• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden Vol
    - Lucia Menac Fins || Alydia [Verliefd op : Robin]
    - Abigale Laurelie Monterrey. || Halter [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || StoryWriterx [Verliefd op : nog onbekend]
    - Brooke Sian Adams || Briar [Verliefd op : Zayden]
    - Zelie Quinn Navisco || Nostalgic [Verliefd op : Tyler]
    - Adriana Sydney Rivello || Pellegrino [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || Allirian [Verliefd op : nog onbekend]

    Jongens
    - Devon Grant Callahan || Runner [Verliefd op : nog onbekend]
    - Frank Brandon Winters || Alphafox [Verliefd op : nog onbekend]
    - Tyler Jay Santiago || Pellegrino [Verliefd op : zelie]
    - Matthew Dylan Chase || Derek_Hale [Verliefd op : nog onbekend]
    - Zayden Pierce Creed || Nostalgic [Verliefd op : Brooke]
    - Rio "Janeiro" Maddox Oliveira || Anakin [Verliefd op : nog onbekend]
    - Robin Tigrisblack || Robind19 [Verliefd op : Lucia]

    Klanten
    - Dimitri Romanov || Pellegrino
    - Gereserveerd Vrouw || Dashner
    -

    Ik had dit topic eerder geopend, maar hij viel spijtig genoeg dood. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze dus weer te openen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:27 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    -

    [ bericht aangepast op 20 okt 2014 - 23:46 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik zal morgen direct de naam van het speeltopic en de beginpost wat aanpassen (:


    Rio "Janeiro" Maddox Oliveira - Jongen The Kidnap Team


    “As mothers and sons, we are connected with one another. My mother is the bones of my spine, keeping me straight and true. She is my blood, making sure it runs rich and strong. She is the beating of my heart. I cannot now imagine a life without her. It's me and her against the world. ”

    Bijnamen:
    • Janeiro: Zo wordt hij door bijna al zijn vrienden genoemd. Zijn vroegere beste vriend gebruikte het eens waardoor het zo is verder gegroeid en hij in de hele buurt bekend staat onder de naam Janeiro. Zelfs zijn vrienden van the kidnap team noemen hem zo.
    • Dox: Deze bijnaam wordt enkel door zijn vader gebruikt. Maddox spreekt immers zijn zoon nooit aan met Rio omdat hij het grof gezegd een belachelijke naam vindt die zijn moeder ooit voor hem heeft verzonnen. Hierdoor noemt hij Rio Maddox of Dox.


    Uitleg naam:
    • Rio: rivier, Spaans
    • Janeiro: Rio de Janeiro, Brazilië
    • Maddox: succesvol, Engels, vernoemd naar zijn vader


