• World Wrestling Entertainment

    Waar zijn die medefans gebleven?




    Wrestlers
    Dylazing • Sylvie • John Cena, Sheamus, Daniel Bryan, Roman Reigns, A.J, Dolph Ziggler, Dean Ambrose
    Wrestler • Cherona • Dean Ambrose, Roman Reigns, Daniel Bryan, Randy Orton, Natalya, Paige, Brie Bella, Naomi, Seth Rollins, Dolph Ziggler, Sami Zayn, Kofi Kingston, The Uso's, Bray Wyatt, Chris Jericho, John Cena, CM Punk, Stone Cold Steve Austin, Mick Foley, Tamina Snuka
    Lucious • Randy Orton, The Miz, AJ Lee, The Wyatts, Lana, Roman Reigns, Dean Ambrose, The Undertaker.
    Undine • Maia • Daniel Bryan, John Cena, Roman Reigns, Brie Bella
    Great_White • Sheamus, John Cena, Big Show, Kofi, Randy Orton, CM Punk, Daniel Bryan, Paige, AJ Lee en Vickie Guerrero
    Lesnar • Undertaker, Brock Lesnar, Kane, Seth Rollins, Ryback en Dolph Ziggler, Paul Heyman


    Stories
    We don't fight, we wrestle
    My New Job


    Iemand nog suggesties voor het topic?
    Heb respect voor elkaar and have fun.
    Naamsveranderingen doorgeven.
    Laatste reactie opent nieuw topic.

    [ bericht aangepast op 17 april 2015 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Braniel schreef:
    In tegenstelling tot jullie loop ik echt achter, volgens mij, haha.


    Oepsie. ;D

    Ziggler schreef:
    Royal Rumble is gewoon veel te leuk. Ik heb me bij de laatste keer toch even kapot gelachen. Hoe noemt die ene nu weer die altijd zo danst? Die stond toch zo dom te dansen aan de rand van de ring, toen kwam Sheamus hem even bijwerken, haha.


    Fandango? Ugh... met zijn Rosa Mendez.

    Oh mijn god, ik heb zo onwijs veel zin in Total Divas. Paige zit erin! Jammer dat Naomi eruit is, maar omg, Paige is awesome.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Fandango? Ugh... met zijn Rosa Mendez.

    Oh mijn god, ik heb zo onwijs veel zin in Total Divas. Paige zit erin! Jammer dat Naomi eruit is, maar omg, Paige is awesome.


    Ja, die! Inderdaad.. -.-

    Waarom is Naomi eruit? Wat weet ik niet? Ö


    16 - 09 - '17

    Remember? :D


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Ja, die! Inderdaad.. -.-

    Waarom is Naomi eruit? Wat weet ik niet? Ö


    Ik moet doe Fandango echt niet. Evenals Adam Rose - terwijl beide gewoon wel goede tactieken hebben. Vreselijke characters.
    Omdat ze Naomi en Jimmy Uso een verhaal willen maken bij de Diva's bij Raw/Smackdown zelf. Niet bij Total Divas. Ze zetten hen heel anders neer bij Raw/Smackdown dan ze in het echte leven zijn (meer als in Total Divas) dus hun verhaal blijft daar. Zij waren zo grappig... maar Paige! Woohoo!


    I'm your little ray of pitch black.

    Ugh. Haat aan Nickelback. Vind het daarom ook een van hun mindere liedjes dit jaar. :c Come With Me Now en Jungle waren zoooooveel malen beter. Maar ach, niet verkeerd voor een TLC lied. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    Ik moet doe Fandango echt niet. Evenals Adam Rose - terwijl beide gewoon wel goede tactieken hebben. Vreselijke characters.
    Omdat ze Naomi en Jimmy Uso een verhaal willen maken bij de Diva's bij Raw/Smackdown zelf. Niet bij Total Divas. Ze zetten hen heel anders neer bij Raw/Smackdown dan ze in het echte leven zijn (meer als in Total Divas) dus hun verhaal blijft daar. Zij waren zo grappig... maar Paige! Woohoo!


    Haha.
    Ah zo zit het dus. Paige kan er wat van met haar geschreeuw, haha.


    16 - 09 - '17

    Ambrose schreef:
    Ugh. Haat aan Nickelback. Vind het daarom ook een van hun mindere liedjes dit jaar. :c Come With Me Now en Jungle waren zoooooveel malen beter. Maar ach, niet verkeerd voor een TLC lied. ;D


    Ik vind Nickelback echt geweldig.


    16 - 09 - '17

    Paige had al een cameo bij Total Divas. Ik ging stuk. ;D


    Volgens mij gaat zij véél te eerlijk zijn en trekt ze haar bek echt open als haar iets niet bevalt. Perfect voor in de betreffende show dus. ;D I could be friends with her. Haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Haha


    16 - 09 - '17

    Raw 29 December 2014 || Laatste Raw van dit jaar. || Edge & Christian als GM.


    Edge en Christian - WOOHOO! Ten eerste krijgen we blijkbaar eindelijk wat te horen van Daniel Bryan - dát werd tijd! YES! YES! YES! Fucking Brock Lesner. Ugh. ><' En Paul Heyman nog erger. Pff... En ik word ook he-le-maal gek van Rusev. Als hij niet kan winnen, bye bye. Arme Ziggler! Ryback's gezeik die ik verder gespoeld heb. Dramaqueen. Nikki Bella & Natalya, want een slechte matches zeg. Arme Nattie verdiend beter. Verdomde Tyson Kidd (de NATTIE'S HUSBAND! chant is awesome) THE USO'S ARE BACK, YEAH BABY. Bad News Barrett is back, yaaaaay! Wat een verrassingen zeg. Swagger vs. Harper keek ik niet, want Swagger is een kip. EN ROMAAAAAAN vs. Seth - eindelijk! Goede match, maar natuurlijk niet eerlijk. Fucking Big Show. ><' Reigns wordt wel beter en zijn matches duren langer, dus kudo's. Daniel Bryan die doet alsof hij met pensioen gaat liet me schrikken, en drong mijn vriend haast in een depressie - MAAR THANK GOD, HE'S BACK. ROYAL RUMBLE BABYYYYYY! The Ascension is here, woohoo. Ik ben benieuwd verder. Het einde heeft me pissig gemaakt - maar ook weer happy. The Authority is back! Zat er wel aan te komen. Moest gebeuren.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik mag die spoiler NIET openen xp


    16 - 09 - '17

    kleine reminder, aangezien Sheamus bezet is ;) ben ik van WWE naar

    Celtic_Warrior gegaan :)

    en ik heb mijn ticket besteld voor 17 april 2015 WWE European tour met John Cena ^^


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Celtic_Warrior schreef:
    kleine reminder, aangezien Sheamus bezet is ;) ben ik van WWE naar

    Celtic_Warrior gegaan :)

    en ik heb mijn ticket besteld voor 17 april 2015 WWE European tour met John Cena ^^


    Jaloers, mag ik mee? xD


    16 - 09 - '17

    Ziggler schreef:
    (...)

    Jaloers, mag ik mee? xD


    als je 210 euro wil betale en zelf vervoer hebt ja xD want ik heb de eerste rij geboekt ^^


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    Celtic_Warrior schreef:
    (...)

    als je 210 euro wil betale en zelf vervoer hebt ja xD want ik heb de eerste rij geboekt ^^


    Nee bedankt, ik blijf wel thuis dan xp


    16 - 09 - '17