• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden Vol
    - Lucia Menac Fins || Alydia [Verliefd op : Robin]
    - Abigale Laurelie Monterrey. || Halter [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || StoryWriterx [Verliefd op : nog onbekend]
    - Brooke Sian Adams || Briar [Verliefd op : Zayden]
    - Zelie Quinn Navisco || Nostalgic [Verliefd op : Tyler]
    - Adriana Sydney Rivello || Pellegrino [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || Allirian [Verliefd op : nog onbekend]

    Jongens
    - Devon Grant Callahan || Runner [Verliefd op : nog onbekend]
    - Frank Brandon Winters || Alphafox [Verliefd op : nog onbekend]
    - Tyler Jay Santiago || Pellegrino [Verliefd op : zelie]
    - Matthew Dylan Chase || Derek_Hale [Verliefd op : nog onbekend]
    - Zayden Pierce Creed || Nostalgic [Verliefd op : Brooke]
    - Rio "Janeiro" Maddox Oliveira || Anakin [Verliefd op : nog onbekend]
    - Robin Tigrisblack || Robind19 [Verliefd op : Lucia]

    Klanten
    - Dimitri Romanov || Pellegrino
    - Gereserveerd Vrouw || Dashner
    -

    Ik had dit topic eerder geopend, maar hij viel spijtig genoeg dood. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze dus weer te openen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:27 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    AlphaFox schreef:
    Zou ik een rol mogen voor een mannelijk personage?


    Ja ;)


    Everyone is good as it is, do not change people


    Naam : Frank Brandon Winters.


    Bijnaam : -
    Leeftijd : Frank is geboren op vijf juni 1995, dit maakt hem negentien jaar oud.
    Innerlijk : Frank komt vaak over als een gesloten jongen, maar dat is hij helemaal niet. Hij denkt gewoon vaak in zichzelf en is nogal afwachtend in contact leggen met anderen. Frank houdt veel van muziek, daar is hij ook de hele dag mee bezig. Hij speelt graag op zijn gitaar met zijn zelfgeschreven liedjes. Frank houdt niet van liften, hij is nogal claustrofobisch. Hij krijgt vaak een kick van surfen en skateboarden en je zult hem daarom ook vaak op de skatebaan of op het strand vinden in zijn vrije tijd. Als hij daar niet is dan zit hij met zijn gitaar op zijn slaapkamer en kan dan echt even tot rust komen. Frank is een vrij rustige jongen, die nooit veel vrienden heeft gehad, gewoon omdat hij niet echt een mensen-mens is. Het bleek dat hij een sociale angststoornis had, hier is hij voor behandeld, maar hij houdt er nog steeds niet echt van om in grote groepen te zijn. Hij is wel heel open geworden, hij heeft geen geheimen voor mensen, maar dat komt meer omdat hij een echte flapuit is. Hoewel Frank bang is voor grote groepen is hij niet onbeschoft en heeft hij respect voor iedereen. Omdat hij zelf respect wilt van mensen, maar ook omdat hij het vanzelfsprekend vindt dat mensen elkaar met respect behandelen, maar zo is hij ook opgevoed. Zijn ouders zijn erg nette mensen, het verschil met Frank en zijn ouders is, dat zijn ouders veel onder de mensen komen, en dat ook fijn vinden. Hij is ook erg sympathiek, want ook al heeft hij een angst voor mensen, hij is nog steeds een gezellige jongen om in de buurt te zijn. Omdat hij rustig is en een angststoornis heeft gehad, is hij niet minder aardig. Want Frank is een hele aardige jongen. Hij kan er dan ook echt niet tegen om mensen pijn te zien lijden, of verdrietig te zien zijn. Dan wilt hij het oplossen, ook al vindt hij dat vaak moeilijk.
    Uiterlijk : Frank is voor een jongen best klein met zijn 1m 68, maar dat vindt hij niet erg, hij vindt het eigenlijk zelfs fijn. "Groot zijn is ook niet alles." Zeggen zijn ouders vaak. En dat weet hij ook. Klein maar fijn. Aan zijn grote bruine ogen, kan je altijd zien hoe hij zich voelt, als hij vrolijk is, dan straalt hij echt, dan stralen zijn ogen. En als hij verdrietig of boos is, dan staan zijn ogen heel dof. Door zijn lange, zwarte lokken denken mensen om hem heen, dat hij emo is. Hier schenkt hij geen aandacht aan want hij weet zelf wat hij leuk vind en voor hem is zijn haar zeker heilig. Mensen moeten het dan ook niet wagen om ongevraagd aan zijn haar te zitten want dan kan hij nogal boos worden. Zijn kledingstijl bestaat uit shirtjes met hippe prints of warme sweaters. Enkel bij speciale of formele zou hij een blouse of net pak dragen. Ook vind hij het lekker zitten om een veel gekleurde beanie over zijn lokken te dragen.
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word :

    AlphaFox schreef:


    Naam : Frank Brandon Winters.