    Uitspraak:
    • Rio: "Ree-oh"
    • Maddox: Mad-docks


    Leeftijd: 21, geboren op 31 oktober – Halloween
    Innerlijk:Voor zolang Rio het zich kan herinneren heeft hij een obsessieve-compulsieve stoornis – een stoornis waarbij de persoon in kwestie steeds opnieuw handelingen van zichzelf moet uitvoeren. Voorbeelden van zo’n handelingen zijn; het uitvoeren van hetzelfde ritueel voor hij gaat slapen, zijn eten moet geordend op zijn bord liggen en mag niets of niemand dit aanraken – als dit toch gebeurd zal hij onmiddellijk geen honger meer hebben en belandt het voedsel in de vuilnisbak, alle spullen in zijn kamer moeten op een bepaalde manier staan – hij kan dit dan ook duizend keer goed zetten hoewel ze al juist staan, als hij een deur op slot draait heeft hij de neiging om deze duizendmaal te controleren etc. Het feit dat hij dan ook steeds een gevangene heeft zorgt ervoor dat hij op dat gebied nog extra paranoia is. Hoewel het op het eerste zicht niet zou lijken heeft hij deze stoornis toch goed onder controle. Vroeger was het immers veel erger en heeft het dan ook lang geduurd vooraleer hij dit accepteerde. Echter waarschuw ik je bij deze al wel dat je nooit of te nooit met zijn dwanghandelingen moet lachen of hij zal je persoonlijk eens een nachtelijk niet zo aangenaam bezoekje komen brengen.
    Als gevolg van OCS is Rio een heel stipt persoon en wil hij continu de controle over situaties. Hij houdt ervan om de opperhand te hebben en alles in goede banen te leiden. Als echter iets niet loopt zoals hij het voor ogen had kan hij heel zenuwachtig worden – dit zie je aan zijn ijsbeergedrag of zijn gesnauw. Hierdoor heeft hij een hekel aan mensen die de leiding willen nemen – dit is niet alleen maar op gezaghebbend vlak maar ook op seksueel of relationeel vlak. Hij bindt zich dan ook niet snel aan mensen maar ziet ze vaak eerder als tijdverdrijf – daardoor durfde het wel eens voorkomen dat hij eerst wat pleziertjes beleefde met de meisjes die hij kidnapte vooraleer hij deze doorverkocht. Door zichzelf gaat Rio immers steeds uit van het slechtste bij mensen. Hij is dan ook niet trots op zijn verwezenlijkingen en beschouwt zichzelf als een rot persoon maar weet gewoon niet te stoppen.
    In het algemeen is Rio bovendien ook een erg ongeduldig persoon die niet lang kan stilzitten. Hij wil vaak onmiddellijk resultaat en zal dan vaak ook geen tegenspraak van anderen dulden. Hierdoor kan het soms wel eens zijn dat hij uitschiet en soms wel eens losse handjes vertoond – ongeacht het een vrouw of man is. De vrouwen willen gelijkheid; nou dan krijgen ze die ook, is dan ook zijn motto.
    Vergeving staat bovendien ook niet in zijn woordenboek. Er zullen veel personen nodig zijn om Rio op andere gedachten te brengen als hij eenmaal heeft besloten de persoon waarmee hij ruzie heeft nooit meer aan te kijken. Zijn moeder Adrielle kan hem soms in zijn ééntje overhalen maar ook dit is al met heel veel moeite.
    Rio heeft overigens een I-don't-care-attitude als het om de wereld gaat. Hij heeft lak aan mensen hun mening en is dan ook allesbehalve verlegen. Hij spreekt dan ook meestal zonder erbij na te denken waardoor sommige van zijn woorden nogal kwetsend kunnen overkomen. Janeiro komt gewoon graag meteen straight to the point en is niet de aangewezen persoon om rond de pot te blijven draaien. Bovendien heeft Rio ook een hele andere kant die hij absoluut niet in de villa vertoond. Deze kant is de kant die zijn moeder het beste van hem kent. Hij is dan weer het kleine jongetje die vroeger aan de hand van zijn moeder liep. Nog niet veel mensen hebben deze kant mogen leren kennen. Tot slot heeft onze jongeman ook last van een ochtendhumeur.


    Uiterlijk:Rio is een jongeman die op het eerste zicht nogal heel afschrikkend overkomt. Zijn tattoos - duh - zijn dan ook vaak het eerste dat de mensen opmerken. De jongeman heeft tattoos over zijn hele borst, twee armen en bovendien ook zijn nek en hals. Ook is er een klein tattootje te vinden boven zijn linker wenkbrauw (zie extra). Rio's tattoos zijn voor hem zijn levensverhaal en stuk voor stuk zijn ze ook met een reden gezet. Hij heeft er totaal geen spijt van en zal dit ook niet hebben. Hij ziet het als een vorm van kunst en zelf-expressie.
    Buiten de tattoos gerekend lijkt de jongeman meer op zijn moeder dan op zijn vader. Hij bezit immers dezelfde ravenzwarte haren die zijn moeder ook heeft. Aan beide kanten heeft hij zijn haren afgeschoren waardoor zijn haren vaak in een hele warrige positie liggen. Rio is dan ook een luiaard op het gebied van zijn uiterlijk waardoor hij vaak alleen maar 's morgens zijn hand door zijn haren zou halen. Zijn ogen heeft hij dan ook weer van zijn moeder gestolen; net zoals Adrielle heeft hij kastanjebruine ogen die nooit maar dan ook nooit boekdelen zullen spreken.
    Qua lengte is de jongeman van normale hoogte. Met zijn 180 centimeter is hij immers een geduchte tegenstander die maar al te graag zijn spieren in de strijd gooit. Zijn wenkbrauwen hebben dezelfde kleur als zijn haren en zijn bovendien lang en smal. Hij heeft ook een licht snorretje dat hij gewoonweg omdat hij te lui is niet af scheert. Hij doet het wel af en toe waarna hij het weer laat groeien.
    Zijn kledingstijl kan je het best beschrijven als een beetje rebels maar toch simpel. Je zal de jongeman immers vaak vinden in één of andere aansluitende broek met daarop zijn vertrouwde maar afgetrapte combat boots. Hij draagt ook vaak simpele t-shirts of geruite hemdjes. Het is maar net wat hij op het eerste zicht in zijn kast zou vinden. Iets dat hij wel altijd aan heeft is het armbandje die hij al van jongs af aan van zijn moeder heeft gekregen.Tot slot heeft de jongeman nog twee goudkleurige knopjes in zijn oren.
    Daniel Bamdad

