• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat ik nu allemaal lees, lijkt me kut om daar allemaal tussen te zitten of mee te maken. Doet me weer een beetje denken aan een ander forum waar ik vroeger op zat. Was hetzelfde gezeik, allemaal kliekjes die met elkaar omgingen, maar uiteindelijk grof uit elkaar gerukt werden - ondanks dat er onderling ook vriendschappen gemaakt werden. Erg misselijke streek. Maar ik weet niet of die personen nu nog op Q zitten, maar ik zou ze niet de satisfaction geven om erover door te blijven praten - dat is wat zulke mensen meestal verlangen. c: Just saying, ik snap jullie volkomen though.


    Ik hoop niet dat het erg is dat ik het gelezen heb, maar had daarentegen ook niet echt een keus, lijkt me.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Wat ik nu allemaal lees, lijkt me kut om daar allemaal tussen te zitten of mee te maken. Doet me weer een beetje denken aan een ander forum waar ik vroeger op zat. Was hetzelfde gezeik, allemaal kliekjes die met elkaar omgingen, maar uiteindelijk grof uit elkaar gerukt werden - ondanks dat er onderling ook vriendschappen gemaakt werden. Erg misselijke streek. Maar ik weet niet of die personen nu nog op Q zitten, maar ik zou ze niet de satisfaction geven om erover door te blijven praten - dat is wat zulke mensen meestal verlangen. c: Just saying, ik snap jullie volkomen though.


    Ik hoop niet dat het erg is dat ik het gelezen heb, maar had daarentegen ook niet echt een keus, lijkt me.


    Nee, dat is niet erg ^^


    26 - 02 - '16

    Hebben we het nu over het einde van het Kletscaffioso, na die lange tijd? o.O
    Ik dacht dat dat hoofdstuk afgesloten was...


    Maaaaar goed. HOOOIIII! Hoeist met iedereen? c:
    Morgen ga ik vet veel spammen, want dan heb ik een 4 en een half uur durende treinrit. En de meesten weten denk ik inmiddels wel hoe ik ben wanneer ik een treinrit heb. Niet heel lekker... :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    Hebben we het nu over het einde van het Kletscaffioso, na die lange tijd? o.O
    Ik dacht dat dat hoofdstuk afgesloten was...


    Maaaaar goed. HOOOIIII! Hoeist met iedereen? c:
    Morgen ga ik vet veel spammen, want dan heb ik een 4 en een half uur durende treinrit. En de meesten weten denk ik inmiddels wel hoe ik ben wanneer ik een treinrit heb. Niet heel lekker... :')


    Waar ga je morgen heen dan? :3
    Gaat wel goed trouwens


    26 - 02 - '16

    DiNozzo schreef:
    Hebben we het nu over het einde van het Kletscaffioso, na die lange tijd? o.O
    Ik dacht dat dat hoofdstuk afgesloten was...


    Maaaaar goed. HOOOIIII! Hoeist met iedereen? c:
    Morgen ga ik vet veel spammen, want dan heb ik een 4 en een half uur durende treinrit. En de meesten weten denk ik inmiddels wel hoe ik ben wanneer ik een treinrit heb. Niet heel lekker... :')


    Haaai. c: I'm good, how about you?
    Oh jee... maar dat klinkt ook echt ongelofelijk lang. ><' Ik haat treinritten. De langste die ik ooit heb gehad duurde gelukkig niet langer dan twee uur - en dat werd me al teveel.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zit liever vierenhalf uur achter elkaar in de trein, dan dat ik heel vaak moet overstappen en dan alsnog vierenhalf uur onderweg ben.
    Ik vind het overstappen met de bus in mijn stad soms al hinderlijk genoeg.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    Ik zit liever vierenhalf uur achter elkaar in de trein, dan dat ik heel vaak moet overstappen en dan alsnog vierenhalf uur onderweg ben.
    Ik vind het overstappen met de bus in mijn stad soms al hinderlijk genoeg.


    Dat ook ja


    26 - 02 - '16

    McGregor schreef:
    Ik zit liever vierenhalf uur achter elkaar in de trein, dan dat ik heel vaak moet overstappen en dan alsnog vierenhalf uur onderweg ben.
    Ik vind het overstappen met de bus in mijn stad soms al hinderlijk genoeg.


