• Als het Roundview College met de mededeling komt een uitwisseling geregeld te hebben, wekt dit meteen de aandacht van de vriendengroep. Zes weken lang feesten in Amerika klinkt geweldig en met die gedachte stappen ze dan ook gezamenlijk op het vliegtuig. Van het rumoerige Bristol naar het grote Amerika. Hier belanden ze enkel in het kleine Rosewood. Wat ze enkel niet weten is dat het dorpje dan wel saai mag lijken op eerste gezicht, maar ondertussen mengen ze zich langzaam in de gevaarlijke dingen die zich er af spelen. En ondanks hun geschreeuw actie te willen in het leven is dit niet waar ze naar op zoek waren, helemaal niet zelfs.
          En de leerlingen van Rosewood High School, zij krijgen het ook niet makkelijk met de wilde groep uitwisselingsleerlingen die vooral bezig zijn met seks, drugs, alcohol en rock and roll. Totaal niet binnen hun plaatje. Tussen sommigen lijkt het dan ook totaal niet te klikken, terwijl anderen stiekeme banden opbouwen. Maar hoe kunnen de Liars hun geheimen verborgen houden als hun tijdelijke huisgenoten in hun zaken beginnen te wroeten en bovenal, hoe kunnen zij elkaar en anderen nog beschermen?


    De rollen:
    Skins:
    - Elizabeth "Effy" Stonem. • Tethys.
    - Emily Fitch.
    - Frederick "Freddie" McClair. • Durm.
    - James "Cook" Cook. • geloved.
    - Jonah Jeremiah "JJ" Jones.
    - Katie Fitch.
    - Naomi Campbell. • Durm.
    - Pandora "Panda" Moon.
    - Thomas Tomone.

    Pretty Little Liars:
    - Aria Montgomery.
    - Emily Fields. • Gereserveerd door Tylian.
    - Hanna Marin. • Gereserveerd door Sangster.
    - Spencer Hastings. • Gereserveerd door Descent.
    - Allison DiLaurentis. • Gereserveerd door Ambidexter.
    - Ezra Fitz. • Gereserveerd door Tylian.
    -

    Rosewood:
    - Dáni James Faker. • geloved.
    - Seamus Kevin O'Donnal. • C_A_L_M_.

    Dit moet je invullen:
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Innerlijk •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Extra •


    Regels:
    • Minimaal 300 woorden.
    • Geen perfecte personages.
    • OOC tussen haakjes.
    • Wees OOC aardig voor elkaar, bewaar de drama maar voor IC.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan, dit geld tot de rol volledig is ingevuld.
    • Probeer wel eens in de drie dagen te posten.
    • Naamswijziging en lange afwezigheden wgraag doorgeven.
    • Topics worden alleen aangemaakt door Tylian en Tethys.
    • Twee personages zijn toegestaan, mits ze beiden van ander geslacht zijn.


    Het is niet noodzakelijk beiden series te kennen, dit is makkelijk, maar niet nodig. Het is wel handig in ieder geval ervaring te hebben met één serie.
    We hebben niet perse alle rollen nodig om te beginnen, zolang er maar een eerlijke verdeling is tussen beiden groepen en geslacht.
    Deze RPG neemt plaats voor de dood van Freddie, ook gezien dit richting het einde van hun ccarrière op Roundview is, dit is niet handig en daarbij kunnen wij Freddie niet missen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 17:16 ]


    Reality's overrated.

    Het spijt me heel erg, maar ik denk toch dat het niet echt een goed plan is om mee te doen ivm spoilers van de komende seizoenen van Pretty Little Liars. Het spijt me echt heel erg, maar toen ik de rol in wou gaan vullen besloot ik dat ik het beter maar niet kan doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    OutlawQueen schreef:
    Het spijt me heel erg, maar ik denk toch dat het niet echt een goed plan is om mee te doen ivm spoilers van de komende seizoenen van Pretty Little Liars. Het spijt me echt heel erg, maar toen ik de rol in wou gaan vullen besloot ik dat ik het beter maar niet kan doen.


    Okay, geeft niet.


    Reality's overrated.

    Okay, dit topic begint dood te lopen, als iedereen gewoon zijn rol invult (desnoods heel kort) dan neem ik er nog een rol bij en beginnen gewoon. Ondanks de weinige rollen.


    Reality's overrated.

    Heb je nog een jongen nodig? Ik ken alleen de series niet zo goed :$


    Bowties were never Cooler

    C_A_L_M_ schreef:
    Heb je nog een jongen nodig? Ik ken alleen de series niet zo goed :$


    Ja en geeft niet. We helpen wel.
    Wie wil jr of wil je een onbekend personage? - Als je onbekend personage wilt bij welke groep dan?


    Reality's overrated.

    Tethys schreef:
    (...)