    Geschiedenis: Op 31 oktober werd een klein jongetje genaamd Rio tussen de spoken, zombies en andere monsters op de wereld gezet. Hij is de zoon van een Braziliaanse schone genaamd Adrielle Oliveira en een Amerikaanse zakenman, Maddox Brooks. Zijn moeder – een toenmalige poetsvrouw ten huize Brooks geraakte van hem zwanger toen ze een kortstondige affaire had met Maddox. Eenmaal het kleine opdondertje werd geboren en de waarheid aan het licht kwam werd van de ene dag op de andere het contact verbroken en werd Adrielle ontslagen. Samen met haar zoontje leefde ze dan ook gedurende een lange tijd op verschillende banken van verschillende vrienden terwijl Adrielle zo goed mogelijk haar zoon probeerde op te voeden terwijl ze zich kapot werkte. Toen Rio zes werd gaf Maddox eindelijk toe aan een DNA-test – zijn vrouw Danielle zette hem er toe of anders zou ze haar biezen nemen - en bleek het wel degelijk te gaan om zijn zoon. Vanaf dat moment werd er een hele heuse strijd gestreden om de voogdij over het kleine half Braziliaanse jongetje. Uiteindelijk won zijn moeder van de hele resem advocaten die zijn vader en zijn vrouw had ingezet. Nadat zijn moeder de zaak had gewonnen maar in tegenstelling tot zijn vader goede wil bezat en ook de wens koesterde dat haar zoon nooit zonder vader moest opgroeien werd er gekozen voor af en toe Rio bij zijn vader te laten. Voor een zesjarig jongetje - die niets anders had gekend dan zijn moeder - was het dan ook flink wennen toen hij soms enkele weekends bij zijn vaders' familie werd gedropt. De familie Brooks bestond uit vier kinderen; een oudere halfbroer, Keenan 28 jaar oud, een oudere halfzus, Naya 25 jaar oud en een twee halfbroertjes, een eeneiige tweeling genaamd Bowen en Isaias die acht jaar oud zijn wat Rio dus de derde oudste maakte. Rio voelde zich er na verloop wel thuis maar toch was het niet te vergelijken met zijn echte thuis. Zijn thuis was waar zijn moeder was, wat dus duidelijk maakt dat Rio al zijn gehele leven een moederskindje is. De relatie tussen Rio en zijn vader is bovendien niet iets dat je close kan noemen. De twee ontlopen elkaar dan ook het liefst omwille van de vele ruzies of discussies die toch ongetwijfeld zouden ontstaan als ze met elkaar zouden praten. Rio vindt zijn vader dan ook maar het meest slechte woord dat je kan bedenken en bezit dan ook geen enkel greintje respect voor deze man. Hij keurt ook Maddox' gedrag ten op zichten van zijn moeder niet goed. Zijn vader noemt hem dan ook alleen bij zijn tweede naam Maddox - zijn moeder had speciaal zijn vaders' naam als zijn tweede naam gebruikt - of simpelweg Dox. Hij vertikt het om zijn zoon bij zijn voornaam, Rio, te noemen alleen maar omdat hij het simpelweg een belachelijke naam vindt en hij een hekel heeft aan zijn zoon's moeder. De relatie tussen Maddox en Adrielle is dan ook niet al te positief te noemen. Hun relatie was nooit liefdevol geweest - toch niet voor Maddox, die hun affaire enkel als spannend en vol lust bestempelde terwijl Adrielle wel degelijk enkele diepere gevoelens voor de man had gekoesterd. Hun geschiedenis samen is hetgeen dat ervoor zorgt dat ze elkaar vermijden. Tot zijn achttien jaar werd Rio dan ook verplicht om steeds enkele weekends of vakanties bij zijn vader te vertoeven. Zijn band met zijn halfbroers en zussen en zijn stiefmoeder is in tegenstelling tot die met zijn vader wel goed. Echter de dag dat hij achttien werd, koos hij ervoor om enkel bij zijn moeder te wonen waardoor hij op de dag van vandaag nauwelijks of geen nog contact heeft met zijn vader of diens familie. Zijn relatie met zijn moeder is echter nog steeds even hecht - als het al niet hechter is - als toen hij een klein jongetje was. Rio kijkt op naar zijn moeder en koestert dan ook immens veel respect voor de Braziliaanse schoonheid. Hoe het dan precies ergens is misgelopen is ook voor Rio zelf een groot vraagteken. Van de ene moment op de andere werd de jongeman in contact gebracht met de duistere wereld waar hij vroeger geen weet van had gehad. Van het ene kwam dan ook het andere en voor hij het goed en wel besefte was hij zo diep in het milieu gerold dat er geen terugweg mogelijk was. Adrielle, die momenteel 46 is, weet echter van het slechte pad waarop haar zoon is geraakt. Rio praat er echter nooit over omdat hij haar niet verdriet wil aandoen, haar in de problemen wil werken of omdat ze zich dan zorgen om hem maakt. Dit laatste doet ze echter al automatisch en tot op de dag van vandaag blijft ze er steevast in geloven dat er nog iets goeds in haar zoon zit. Ze blijft dan ook elke dag tot God bidden dat haar zoon weer op het rechte pad zal komen. Hij bezoekt zijn moeder wekelijks meerdere keren.

