• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben nou niet echt wat je noemt een fan, en om eerlijk te zijn wordt je wel doodgegooid met hun verhalen hier, maar ach. Ieder zijn ding hoor, daar heb ik wel respect voor.

    Al moet ik toegeven dat ik de titel Stockholm Syndrom echt niet vind kunnen, maar goed. Dat heeft niets met de jongens te maken.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mij maakt het op zich niet uit. Ik ben bv. ook geen fan van 5 Seconds of Summer en Q wordt er meer en meer mee volgespamt. Goh, die mensen doen wat ze willen, ik stoor me er niet aan. Je kan moeilijk mensen gaan verbieden om geen fan meer te zijn van iemand. Ik heb ook respect voor iedereen zijn smaken en keuzes, niemand hoeft daardoor veroordeeld te worden vind ik.

    Hoezo vind je die titel niet kunnen? Oh never mind, ik ben het gaan opzoeken. Ik begrijp je wel, maar dat neemt niet weg dat ik het lied leuk vind.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 2:03 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind dat One Direction hier en daar wel wat leuke liedjes heeft, maar die luister ik meestal dan liever als covers. Voor de rest ben ik geen fan.
    Doe mij maar andere (boy)bands. En van sommige bands waar ik fan van ben, is het wel jammer dat ik alleen andere fans ken, omdat ik ze volg via Twitter.

    Is het trouwens raar als ik mezelf op oude jeugdfoto's niet direct herken? Het gaat om deze foto:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 14:14 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Achja, ieder zijn ding.
    Haha Kim, hoezo niet? Ik zou mezelf toch altijd meteen herkennen?

    Hahahaahahah, de zoon van mijn papa zijn nicht poste een filmpje op facebook van zo'n gast die blijkbaar een uur lang heeft geprobeerd een blikje van afstand in de vuilbak te gooien. Twee grappige dingen. 1. Als hij het blikje in de vuilbak had gegooid ging hij het er blijkbaar opnieuw uithalen om het opnieuw te proberen gooien. 2. Hij stond midden op een drukke markt, dus iedereen stond naar hem te kijken. Haha, wat een volk dat er toch bestaat soms... *facepalm*


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Mij maakt het op zich niet uit. Ik ben bv. ook geen fan van 5 Seconds of Summer en Q wordt er meer en meer mee volgespamt. Goh, die mensen doen wat ze willen, ik stoor me er niet aan. Je kan moeilijk mensen gaan verbieden om geen fan meer te zijn van iemand. Ik heb ook respect voor iedereen zijn smaken en keuzes, niemand hoeft daardoor veroordeeld te worden vind ik.

    Hoezo vind je die titel niet kunnen? Oh never mind, ik ben het gaan opzoeken. Ik begrijp je wel, maar dat neemt niet weg dat ik het lied leuk vind.


    Toen ik nog erg actief was op Twitter moet ik toegeven dat ik een bloedhekel had aan One Direction en Justin Bieber, maar ik kwam er later achter dat dat de irritante fans waren - en dan heb ik het over de fans die er de hele dag achter zitten en minimaal vijf trending dingen willen hebben van de desbetreffende artiesten. Toen ik echter van Twitter af ging - mede dankzij dat, kwam ik erachter dat ze niet zo verkeerd zijn. Je wordt er nog wel mee doodgegooid, maar het is niet zo dat je er niet langs af kunt. Ja oké, de top stories vandaag zijn meestal 1D & 5SOS related, maar als je het niet wilt lezen, lees je het niet. Simpel. Bij Twitter ging dat wat moeilijker. Nu heb ik gewoon zoiets van; laat ieder zijn ding doen, en leuk vinden wat diegene leuk vind. Ik zal vast ook dingen hebben waar mensen mij om judgen, dus wie ben ik om te klagen?

    Oh, het liedje zal vast leuk zijn, maar de titel spreekt me gewoon niet aan - ik weiger daarom ook het liedje te luisteren, omdat ik een beetje bang ben dat ze doen alsof dat hele syndroom niets ernstigs is. Maar again, dat heeft niets met de jongens te maken, zij hebben ook maar een team achter ze staan die die keuzes maakt.


    I'm your little ray of pitch black.

    Kayfabe schreef:
    (...)

    Toen ik nog erg actief was op Twitter moet ik toegeven dat ik een bloedhekel had aan One Direction en Justin Bieber, maar ik kwam er later achter dat dat de irritante fans waren - en dan heb ik het over de fans die er de hele dag achter zitten en minimaal vijf trending dingen willen hebben van de desbetreffende artiesten. Toen ik echter van Twitter af ging - mede dankzij dat, kwam ik erachter dat ze niet zo verkeerd zijn. Je wordt er nog wel mee doodgegooid, maar het is niet zo dat je er niet langs af kunt. Ja oké, de top stories vandaag zijn meestal 1D & 5SOS related, maar als je het niet wilt lezen, lees je het niet. Simpel. Bij Twitter ging dat wat moeilijker. Nu heb ik gewoon zoiets van; laat ieder zijn ding doen, en leuk vinden wat diegene leuk vind. Ik zal vast ook dingen hebben waar mensen mij om judgen, dus wie ben ik om te klagen?