    Bijnaam : -
    Leeftijd : Frank is geboren op vijf juni 1995, dit maakt hem negentien jaar oud.
    Innerlijk : Frank komt vaak over als een gesloten jongen, maar dat is hij helemaal niet. Hij denkt gewoon vaak in zichzelf en is nogal afwachtend in contact leggen met anderen. Frank houdt veel van muziek, daar is hij ook de hele dag mee bezig. Hij speelt graag op zijn gitaar met zijn zelfgeschreven liedjes. Frank houdt niet van liften, hij is nogal claustrofobisch. Hij krijgt vaak een kick van surfen en skateboarden en je zult hem daarom ook vaak op de skatebaan of op het strand vinden in zijn vrije tijd. Als hij daar niet is dan zit hij met zijn gitaar op zijn slaapkamer en kan dan echt even tot rust komen. Frank is een vrij rustige jongen, die nooit veel vrienden heeft gehad, gewoon omdat hij niet echt een mensen-mens is. Het bleek dat hij een sociale angststoornis had, hier is hij voor behandeld, maar hij houdt er nog steeds niet echt van om in grote groepen te zijn. Hij is wel heel open geworden, hij heeft geen geheimen voor mensen, maar dat komt meer omdat hij een echte flapuit is. Hoewel Frank bang is voor grote groepen is hij niet onbeschoft en heeft hij respect voor iedereen. Omdat hij zelf respect wilt van mensen, maar ook omdat hij het vanzelfsprekend vindt dat mensen elkaar met respect behandelen, maar zo is hij ook opgevoed. Zijn ouders zijn erg nette mensen, het verschil met Frank en zijn ouders is, dat zijn ouders veel onder de mensen komen, en dat ook fijn vinden. Hij is ook erg sympathiek, want ook al heeft hij een angst voor mensen, hij is nog steeds een gezellige jongen om in de buurt te zijn. Omdat hij rustig is en een angststoornis heeft gehad, is hij niet minder aardig. Want Frank is een hele aardige jongen. Hij kan er dan ook echt niet tegen om mensen pijn te zien lijden, of verdrietig te zien zijn. Dan wilt hij het oplossen, ook al vindt hij dat vaak moeilijk.
    Uiterlijk : Frank is voor een jongen best klein met zijn 1m 68, maar dat vindt hij niet erg, hij vindt het eigenlijk zelfs fijn. "Groot zijn is ook niet alles." Zeggen zijn ouders vaak. En dat weet hij ook. Klein maar fijn. Aan zijn grote bruine ogen, kan je altijd zien hoe hij zich voelt, als hij vrolijk is, dan straalt hij echt, dan stralen zijn ogen. En als hij verdrietig of boos is, dan staan zijn ogen heel dof. Door zijn lange, zwarte lokken denken mensen om hem heen, dat hij emo is. Hier schenkt hij geen aandacht aan want hij weet zelf wat hij leuk vind en voor hem is zijn haar zeker heilig. Mensen moeten het dan ook niet wagen om ongevraagd aan zijn haar te zitten want dan kan hij nogal boos worden. Zijn kledingstijl bestaat uit shirtjes met hippe prints of warme sweaters. Enkel bij speciale of formele zou hij een blouse of net pak dragen. Ook vind hij het lekker zitten om een veel gekleurde beanie over zijn lokken te dragen.
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word :



    Eigenlijk is het de bedoeling dat de personnages van de jongens gemeen en stout zijn, maar jou personnage is meer sympatiek. Het is ook een ontvoerder moet je niet vergeten. Hij is naar mijn mening, niet erg gemeen en het zou leuker zijn om hem wat minder braaf te laten lijken.
    Het is helemaal niet boos bedoeld ofzo hoor ;)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Was robin goed?

    Robind19 schreef:
    Was robin goed?


    Ja, hij is goed :)


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Ja, hij is goed :)


    Eigelijk was robin bedoelt als klant maar als je hem meer een van de jongens vind is het ook goed XD

    Ik vind ze bijde goed

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 18:59 ]

    Robind19 schreef:
    (...)

    Eigelijk was robin bedoelt als klant maar als je hem meer een van de jongens vind is het ook goed XD

    Ik vind ze bijde goed


    Ow, sorry. Het maakt me niet uit of hij bij de jongens is of niet hoor. Wat heb jij het liefst ?


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Ow, sorry. Het maakt me niet uit of hij bij de jongens is of niet hoor. Wat heb jij het liefst ?


    Ik vind jongen prima de enige reden dat ik klant deed was omdat ik zat te stuntelen bij het bedenken van een jongen maar blijkbaar heb ik daardoor juist een jongen gemaakt.

    Heeft Lucia al een jongen?

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 19:07 ]

    Robind19 schreef:
    (...)

    Ik vind jongen prima de enige reden dat ik klant deed was omdat ik zat te stuntelen bij het bedenken van een jongen maar blijkbaar heb ik daardoor juist een jongen gemaakt.

    Heeft Lucia al een jongen?


    Ok, nee, ze heeft nog geen jongen,


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Ok, nee, ze heeft nog geen jongen,



    Vind je robin en Lucia goed? Of zeg je van nee?

    Alleen het laatste meisje moet nog ingevuld worden?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Robind19 schreef:
    (...)


    Vind je robin en Lucia goed? Of zeg je van nee?


    Ok, is goed (;


    Everyone is good as it is, do not change people

    Nostalgic schreef:
    Alleen het laatste meisje moet nog ingevuld worden?


    Inderdaad.


    Everyone is good as it is, do not change people

    [ bericht aangepast op 10 okt 2014 - 20:50 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Al een datum dat de speeltopic open gaat? Of heb ik iets gemist en is die al open.