• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22

Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Sheamus schreef:
    (...)

Ik heb ook vaak koud, maar ik heb soms ook snel warm, daarmee.

Haha heel soms heb ik dat ook. Dan vriest het buiten, maar mijn handen zijn warm. Echt apart.

26 - 02 - '16

Feline schreef:
    (...)

Haha heel soms heb ik dat ook. Dan vriest het buiten, maar mijn handen zijn warm. Echt apart.

Haha. Mijn handen en voeten zijn altijd ijsblokken, dat wel.

16 - 09 - '17

GIader schreef:
    (...)

Omdat ik weet wat er gebeurt is in dat topic en ik jou tegen prestatie waardeer en omdat jij je erg koeltjes hebt gehouden toen. Voor Kim heb ik net hetzelfde nu (:

Oh, zo. Ik zag er het nut niet van in ook te beginnen schelden, maar het doet goed te horen dat dat geapprecieerd wordt, want dat gevoel had ik op dat moment alles behalve. Het klinkt misschien heel diep, but it still hurts. Ik vind het echt jammer dat het daar zo is moeten lopen, want heel veel van die mensen waar ik toen een discussie, om het mooi te verwoorden, mee had, waren ook echt vrienden.

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Ik ga slapen, goodnight!

16 - 09 - '17

Iluvatar schreef:
    (...)

Oh, zo. Ik zag er het nut niet van in ook te beginnen schelden, maar het doet goed te horen dat dat geapprecieerd wordt, want dat gevoel had ik op dat moment alles behalve. Het klinkt misschien heel diep, but it still hurts. Ik vind het echt jammer dat het daar zo is moeten lopen, want heel veel van die mensen waar ik toen een discussie, om het mooi te verwoorden, mee had, waren ook echt vrienden.

Ik heb me er toen buiten gehouden geloof ik. Ik kan me niet herinneren dat ik actief mee discussieerde.

26 - 02 - '16

Slaap lekker Sylvie (:

26 - 02 - '16

Feline schreef:
    (...)
    Ik heb me er toen buiten gehouden geloof ik. Ik kan me niet herinneren dat ik actief mee discussieerde.

Dat had ik beter ook gedaan, maar ik kon het niet. Ik kan mijn mening bijna nooit voor mezelf houden, en dat geeft serieus veel problemen. 'k Ben dan ook een opkropper die bijna nooit zegt wat er scheelt en dat het dan op een moment losbarst, of tegen mensen in het echt, of door echt heel onverbloemd op alles te reageren. Op zo'n momenten wens ik wel eens dat ik m'n mond zou kunnen houden.

Slaapwel, Sylvie!

[ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:50 ]

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Sheamus schreef:
    (...)

Kletscaffia?

Uiteraard (:

'' Type Sangster if you can see this. "

Iluvatar schreef:
    (...)

Het is inderdaad erg jammer hoe het is gelopen, maar helaas kunnen we er nu niks meer aan doen.
    Ik heb met sommigen nog wat gesproken in die periode via pb's, om te laten weten dat ik achter ze stond.
    Overigens was ik vrij geïrriteerd in mijn reacties, maar het schelden doe ik altijd binnensmonds en dus niet in mijn reacties op internet.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

McGregor schreef:
    (...)
    Het is inderdaad erg jammer hoe het is gelopen, maar helaas kunnen we er nu niks meer aan doen.
    Ik heb met sommigen nog wat gesproken in die periode via pb's, om te laten weten dat ik achter ze stond.
    Overigens was ik vrij geïrriteerd in mijn reacties, maar het schelden doe ik altijd binnensmonds en dus niet in mijn reacties op internet.

Ik denk dat ik toen enkel met Jarne heb gesproken, want naar de rest durfde ik niets meer te sturen, uit angst voor de reacties. Vloeken doe ik meestal ook niet op het internet, maar uit mijn reacties blijkt soms wel dat ik kwaad ben, heel erg kwaad. Volgens mij was het daar niet zo goed merkbaar, maar toch ... je hebt gelijk dat we er niets aan kunnen doen, toch vind ik dat een heel spijtige zaak.