    Verliefdheid: Adriana Sydney Rivello

    Extra: Rio's moedertalen zijn Portugees en Engels. Beide talen kan hij dan ook vlekkeloos spreken en schrijven. De tattoo boven zijn linker wenkbrauw heeft Rio bovendien voor zijn vader gezet "This is Art." verwijst naar het feit dat zijn tattoos één voor één een betekenis hebben en wel degelijk kunst zijn. Hiermee laat hij zien aan zijn vader dat zijn negatieve opmerkingen over zijn tattoos hem ronduit niets kunnen schelen.

    [Even al een beginnetje. (:]


    Het is wel eventjes heel snel getypt dus het is niet helemaal zoals ik wil. Maar op deze manier hebben jullie tenminste toch al een idee over zijn karakter. (:

    [ bericht aangepast op 21 okt 2014 - 21:54 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb hier wel enige interesse voor. Is er nog een enkele rol vrij?

    [ bericht aangepast op 23 okt 2014 - 19:38 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Ik heb hier wel enige interesse voor. Is er nog een enkele rol vrij?


    Klant volgens mij

    Jup, only a klant.-


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Psychobat schreef:
    Ik heb hier wel enige interesse voor. Is er nog een enkele rol vrij?


    Alleen een klant inderdaad – of je moet iemand vinden die een meisje/jongen aan wil maken (betreffend van wat jij zou willen).


    Haha, ik zou een man wel willen eigenlijk - maar dat hoeft niet als 't niet meer kan. Too bad for me then. Maak wel een klant aan, misschien is dat ook wel beter voor me, aangezien ik denk dat ik niet vaak/snel zal en kan reageren. Een mannelijke klant dus voor me.
          Ik krijg nou al medelijden met de vrouwen :').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Haha, ik zou een man wel willen eigenlijk - maar dat hoeft niet als 't niet meer kan. Too bad for me then. Maak wel een klant aan, misschien is dat ook wel beter voor me, aangezien ik denk dat ik niet vaak/snel zal en kan reageren. Een mannelijke klant dus voor me.
          Ik krijg nou al medelijden met de vrouwen :').


    Als je ene jonge wil kan ik wel een meisje maken mag toch 3 rollen

    Robind19 schreef:
    (...)

    Als je ene jonge wil kan ik wel een meisje maken mag toch 3 rollen

    Dat is heel lief van je, maar ik wil je niet tot last zijn en daarbij wil ik niet dat je misschien je andere rollen gaat verwaarlozen of deze. Ik denk er nog wel even over na, maar ik vind het een lief gebaar - thanks. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    Haha, ik zou een man wel willen eigenlijk - maar dat hoeft niet als 't niet meer kan. Too bad for me then. Maak wel een klant aan, misschien is dat ook wel beter voor me, aangezien ik denk dat ik niet vaak/snel zal en kan reageren. Een mannelijke klant dus voor me.
          Ik krijg nou al medelijden met de vrouwen :').


    Ik wil anders ook wel een meisje aan maken, Lucca. Ik kan dan niet vaak reageren – maar als jij ook niet als een sneltrein gaat dan is dat geen probleem.


    Unburnt schreef:
    (...)

    Ik wil anders ook wel een meisje aan maken, Lucca. Ik kan dan niet vaak reageren – maar als jij ook niet als een sneltrein gaat dan is dat geen probleem.

    Da's een lief aanbod, als het niet teveel trouble voor je is en je niet teveel hooi op je vork neemt. Ik zal er verder nog even over nadenken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Da's een lief aanbod, als het niet teveel trouble voor je is en je niet teveel hooi op je vork neemt. Ik zal er verder nog even over nadenken.


    Nee, het gaat me wel lukken. Ik weet dat jij niet als een sneltrein gaat (:


    Unburnt schreef:
    (...)

    Nee, het gaat me wel lukken. Ik weet dat jij niet als een sneltrein gaat (:

    Hehe, dat kan ik op meerdere manieren opvatten :'D Maar ik weet wat je bedoelt.
          Well, 'lemme think about it. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Psychobat schreef:
    (...)
    Hehe, dat kan ik op meerdere manieren opvatten :'D Maar ik weet wat je bedoelt.
          Well, 'lemme think about it. :]


    Hahaha, ik bedoelde het op een positieve manier ^^