• Het leek me leuk om een rpg te maken over een vrouwengevangenis.
    Dat er enkele vrouwen zijn die tegen elkaar opboksen. Er zijn natuurlijk gevangenisbewakers die een relatie hebben met een gevangenen of verboden middelen de gevangenis in smokkelen.
    Al heb ik zelf nog niet echt een sterk verhaallijn. Ideeën zijn altijd welkom! Iemand interesse?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 14:44 ]


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Oh een soort van Orange Is The New Black? I like.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja, inderdaad. Je kunt het ook vergelijken met Celblok H of Wentworth


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Die ken ik helaas niet, maar je zou wel gewoon kunnen doen dat er groepen zijn, zoals bij OITNB - blanken, latina's en bruinen. Maar natuurlijk kun je het ook op andere dingen gooien, gewoon een "noobies" en de "oldies". Je kunt veel kanten op gaan. ;D Sowieso zou ik meedoen. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ja, lijkt me heel erg leuk! Gezellig dat je mee wilt doen. Heb je zin en tijd om me verder te helpen?


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Sorridere schreef:
    Ja, lijkt me heel erg leuk! Gezellig dat je mee wilt doen. Heb je zin en tijd om me verder te helpen?


    In het weekend over het algemeen wat moeilijker, maar ik kan het wel proberen. (:


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn weekend zit nu ook aardig vol, dus waarschijnlijk komt hij door de weeks ergens af. Super leuk dat je me wilt helpen.


    A Smile is the most beautiful curve on an womans body

    Sorridere schreef:
    Mijn weekend zit nu ook aardig vol, dus waarschijnlijk komt hij door de weeks ergens af. Super leuk dat je me wilt helpen.


    Nou komt mooi uit dan. Lijkt me leuk. (:


    I'm your little ray of pitch black.