    Ja en geeft niet. We helpen wel.
    Wie wil jr of wil je een onbekend personage? - Als je onbekend personage wilt bij welke groep dan?


    Ik wil graag een onbekend personage, welke groep maakt niet uit


    Bowties were never Cooler

    Okay. Anders maak jij je personage en kijk ik dan waar hij het best bij past.


    Reality's overrated.

    Okay


    Bowties were never Cooler



    Naam • Seamus Kevin O'Donnal
    Leeftijd • 18, 5 November
    Nationaliteit • Komt
    Innerlijk • Seamus is diep van binnen een lieve jongen met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom hij echt geeft weten het zelf. Voor buitenstaanders is hij namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Hij heeft er eigenlijk geen moeite mee om iemand totaal de grond in te boren. Hij is gigantisch loyaal aan zijn familie. Seamus is een echte botte klootzak en laat niet snel zijn ware emoties zien, want die ziet hij vaak als zwakte. Hij is zeker ook geen jongen die meisje na meisje neemt. Hij gaat voor een meisje en blijft haar ook trouw. Overspel is voor hem uit den boze en als hij erachter komt dat zijn vriendinnetje hem bedrogen heeft zal ze zich echt moeten bergen en de jongen in kwestie ook. Hij wordt liever in alle eerlijkheid gedumpt dan dat dingen achter zijn rug om gebeuren. Wat vaker is gebeurt, omdat die meisjes hem dan te gesloten vonden of bang voor hem waren. Hij zit daar soms wel mee, maar het maakt hem ook hard, wat hij als een goed ding ziet. Zijn emoties kropt hij meestal op, tot hij 's nachts alleen is en ze alles eruit laat vloeien op zijn typemachine. Of tot hij een makkelijk slachtoffer heeft gevonden. Voor de rest van de wereld is hij namelijk echt geen lieverdje. Dan is hij koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Hij mag dan ongevaarlijk lijken, een magere jongen met schijnbaar weinig spieren, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in zijn ogen ook maar verkeerd gedraagt of verkeert naar hem kijkt is het mis. Hij is in staat je voor schut te zetten voor de hele school, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je weken niet meer naar school wil. Het ligt heel erg aan zijn stemming wat hij besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als hij de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is.
    Voor zijn vrienden, leraren en familie is Seamus een drukke vrolijke zorgeloze jongen. Hij is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Hij kan ook tegen hen best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Hij heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Ondanks dat hij oppast rond mensen om wie hij geeft kan hij alsnog zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij hem heel gevoelig en eenzaamheid kan hem ook flink raken. Vaak is hij inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is hij nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Seamus is erg loyaal aan zijn vrienden en familie. Als je met hem omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt hem ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Hij is wie hij is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want hij gaat er niets om laten. Ook lijkt hij door deze houding harteloos te zijn, maar dat is hij allerminst. Als hij namelijk eenmaal echt om je geeft is hij de meest liefdevolle vriend ooit. Hij wil graag dat iedereen van wie hij houd altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt hij zelf triest, of hij gaat te ver en krijgt een klap voor zijn kop.
    Uiterlijk • Seamus is een magere blonde jongen van zo'n 1,80 met heldere blauwe ogen en een bleke huid. Hij heeft genoeg spieren om grote paarden in de hand te houden, maar deze zijn pezig en lijken verre van intimideren, tot hij zijn vuist in je gezicht plant en je neus breekt. Meestal draagt hij simpele donkere spijkerbroeken en t-shirts met een vest erover. Hij draagt altijd gympen onder alles wat hij draagt, ook onder zijn pak op een bruiloft op andere aangelegenheid. Hij vind het gewoon niet nodig om andere schoenen te hebben of te dragen, alleen bij wedstrijden draagt hij nette wedstrijdkleding.
    Geschiedenis • Seamus is geboren als derde in een familie van Ierse Reizigers. Tijdens zijn leven heeft hij het echte reizen maar weinig meegemaakt, alleen tijdens vakanties en uitstapjes, maar de cultuur zit diep in hem en stroomt door zijn aderen. Op dit moment heeft hij 8 broers en zussen, lopend van 22 tot 6 jaar oud, en wonen ze nogsteeds op het kamp waar ze allemaal zijn geboren. Inmiddels wonen zijn broer van 20 en zijn zussen van 22 en 16 niet meer bij hen in de woonwagen, maar hebben ze hun eigen wagens en gezinnen op het kamp. Eigenlijk zou hij ook al zijn eigen gezinnetje moeten hebben, maar hij heeft de ware nog niet gevonden. Ondanks dat Seamus trots is op zijn afkomst, houd hij het liever toch stil als hij het kan helpen, gewoon omdat hij de vooroordelen inmiddels wel kent. Daarbij doet hij het nu goed op school met vrienden en alles, wat hij niet wil laten verpesten ervoor. Het liefst zou Seamus veearts of paardenfokker worden, aangezien hij is opgegroeid met honden, paarden en geiten in de tuin van hun wagen. Inmiddels heeft hij zelf twee tinkers waarmee hij alles kan: Kaiko en baby Muppet. Kaiko heeft de jongen al vanaf zijn 10e, toen hij hem kreeg als een veulentje. Hij heeft hem alles geleerd op stemcommando's, waardoor hij hem bijna zonder handen kan rijden, maar nu ze toch samen in de hogere niveau's dressuur rijden heeft hij het paardje ook veel been en hand commando's aan moeten leren. Zeker met Kaiko heeft Seamus al een aantal prijzen gewonnen, voor een prachtige rasechte tinker, karrenraces, maar ook dressuur prijzen. Hij rijdt dan altijd zonder zadel, maar dat betekend niet dat hij geen wedstrijden kan winnen met zijn veelzijdige paardje. Hij is ook bezig met Muppet al wat kunstjes te leren, maar is nog verre van zo ver om gereden te worden.
    Seamus werkt buiten school om als paardentrainer bij een lokale stoeterij. Hij is echt een paardenmens, het zit in zijn bloed, zelfs al is zijn vader een accountant en zijn opa een bootbouwer. Het is gewoon iets wat bij zijn volk hoort, de paarden, en hij zou er graag zijn echte beroep van maken, maar hij weet dat het lastig gaat worden, omdat het een harde wereld is en daarbij is hij ook nog een reiziger, wat mensen vaak argwaan geeft. Toch is hij vastbesloten zijn dromen waar te maken. Hij is een echte reiziger en zal niet over zich heen laten lopen, hoe vreemd zijn dromen misschien ook zijn voor zijn afkomst of zijn vriendengroep.
    Extra • Seamus heeft geen rijbewijs, geen auto en heeft ook eigenlijk geen behoefte eraan. Als hij ergens heen moet gaat hij ofwel lopend, ofwel met alleen zijn paardje of met paard en wagen. Ook als hij naar school gaat, gaat hij meestal lopend, of gaat hij met Kaiko, als hij niet lang hoeft. Dan 'parkeert' hij hem op een veldje een klein stukje van de school af. Hij doet dit alleen niet heel vaak, omdat hij het sneu vind om zijn paard alleen te laten voor een lange tijd.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2014 - 20:08 ]


