• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

Onze Tinychat.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22

Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

[ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Hahahahaha. Droge humor. Gotta love it.

I'm your little ray of pitch black.

Kayfabe schreef:
    Mwa, gaat wel. Ik verveel me, like always. Net weer zo'n vijf sollicitaties eruit gepleurd.

Haaien zijn lief hoor. Kuch kuch.

Och solliciteren... waarom doe ik het nog? Ik word toch nergens aangenomen... *zucht*

16 - 09 - '17

Kayfabe schreef:
    Hahahahaha. Droge humor. Gotta love it.

Haha xp

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    (...)

Och solliciteren... waarom doe ik het nog? Ik word toch nergens aangenomen... *zucht*

Ja, same here. Maar ach. Beetje positief proberen te doen. Ik heb het geluk dat mijn vriend geluk heeft gehad met zijn baan. Hij heeft nu eigenlijk gewoon een halfjaar contract waar hij haast voor ons beide verdiend - tenminste, als je het vergelijkt met uitzendwerk. Maar ja, als je samenwoont moet je toch wel echt werk hebben. Vaart zit er echter niet meer achter, maar enkele uren van huis zijn zou me wel goed doen. Ik merk echt dat ik gefrustreerd raak als hij thuiskomt. Maar goed... hij is van 2 uur tot soms 3 uur weg, wat hem zo'n 12/13 uur van huis af maakt. Dus ik maak ons beide er een beetje gek mee. Maar goed, dat komt allemaal goed als ik werk heb - waar ik dus nog hard voor bezig ben. ;D

Kayfabe schreef:
    (...)

Ja, same here. Maar ach. Beetje positief proberen te doen. Ik heb het geluk dat mijn vriend geluk heeft gehad met zijn baan. Hij heeft nu eigenlijk gewoon een halfjaar contract waar hij haast voor ons beide verdiend - tenminste, als je het vergelijkt met uitzendwerk. Maar ja, als je samenwoont moet je toch wel echt werk hebben. Vaart zit er echter niet meer achter, maar enkele uren van huis zijn zou me wel goed doen. Ik merk echt dat ik gefrustreerd raak als hij thuiskomt. Maar goed... hij is van 2 uur tot soms 3 uur weg, wat hem zo'n 12/13 uur van huis af maakt. Dus ik maak ons beide er een beetje gek mee. Maar goed, dat komt allemaal goed als ik werk heb - waar ik dus nog hard voor bezig ben. ;D

Het is echt niet simpel. Ik begrijp je ergens wel. Ik woon nu wel nog altijd thuis en ik ben ook niet van plan om de eerste paar jaar uit huis te trekken, maar toch. Niet dat ik het niet fijn vind om thuis te zitten, dat wel liever, maar ik verveel me ook constant. Daarbij is een centje verdienden ook altijd welkom natuurlijk.
    Ik solliciteer bij zoveel mogelijk dingen, ook wel eens daar waar ik niet zo graag wil werken, maar toch krijg ik altijd dezelfde reactie. Ofwel heb ik te weinig ervaring, ofwel pas ik niet binnen het profiel. Soms krijg ik zelfs geen reactie, dat zegt ook al genoeg natuurlijk. Het wordt frustrerend na een tijd, want je doet je best om werk te vinden en het lukt niet, maar toch zitten die mensen van de VDAB soms achter je aan -.-

[ bericht aangepast op 21 nov 2014 - 17:55 ]

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    (...)

Het is echt niet simpel. Ik begrijp je ergens wel. Ik woon nu wel nog altijd thuis en ik ben ook niet van plan om de eerste paar jaar uit huis te trekken, maar toch. Niet dat ik het niet fijn vind om thuis te zitten, dat wel liever, maar ik verveel me ook constant. Daarbij is een centje verdienden ook altijd welkom natuurlijk.
    Ik solliciteer bij zoveel mogelijk dingen, ook wel eens daar waar ik niet zo graag wil werken, maar toch krijg ik altijd dezelfde reactie. Ofwel heb ik te weinig ervaring, ofwel pas ik niet binnen het profiel. Soms krijg ik zelfs geen reactie, dat zegt ook al genoeg natuurlijk. Het wordt frustrerend na een tijd, want je doet je best om werk te vinden en het lukt niet, maar toch zitten die mensen van de VDAB soms achter je aan -.-

Ja, ik had een uitkering, die is na een half jaar stopgezet - elk jaar dat je in je leven gewerkt hebt, geeft je een maand uitkering. Nu krijg ik dus gewoon helemaal niets binnen. En ja, we redden het gemakkelijk, maar ik vind werken zelf ook niet echt een probleem. Ik word alleen zo gedemotiveerd doordat ik gewoon totaal geen reacties meer krijg. Eerst was het soms nog: "Bedankt voor je interesse, je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons", of gewoon "U past helaas niet in het betreffende profiel, veel succes met komende sollicitaties", maar zelfs dat krijg ik gewoon niet meer. Begint me een beetje heel erg op mijn zenuwen te werken.
    Maar goed, dan heb ik er altijd eentje die heel lief tegen me begint te praten en tegen me zegt dat het wel goed komt en dergelijke, maar die loopt - in zijn vrije tijd - ook van alles te kopen voor zijn brommer en weet ik veel wat, dus sparen ho maar. Dus ik wil gewoon mijn eigen geld verdienen zodat ik ook weer eens dingen voor mezelf kan kopen, en dan gewoon het geld op de bank kan laten staan - want ik ben echt zo'n oud wijf dat houdt van sparen. Haha.

