• Een hele lange tijd interesseerde Harry Potter mij niks, ik weigerde naar de films te kijken.
    Maar nu geraak ik toch wel geïnteresseerd erin.
    Nu,zou ik dus graag boeken willen lezen.
    Maar daarvoor moet ik eerst weten hoe het eerste boek heet.
    Zouden jullie lieve quizlettertjes willen zijn en mij het vertellen?


    You are my piece of paradise.

    Harry Potter en de Steen der Wijzen!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Man, ik wilde dat ik ze nog een keer voor de eerste keer kon lezen..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Einar schreef:
    Harry Potter en de Steen der Wijzen!


    Dankje lief quizlettertje!


    You are my piece of paradise.

    De Steen der Wijzen, inderdaad! Hier vind je rechts een lijstje met alle zeven boeken op volgorde. ^^

    En wat leuk om te horen dat er nu nog mensen beginnen met lezen. *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    OMG Sofie ga het kijken!!!!!!! Het is zó AWESOME(de films zijn al super, de boeken moet ik nog lezen, ik wacht nog steeds tot ik het eerste boek eindelijk kan lenen in de bieb. iemand cleemt het nu al lang... D: Maar iedereen zegt dat de boeken nog leuker zijn dus...)


    i wanna die with you once or twice.

    Nadat ik van de verbazing bij was gekomen, ik bedoel je komt niet iedere dag iemand tegen die de HP boeken nog moet lezen, was ik heel blij. Nog iemand die waarschijnlijk fan word van HP.

    Lucens schreef:
    OMG Sofie ga het kijken!!!!!!! Het is zó AWESOME(de films zijn al super, de boeken moet ik nog lezen, ik wacht nog steeds tot ik het eerste boek eindelijk kan lenen in de bieb. iemand cleemt het nu al lang... D: Maar iedereen zegt dat de boeken nog leuker zijn dus...)


    In de boeken staat meestal meer informatie en is het verhaal gewoon iets logischer, vind ik. In de films moeten soms toch dingen worden weg gelaten worden, want er zit een tijdlimiet aan en boeken kan je zo dik maken als je wil.


    Physics is awesome

    Sempre schreef:
    Man, ik wilde dat ik ze nog een keer voor de eerste keer kon lezen..


    Och ja!!
    Heel graag! MAar toch, nu is het ook nog heel leuk, omdat je toch alle geheimen erachter kent :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb zo'n spijt dat ik de films eerder heb gezien, dan dat ik de boeken heb gelezen(ga lezen eigenlijk)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2016 - 18:07 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Sempre schreef:
    Man, ik wilde dat ik ze nog een keer voor de eerste keer kon lezen..


    Dit...


    I wanna be a wizard!

    Einar schreef:
    Harry Potter en de Steen der Wijzen!



    Ik ben hem nu toevallig aan het her-her-her-herlezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sempre schreef:
    Man, ik wilde dat ik ze nog een keer voor de eerste keer kon lezen..


    Oh inderdaad ja


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik was ook van plan ze te lezen als ik klaar ben met mijn huidig boek ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Square schreef:
    De Steen der Wijzen, inderdaad! Hier vind je rechts een lijstje met alle zeven boeken op volgorde. ^^

    En wat leuk om te horen dat er nu nog mensen beginnen met lezen. *O*


    Inderdaad, yay.8D De 'volgende generatie' raakt er ook al langzaam mee in aanraking.8D


    You were born original, don't die as a copy.

    Sempre schreef:
    Man, ik wilde dat ik ze nog een keer voor de eerste keer kon lezen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Clace schreef:
    (...)


    Ik ben hem nu toevallig aan het her-her-her-herlezen.


    Hahaha, ook echt al die her's erbij :'D
    Ik heb de de steen der wijzen echt zo'n twintig keer gelezen? Echt heel, heel erg vaak. En daarbij heb ik hem ook nog eens voorgelezen, dus ik ken hem echt bijna he-le-maal uit mijn hoofd :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.