    Oh, het liedje zal vast leuk zijn, maar de titel spreekt me gewoon niet aan - ik weiger daarom ook het liedje te luisteren, omdat ik een beetje bang ben dat ze doen alsof dat hele syndroom niets ernstigs is. Maar again, dat heeft niets met de jongens te maken, zij hebben ook maar een team achter ze staan die die keuzes maakt.


    Op twitter kom ik amper, maar ik volg bv. mensen die vrienden zijn, maar hun idolen constant stalken om een follow te krijgen. Ja hallo, zo word ik er ook gek van, maar goed. Achja, ik laat mensen van houden waar ze van houden, of ik het er nu mee eens ben of niet. Je kan niemand veranderen omdat jij het niet leuk vindt.

    Het lied gaat niet letterlijk over het zware onderwerp, ik heb echt heel goed geluisterd. Ik heb wel enkele mensen gezien die 1D aanvallen in reacties op youtube, maar als ze nou eens luisteren naar de tekst horen ze dat er niet mee gespot wordt enz. Ik denk niet eens dat het team achter een populaire band zo dom zal zijn om hun bandje letterlijk over dat zware onderwerp te laten zingen, want natuurlijk is dat not done. Trouwens, ze zijn heus niet de enige band die liedjes hebben met titels als deze.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    Haha Kim, hoezo niet? Ik zou mezelf toch altijd meteen herkennen?

    De foto is een beetje onduidelijk en ik ga er maar van uit dat ik het meest rechtse meisje, diegene die in haar ogen wrijft, ben. Daar ga ik vanuit vanwege de leeftijd. Mijn nichtje is namelijk twee jaar jonger en die is dan ook de jongste op de foto.
    Vroeger had ik vrij licht blond haar met een pony. Mijn haar is nu donkerblond en sinds mijn zevende heb ik geen pony meer. Doordat mijn uiterlijk zoveel is veranderd, zie ik niet direct op alle foto's wie ik ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    De foto is een beetje onduidelijk en ik ga er maar van uit dat ik het meest rechtse meisje, diegene die in haar ogen wrijft, ben. Daar ga ik vanuit vanwege de leeftijd. Mijn nichtje is namelijk twee jaar jonger en die is dan ook de jongste op de foto.
    Vroeger had ik vrij licht blond haar met een pony. Mijn haar is nu donkerblond en sinds mijn zevende heb ik geen pony meer. Doordat mijn uiterlijk zoveel is veranderd, zie ik niet direct op alle foto's wie ik ben.


    Oh zo. Ik ben qua gezicht niet erg veranderd, maar vroeger was ik blond en nu heb ik ook donkerder haar.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oh zo. Ik ben qua gezicht niet erg veranderd, maar vroeger was ik blond en nu heb ik ook donkerder haar.

    Volgens mij hebben heel veel mensen dat hun haar donkerder is dan dat van vroeger.
    Mijn gezicht is op zich wel veranderd, omdat ik vroeger een overbeet had van dertien millimeter en mijn gebit dus op dat van een konijn leek.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    McGregor schreef:
    (...)
    Volgens mij hebben heel veel mensen dat hun haar donkerder is dan dat van vroeger.
    Mijn gezicht is op zich wel veranderd, omdat ik vroeger een overbeet had van dertien millimeter en mijn gebit dus op dat van een konijn leek.


    Ja, dat denk ik ook.
    Ah. Achja, vroeger had ik een klein spleetje tussen mijn twee voorste tanden.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 14:49 ]


    16 - 09 - '17

    Ik had van dat witblonde haar en gigantisch scheve tanden. :c


    26 - 02 - '16

    Sheamus schreef:
    Meh, ben niet overtuigd over het nieuwe album van One Direction. Maar Stockholm syndrome, oh yeah! <3


    Oh ik vind Night Changes echt geweldig *_*
    En Steal my girl :3

    Al vond ik de rest.. mwha


    Ik heb geen vriendje meer :Y)


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Oh ik vind Night Changes echt geweldig *_*
    En Steal my girl :3

    Al vond ik de rest.. mwha


    Ik heb geen vriendje meer :Y)


    Haha. Ik vind Steal my girl, Fireproof en Change your ticket ook wel ok (:

    Oei, hoezo? Ö


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Haha. Ik vind Steal my girl, Fireproof en Change your ticket ook wel ok (:

    Oei, hoezo? Ö


    Fireproof is wel oke en Change your ticket kan ik even niets bij zeggen, ik heb hem helemaal 1x geluisterd dus idk :'D

    Ik heb t uitgemaakt, ik zag t echt niet meer zitten tussen ons ;x


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Fireproof is wel oke en Change your ticket kan ik even niets bij zeggen, ik heb hem helemaal 1x geluisterd dus idk :'D

    Ik heb t uitgemaakt, ik zag t echt niet meer zitten tussen ons ;x


    Reageerde hij er oké op? (:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.