    Bowties were never Cooler

    Er zijn nu precies vier uitwisselingsstudenten en vier 'slaapplaatsen' (Ezra en Dáni zitten niet Rosewood High School.), dus dat komt goed uit. Ik neem Emily (Fitch) er nog wel bij (Ik weet dat ik dan een tweede meisje heb, maar goed, ze is gay en daarbij is dit logischer omdat Naomi's vriendin anders niet gespeeld zou worden en de anderen toch iets minder belangrijk zijn voor de rollen die er nu zijn.), dan is het ook nog wel handig om een Aria erbij te hebben en we zijn klaar. Het topic open ik morgenmiddag, maakt niet uit of alle rollen in zijn gevuld, anders gaat het gewoon dood.

    Ik ga nu alle personages door een randomnizer halen voor de 'slaap-en-leef-koppels-iets'. Dan komen Emily en Aria gewoon per definitie bij elkaar.


    Reality's overrated.

    'Koppels':

    Effy en Seamus.
    Freddie en Emily (Fields).
    Cook en Hanna.
    Naomi en Spencer.


    Reality's overrated.

    Seamus is af... De extra komt misschien nog


    Bowties were never Cooler

    Speeltopic één.


    Reality's overrated.


    Naam • Aria Montgomery.
    Leeftijd • Achttien. (14/06/1996)
    Nationaliteit • Amerikaans.
    Innerlijk • Aria is een lief, zorgzaam en vriendelijk meisje dat voor iedereen het beste wilt. Ze is gek op haar vrienden en familie en is meestal wel in een vrolijk humeur. Heel soms kan ze chagrijnig zijn, als dat voorkomt dan is er ook wel echt iets heel ergs aan de hand. Ze komt altijd op voor haar vrienden en staat altijd voor ze klaar, vaak in tegenwerking van haarzelf.
    Uiterlijk • Aria heeft mooie zwarte lokken, die ze vaak los langs haar hoofd heeft hangen, af en toe heeft ze het wel is opgestoken maar dat is zelden. Ze heeft groen/grijze ogen en is vrij klein. Ze draagt een klein beetje make-up en ze draagt graag zwarte kleding.
    Geschiedenis • Aria is opgevoed in een liefdevol gezin, ze woont samen met haar ouders en haar broertje en is totally in love met Ezra.
    Extra • Ze is biseksueel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you