    Bij mij breekt het angstzweet al uit als ik aan overstappen denk. Ik denk dat ik inmiddels nog maar zo'n vijf of zes keer heb moeten overstappen in mijn leven, en enkel de eerste keer was dat goed gegaan, de anderen keren was ik gewoon letterlijk op de verkeerde trein gestapt. Ik ben daar zo gestrest over dat ik gewoon niet meer logisch kan nadenken. Op dat moment kan ik mezelf wel doodschamen, maar nu kan ik er wel om lachen. Maar je zou dus kunnen zeggen dat ik het niet prettig vind.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    Wat ik nu allemaal lees, lijkt me kut om daar allemaal tussen te zitten of mee te maken. Doet me weer een beetje denken aan een ander forum waar ik vroeger op zat. Was hetzelfde gezeik, allemaal kliekjes die met elkaar omgingen, maar uiteindelijk grof uit elkaar gerukt werden - ondanks dat er onderling ook vriendschappen gemaakt werden. Erg misselijke streek. Maar ik weet niet of die personen nu nog op Q zitten, maar ik zou ze niet de satisfaction geven om erover door te blijven praten - dat is wat zulke mensen meestal verlangen. c: Just saying, ik snap jullie volkomen though.


    Ik hoop niet dat het erg is dat ik het gelezen heb, maar had daarentegen ook niet echt een keus, lijkt me.


    Natuurlijk is dat niet erg, topics staan online, dus iedereen kan ze gewoon lezen.


    16 - 09 - '17

    McGregor schreef:
    Ik zit liever vierenhalf uur achter elkaar in de trein, dan dat ik heel vaak moet overstappen en dan alsnog vierenhalf uur onderweg ben.
    Ik vind het overstappen met de bus in mijn stad soms al hinderlijk genoeg.


    Ik haat overstappen. Ik neem amper de trein en als ik dat wel doen, dan hoop ik dat ik niet moet overstappen. Ik ben altijd bang dat ik verkeerde trein zou nemen of niet op tijd zou zijn.


    16 - 09 - '17

    Ik moet elke dag drie uur lang reizen voor school, met overstappen erbij, maar daar ben ik nu dus heel erg aan gewend geraakt. Ik vind het niet vervelend, maar leuk is anders.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik moet elke dag drie uur lang reizen voor school, met overstappen erbij, maar daar ben ik nu dus heel erg aan gewend geraakt. Ik vind het niet vervelend, maar leuk is anders.


    Wow. Drie uur. ><' Ik zou sterven.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben gewoon shittie met openbaar vervoer. Ik haat de bus, want daar word ik ziek op, vooral als er ook nog eens veel volk in zit. Dus ik vind op een bus stappen al erg genoeg. De trein, tja, dat zei ik net al. Voor de rest heb ik geen problemen met de trein. Ik reis trouwens ook nooit graag alleen.

    [ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 15:19 ]


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Ik ben gewoon shittie met openbaar vervoer. Ik haat de bus, want daar word ik ziek op, vooral als er ook nog eens veel volk in zit. Dus ik vind op een bus stappen al erg genoeg. De trein, tja, dat zei ik net al. Voor de rest heb ik geen problemen met de trein. Ik reis trouwens ook nooit graag alleen.


    Bussen stinken. Moest het voor mijn werk een tijdje terug doen, kwam er iedere ochtend kotsmisselijk aan. Mijn maag draait daar echt van om. Over de trein en alleen reizen snap ik wel, maar dat heeft ook mede dankzij dat verkeerde trein incident te maken. Maar sowieso, wat praten is al gezelliger dan uit het raam kijken, of naar anderen kijken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Bussen stinken. Moest het voor mijn werk een tijdje terug doen, kwam er iedere ochtend kotsmisselijk aan. Mijn maag draait daar echt van om. Over de trein en alleen reizen snap ik wel, maar dat heeft ook mede dankzij dat verkeerde trein incident te maken. Maar sowieso, wat praten is al gezelliger dan uit het raam kijken, of naar anderen kijken.


    Ja, dat ook al. Als ik op de bus gezeten heb is m'n dag gewoon verpest en wil ik liefst gewoon naar huis, en op de bank of in m'n bed gaan liggen. Ik word er duizelig van, waardoor ik dan gewoon soms m'n evenwichtsstoornissen opeens krijg, en dan moet ik al zeker gaan liggen voor ik op de grond val. Daarbij word ik er ook misselijk van en ligt alles opeens heel zwaar op mijn maag. Gelukkig heb ik nog nooit overgegeven op de bus en waren de ritten met school voor uitstappen enz. nog best ok, dan kon ik met iemand naast me praten enz.


    16 - 09 - '17