• Hiii,

    Ik zou graag een cover willen en aangezien ik hier zelf echt verschrikkelijk ontzettend super slecht in ben, heb ik jullie hulp nodig!

    Ik zou graag alleen de titel er in willen hebben. Dit is; 'Criminal minds'. En, als er dan nog wat kleiner bij kan '- Stylinson' maak je mij helemaal blij. Mijn username hoeft er niet bij, vind ik niet heel belangrijk.

    De foto's die ik er het liefst in terug zie zijn deze;



    En er kunnen altijd foto's worden weggelaten, of erbij worden gedaan want volgens mij zijn dit best onmogelijke foto's. Het maakt mij helemaal niet uit, leef je uit zou ik zeggen.

    Het liefst zou ik de cover een beetje in grijs/zwart/wit/bruin tinten hebben.

    Natuurlijk krijgt de maker credits op de voorpagina (noem je dat zo?) van mijn verhaal.

    Alvast bedankt & liefs!


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ik heb wat geprobeerd, al is het niet helemaal gelukt zoals ik het in mijn hoofd had.



    Groter


    16 - 09 - '17

    Philocalist schreef:
    Ik heb wat geprobeerd, al is het niet helemaal gelukt zoals ik het in mijn hoofd had.

    foto

    Groter


    Oeee ziet er goed uit, bedankt! Ik wacht nog even op de andere covers.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Oh eh, ik weet niet of het uitmaakt. Maar iemand heeft recent die foto gebruikt voor een cover.. Ladris. Wellicht moet je even kijken of ze het wel fijn vind als je dezelfde afbeelding gebruikt?

    Unwritable schreef:
    Oh eh, ik weet niet of het uitmaakt. Maar iemand heeft recent die foto gebruikt voor een cover.. Ladris. Wellicht moet je even kijken of ze het wel fijn vind als je dezelfde afbeelding gebruikt?


    Oh dat wist ik niet. Ik heb gewoon een beetje Tumblr afgezocht, ik heb het niet van die persoon gestolen ofzo. Ik zal even kijken. Bedankt.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar uiteindelijk werd dit mijn eindresultaat:


    -

    Ring schreef:
    Ik ben er niet helemaal tevreden over, maar uiteindelijk werd dit mijn eindresultaat:
    foto


    Oh wauw deze is ook al zo mooi. Dit wordt lastig kiezen haha


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Unwritable schreef:
    Oh eh, ik weet niet of het uitmaakt. Maar iemand heeft recent die foto gebruikt voor een cover.. Ladris. Wellicht moet je even kijken of ze het wel fijn vind als je dezelfde afbeelding gebruikt?

    Die afbeelding heeft de revue al heel vaak gepasseerd. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Amai die afbeelding duikt tegenwoordig overal op.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Na lang nadenken is het de cover van Philocalist geworden


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Oh, ik ging nog iets proberen. :'D Mais bon, die van Philocalist is inderdaad heel mooi.

    Scenen schreef:
    Oh, ik ging nog iets proberen. :'D Mais bon, die van Philocalist is inderdaad heel mooi.


    Oh sorry hahaha. Ik dacht niet dat iemand er nog mee bezig ging.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    Faiding schreef:
    (...)

    Oh sorry hahaha. Ik dacht niet dat iemand er nog mee bezig ging.


    Geeft niet. Ik kom toch bijna exact hetzelfde uit als Philocalist bij alles wat ik geprobeerd heb, dus echt veel heb je er niet aan? :'D

    Faiding schreef:
    Na lang nadenken is het de cover van Philocalist geworden


    Wat fijn, dankje (:


    16 - 09 - '17