• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    Onze Tinychat.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sheamus • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    DiNozzo • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Bat • Lotta • Ice Tea • 13 •
    Epps • Saartje • Jillz • 16 •
    McGregor • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Aniston • Aline • Appelsap • 14 •
    Nonno • Merel • Ouzo • 15 •
    Tricksters • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Vernon • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Irmings • Eva • Amaretto • 14 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    Fabrizio • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Feline • Erieka • Radler 0.0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •
    GIader • Rani • - • 19 •
    Iluvatar • Leah • Kriek • 14
    Sciathan • Crystal • Kristalwater • 12
    Derive • Mirte • Tequila & Liefmans • 21
    Kayfabe • Cherona • Butterscotch • 22


    Song of the night sinds 16 november: Shake it off van Taylor Swift

    Song of the night wachtlijst:
    - Rani met Thinking out loud van Ed Sheeran
    - Sylvie met Night of the hunter van 30 Seconds to Mars
    - Gail met We are in the crowd van Rumor Mill
    - Kim met 'Goin' Crazy' van Dizzee Rascal ft. Robbie Williams
    Vond het wel een goed idee, want anders word je vergeten en kom je nooit aan de beurt.
    Is het een idee om elke song twee à drie dagen te houden?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2014 - 19:17 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Iluvatar schreef:
    -


    Dat is inderdaad het beste sinterklaas feest ooit! ^^


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad het beste sinterklaas feest ooit! ^^


    Hahahaha


    16 - 09 - '17

    Wow, veel geïnteresseerden, haha.
    Nu ja, wij doen elk jaar een Sinterklaasfeest op school. De zesdes organiseren het, houden in het begin van de dag een speech over het feit dat de vorige bezoeken zo te zien niet hebben geholpen, gezien ons school nog steeds vol zit van de etterbuilen. En dan volgt er ambiance met een fuifliedje waarop iedereen mee danst. De eerste twee gaan ze dan de klassen rond om de leerkrachten te irriteren, lawaai te maken en lessen te storen. Het leuke eraan was, dit jaar, dat we eindelijk oud genoeg zijn om die mensen een beetje te kennen uit het zesde, dus dat het echt platliggen was. Commentaar geven op ons testen (met een geluk dat ik niet gebuisd was, want mijn vriendin hebben ze ermee zitten plagen), ze kladden ook het bord vol en gooien heel de klas vol met koekjes en laten je soms ook stomme opdrachten doen en liedjes zingen.
    Tijdens de middag verzamelt iedereen dan in het paveljoen en dan roepen ze mensen naar voor, die dus volgens de Sint "stout" geweest zijn. Die opdrachten zijn echt geniaal en elk jaar worden de broers en zussen van de zesdes naar voor geroepen (which means: Ik ben volgend jaar gescheten), de koppels (en ze hebben m'n zus naar voor geroepen. Eerst was ik kwaad omdat ze het me niet had gezegd, maar naar 't schijnt deden ze het enkel om haar en een vriend - gewoon een vriend, te plagen. Was pretty funny), bij de koppels wordt er ook telkens een lapdance gedaan. En dan heb je nog de andere opdrachten, gewoon om mensen te ergeren omdat zij jou ooit geërgerd hebben, met een superstomme reden.
    Maar dit jaar was het echt awesome, hehe.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GIader schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad het beste sinterklaas feest ooit! ^^


    Ik had een reactie getypt op die link, maar ik heb 'm toen verwijderd. ^^

    [ bericht aangepast op 20 nov 2014 - 22:16 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Iluvatar schreef:
    Wow, veel geïnteresseerden, haha.
    Nu ja, wij doen elk jaar een Sinterklaasfeest op school. De zesdes organiseren het, houden in het begin van de dag een speech over het feit dat de vorige bezoeken zo te zien niet hebben geholpen, gezien ons school nog steeds vol zit van de etterbuilen. En dan volgt er ambiance met een fuifliedje waarop iedereen mee danst. De eerste twee gaan ze dan de klassen rond om de leerkrachten te irriteren, lawaai te maken en lessen te storen. Het leuke eraan was, dit jaar, dat we eindelijk oud genoeg zijn om die mensen een beetje te kennen uit het zesde, dus dat het echt platliggen was. Commentaar geven op ons testen (met een geluk dat ik niet gebuisd was, want mijn vriendin hebben ze ermee zitten plagen), ze kladden ook het bord vol en gooien heel de klas vol met koekjes en laten je soms ook stomme opdrachten doen en liedjes zingen.
    Tijdens de middag verzamelt iedereen dan in het paveljoen en dan roepen ze mensen naar voor, die dus volgens de Sint "stout" geweest zijn. Die opdrachten zijn echt geniaal en elk jaar worden de broers en zussen van de zesdes naar voor geroepen (which means: Ik ben volgend jaar gescheten), de koppels (en ze hebben m'n zus naar voor geroepen. Eerst was ik kwaad omdat ze het me niet had gezegd, maar naar 't schijnt deden ze het enkel om haar en een vriend - gewoon een vriend, te plagen. Was pretty funny), bij de koppels wordt er ook telkens een lapdance gedaan. En dan heb je nog de andere opdrachten, gewoon om mensen te ergeren omdat zij jou ooit geërgerd hebben, met een superstomme reden.
    Maar dit jaar was het echt awesome, hehe.


    Haha omg xp


    16 - 09 - '17

    Het klinkt erg leuk, Leah.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Iluvatar schreef:
    (...)

    Ik had een reactie getypt op die link, maar ik heb 'm toen verwijderd. ^^


    Mag ik dan bij deze zeggen dat ik respect voor je heb!


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Het was inderdaad super leuk, haha!

    GIader schreef:
    (...)

    Mag ik dan bij deze zeggen dat ik respect voor je heb!


    Dat is leuk om te horen, maar waarom? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McGregor schreef:
    Het klinkt erg leuk, Leah.


    26 - 02 - '16

    Iluvatar schreef:
    Het was inderdaad super leuk, haha!

    (...)

    Dat is leuk om te horen, maar waarom? (:


    Omdat ik weet wat er gebeurt is in dat topic en ik jou tegen prestatie waardeer en omdat jij je erg koeltjes hebt gehouden toen. Voor Kim heb ik net hetzelfde nu (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    GIader schreef:
    (...)

    Omdat ik weet wat er gebeurt is in dat topic en ik jou tegen prestatie waardeer en omdat jij je erg koeltjes hebt gehouden toen. Voor Kim heb ik net hetzelfde nu (:


    Kletscaffia?


    16 - 09 - '17

    Ik heb bedverwarming


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Ik heb bedverwarming


    Oeh, leuk. Maar eerlijk, heb het niet nodig, anders heb ik te warm.


    16 - 09 - '17

    Sheamus schreef:
    (...)

    Oeh, leuk. Maar eerlijk, heb het niet nodig, anders heb ik te warm.

    Me jelly. Ik heb het echt altijd koud ):


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)
    Me jelly. Ik heb het echt altijd koud ):


    Ik heb ook vaak koud, maar ik heb soms ook snel warm, daarmee.


    16 - 09 - '17