ik er niet meer naar te zoeken.
    Nu wil ik wel graag in het begintopic staan, dus wat is daarvoor nodig?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gardenzio schreef:
    (...)
    Ja, dan hoef ik er niet meer naar te zoeken.
    Nu wil ik wel graag in het begintopic staan, dus wat is daarvoor nodig?


    Je naam en je favorieten. Ik mis er echt veel op mijn lijst, maar goed, hij kan niet te lang worden uiteraard.


    I'm your little ray of pitch black.

    Cherona, ik wil die spoiler zo graag lezen, maar ik moet het nog kijken.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Cherona, ik wil die spoiler zo graag lezen, maar ik moet het nog kijken.


    Ik waarschuw je... don't do it. Al zou ik graag fangirlen, wait for it. Het is het echt waard.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik waarschuw je... don't do it. Al zou ik graag fangirlen, wait for it. Het is het echt waard.


    De verleiding is groot, maar ik kan het wel weerstaan, haha;


    16 - 09 - '17

    In dat geval:
          » Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella.
    Als ik er nog op één kom, zal ik het zeggen. Ik heb expres AJ / Paige er niet bijgezet, omdat ik daaruit niet tussen kan kiezen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.