Kayfabe schreef:
    (...)

Ja, ik had een uitkering, die is na een half jaar stopgezet - elk jaar dat je in je leven gewerkt hebt, geeft je een maand uitkering. Nu krijg ik dus gewoon helemaal niets binnen. En ja, we redden het gemakkelijk, maar ik vind werken zelf ook niet echt een probleem. Ik word alleen zo gedemotiveerd doordat ik gewoon totaal geen reacties meer krijg. Eerst was het soms nog: "Bedankt voor je interesse, je hoort zo spoedig mogelijk iets van ons", of gewoon "U past helaas niet in het betreffende profiel, veel succes met komende sollicitaties", maar zelfs dat krijg ik gewoon niet meer. Begint me een beetje heel erg op mijn zenuwen te werken.
    Maar goed, dan heb ik er altijd eentje die heel lief tegen me begint te praten en tegen me zegt dat het wel goed komt en dergelijke, maar die loopt - in zijn vrije tijd - ook van alles te kopen voor zijn brommer en weet ik veel wat, dus sparen ho maar. Dus ik wil gewoon mijn eigen geld verdienen zodat ik ook weer eens dingen voor mezelf kan kopen, en dan gewoon het geld op de bank kan laten staan - want ik ben echt zo'n oud wijf dat houdt van sparen. Haha.

Ik begrijp je helemaal. Er is helaas niet veel aan te doen.
    Ik vond het leuk op mijn laatste stage, als daar plaats was kon ik gewoon blijven, maar helaas. Ik zat op de administratie, afwisselend in een dienstenchequebedrijf en een kinderdagverblijf, ze vormde samen één gebouw en werkte ook wel eens samen. Het was gezellig, het werk was leuk, ondanks ik me wel vaak verveelde doordat er niet altijd veel te doen was. Maar de mensen waren ook gezellig, heel aardig, ik kon altijd meepraten en ze betrokken me ook in gesprekken enz. Het was gewoon voor een keertje dat ik graag naar stage ging, niet zoals in het 6de middelbaar, toen ging ik echt tegen mijn zin naar stage. Om de afgedankte werkjes die ik daar kreeg en gewoon om de vervelende en arrogante mensen.

16 - 09 - '17

Sheamus schreef:
    (...)

Ik begrijp je helemaal. Er is helaas niet veel aan te doen.
    Ik vond het leuk op mijn laatste stage, als daar plaats was kon ik gewoon blijven, maar helaas. Ik zat op de administratie, afwisselend in een dienstenchequebedrijf en een kinderdagverblijf, ze vormde samen één gebouw en werkte ook wel eens samen. Het was gezellig, het werk was leuk, ondanks ik me wel vaak verveelde doordat er niet altijd veel te doen was. Maar de mensen waren ook gezellig, heel aardig, ik kon altijd meepraten en ze betrokken me ook in gesprekken enz. Het was gewoon voor een keertje dat ik graag naar stage ging, niet zoals in het 6de middelbaar, toen ging ik echt tegen mijn zin naar stage. Om de afgedankte werkjes die ik daar kreeg en gewoon om de vervelende en arrogante mensen.

Oh dat klinkt echt als een leuke stage inderdaad. Als ik jou was zou ik wel proberen contact te houden - als dat mogelijk is - zodat ze je niet snel vergeten als ze wel iemand nodig hebben. c: Ik ben er wel bekend mee, ik heb zelf ook eens één leuke stage gehad, en inderdaad, ook vol daar. Ik heb echter geen contact behouden, en daar heb ik veel spjjt van, vooral gezien ze een paar maanden later een ander meisje hadden aangenomen. Wel jammer, dus vandaar. Ik heb ervan geleerd, en als ik jou hiermee een beetje kan helpen. c:

Muh, het is wennen nu ik mijn bril weer eens aan heb, heb hem al lang niet meer aangehad. En mijn wimpers lijken te lang, haha.

16 - 09 - '17

Aloha chica's ^^

'' Type Sangster if you can see this. "

GIader schreef:
    Aloha chica's ^^

Olaa.

Kayfabe schreef:
    (...)

Olaa.

Hoi hoi (:

'' Type Sangster if you can see this. "