• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden Vol
    - Lucia Menac Fins || Alydia [Verliefd op : Robin]
    - Abigale Laurelie Monterrey. || Halter [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || StoryWriterx [Verliefd op : nog onbekend]
    - Brooke Sian Adams || Briar [Verliefd op : Zayden]
    - Zelie Quinn Navisco || Nostalgic [Verliefd op : Tyler]
    - Adriana Sydney Rivello || Pellegrino [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || Allirian [Verliefd op : nog onbekend]

    Jongens
    - Devon Grant Callahan || Runner [Verliefd op : nog onbekend]
    - Frank Brandon Winters || Alphafox [Verliefd op : nog onbekend]
    - Tyler Jay Santiago || Pellegrino [Verliefd op : zelie]
    - Matthew Dylan Chase || Derek_Hale [Verliefd op : nog onbekend]
    - Zayden Pierce Creed || Nostalgic [Verliefd op : Brooke]
    - Rio "Janeiro" Maddox Oliveira || Anakin [Verliefd op : nog onbekend]
    - Robin Tigrisblack || Robind19 [Verliefd op : Lucia]

    Klanten
    - Dimitri Romanov || Pellegrino
    - Gereserveerd Vrouw || Dashner
    -

    Ik had dit topic eerder geopend, maar hij viel spijtig genoeg dood. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze dus weer te openen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:27 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik bel wel online alleen ik heb te weinig tijd om een rol in te vullen nu.


    We all just wanna be somebody

    Kan iedereen zo snel mogelijk laten weten op wie, wie verliefd word aub. Dan kunnen we het speeltopic starten. Als jullie het liever niet zelf kiezen kan ik ook een loing maken.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:15 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 13:59 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Devon & Abigale samen.


    Alydia schreef:
    Kan iedereen zo snel mogelijk laten weten op wie, wie verliefd word aub. Dan kunnen we het speeltopic starten. Als jullie het liever niet zelf kiezen kan ik ook een loing maken.


    Niemand reageert op mij als ik het vraag, dus Matt heeft nog niemand.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Niemand reageert op mij als ik het vraag, dus Matt heeft nog niemand.


    Er staan ook twee meiden in reservering, dus waarschijnlijk reageren ze daarom niet..


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wanneer starten we eigenlijk ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Mijn meisje komt eraan.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Naam : Skyler Jordan Mouthen



    Bijnaam : Sky

    Leeftijd : 16 jaar

    Innerlijk :
    Komt.

    Uiterlijk : Sky lijkt op een lief en rustig. Wat niet echt past bij haar karakter. Ze heeft lange, golvende bruine haren. Hier en daar heeft ze wat blondere plukken. Ze zitten vaak los of in een hoog dotje. Sky heeft een dun, zelf iets te mager lichaam. Dat komt omdat ze veel dieëten houdt, ook al vind iedereen dat niet nodig. Haar lichtbruine ogen kunnen je soms heel verleidend aankijken. Rond haar verleidende ogen staan haar lange, volle wimpers. Boven haar oog zie je meestal een dikke lijn eyeliner die haar ogen wat groter laten lijken. Ze heeft een schattig wipneusje die net hetzelfde is als haar broer, Jason. Ze lijken best veel op elkaar. Het is trouwens een tweeling, dus dat is best normaal. . Skyler heeft volle lippen. Op haar lippen doet ze nooit lipgloss aan. Ze vindt het onnodig omdat ze dan toch weer gaat eten. Haar blanke huid kan haar niet zoveel schelen. Toch is haar huid iets te blank naar haar smaak. Sky volgt de mode helemaal mee en zou nooit iets van vorige zomer dragen.

    Geschiedenis : Sky heeft een moeilijke jeugd gehad door haar broer. Ze woonde met haar tweelingbroer, moeder en vader. Zij en haar broer maakten ontzettend veel ruzie. Ze haatten elkaar en pestten elkaar steeds. Vooral Jason was gemeen. Op school was het een echte badboy en had veel vrienden. Ook veel meisjes stonden rond hem heen. Omdat Sky zijn zus was, leek ze ook best populair. Maar Jason en Sky praatten tijdens schooltijd nooit met elkaar. Hij probeerde haar altijd belachelijk te maken of haar te kwetsen. Dat was ook niet heel moeilijk want Jason had een bekende blog die uit heel de school bekend was. Er kwamen veel dingen over Sky op. Sky die viel van een trap, Sky die werd opgesloten door Jason en zijn vrienden, Sky die wenend van een vechtpartij terugkwam. Het is zelf eens zover gekomen dat hij zijn zus heeft gefilmd toen ze in haar ondergoed stond. Sindsdien is Jason haar grootste vijand. Haar ouders hadden een goed werk maar verdienden geen miljoenen. Ze waren een gewone familie met net genoeg geld voor alles. Ze hadden niet veel aandacht over hun ongelukkig meisje.

    Extra : Sky haat Badboys door haar broer.

    Jongen waar ze verliefd op is : Wie wilt ?

    Rest komt.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:24 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Iemand voor Skyler ?


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Matt?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Matt?


    Is goed.


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Wordt er hier nog wat mee gedaan? :Y)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    Wordt er hier nog wat mee gedaan? :Y)


    Vraag ik me ook al af. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ja maar er missen nog rollen