Jullie heb tenminste laten zien dat jullie als normale, volwassen mensen er over konden praten en laten aanduiden dat dit soort gedrag niet hoorde. Dat vind ik heel geweldig, omdat ik zelf weet dat ik me zo niet kon tegenhouden en zo rustig te blijven. Het is inderdaad jammer dat het zo gelopen is, ook al was ik er geen deel van, maar ik vind het heel erg sneu hoe sommigen van hun reageerden en dat sommige daar nog overgingen. En zeker dat ze wisten dat ze helemaal fout zaten en het nog geweldig vonden dat anderen het wel durfden te zeggen en deze nog aanmoedigden ook...

'' Type Sangster if you can see this. "

Iluvatar schreef:
    (...)

Ik denk dat ik toen enkel met Jarne heb gesproken, want naar de rest durfde ik niets meer te sturen, uit angst voor de reacties. Vloeken doe ik meestal ook niet op het internet, maar uit mijn reacties blijkt soms wel dat ik kwaad ben, heel erg kwaad. Volgens mij was het daar niet zo goed merkbaar, maar toch ... je hebt gelijk dat we er niets aan kunnen doen, toch vind ik dat een heel spijtige zaak.

Daar was het inderdaad niet altijd even goed zichtbaar en het is inderdaad erg spijtig dat het heeft moeten gebeuren.

[ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 23:11 ]

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

Ik kan niet slapen

Nu wil ik ook even wat zeggen.
    Ik vond de ruzie best belachelijk in het topic. En dat om iets kleins, als er dan iemand verdedigd wordt komt de andere kant van sommige boven. Sorry dat ik het zeg, maar het was al snel duidelijk dat er een kliek onder sommige was en zij gingen dan ook lekker samen tegen iedereen in. Een mening mag natuuurlijk, maar die meningen gingen er toen echt wel over. Ik ben misschien onbeleefd geweest, maar alles maakte me daar zo kwaad en ik hou me dan ook nooit in. Ik had ook een hoop vrienden gemaakt in Het Kletscafé die ik daardoor kwijt ben geraakt. Maar achteraf gezien ben ik blij dat ik zo geen achterbakse vrienden heb, want zo'n mensen hoef ik heus niet in m'n vriendengroep te hebben. Sorry als je het niet eens bent, maar goed, dat is m'n mening.

[ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 1:22 ]

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    Ik kan niet slapen

Nu wil ik ook even wat zeggen.
    Ik vond de ruzie best belachelijk in het topic. En dat om iets kleins, als er dan iemand verdedigd wordt komt de andere kant van sommige boven. Sorry dat ik het zeg, maar het was al snel duidelijk dat er een kliek onder sommige was en zij gingen dan ook lekker samen tegen iedereen in. Een mening mag natuuurlijk, maar die meningen gingen er toen echt wel over. Ik ben misschien onbeleefd geweest, maar alles maakte me daar zo kwaad en ik hou me dan ook nooit in. Ik had ook een hoop vrienden gemaakt in Het Kletscafé die ik daardoor kwijt ben geraakt. Maar achteraf gezien ben ik blij dat ik zo geen achterbakse vrienden heb, want zo'n mensen hoef ik heus niet in m'n vriendengroep te hebben. Sorry als je het niet eens bent, maar goed, dat is m'n mening.

Je hebt volkomen gelijk, Sylvie. Je dacht dat er mensen in dat topic waren waar je gezellig mee kon kletsen, maar uiteindelijk bleek gewoon dat die achter je rug om aan het "roddelen" waren.

McGregor schreef:
    (...)
    Je hebt volkomen gelijk, Sylvie. Je dacht dat er mensen in dat topic waren waar je gezellig mee kon kletsen, maar uiteindelijk bleek gewoon dat die achter je rug om aan het "roddelen" waren.

Yep. Sommigen lokten ook gewoon bewust ruzie uit en dat was ook wel jammer. Soms zie ik diegene dat nog steeds doen. Met name in het lucht-je-hart-topic. Best storend.

26 - 02 - '16