• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden Vol
    - Lucia Menac Fins || Alydia [Verliefd op : Robin]
    - Abigale Laurelie Monterrey. || Halter [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || StoryWriterx [Verliefd op : nog onbekend]
    - Brooke Sian Adams || Briar [Verliefd op : Zayden]
    - Zelie Quinn Navisco || Nostalgic [Verliefd op : Tyler]
    - Adriana Sydney Rivello || Pellegrino [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || Allirian [Verliefd op : nog onbekend]

    Jongens
    - Devon Grant Callahan || Runner [Verliefd op : nog onbekend]
    - Frank Brandon Winters || Alphafox [Verliefd op : nog onbekend]
    - Tyler Jay Santiago || Pellegrino [Verliefd op : zelie]
    - Matthew Dylan Chase || Derek_Hale [Verliefd op : nog onbekend]
    - Zayden Pierce Creed || Nostalgic [Verliefd op : Brooke]
    - Rio "Janeiro" Maddox Oliveira || Anakin [Verliefd op : nog onbekend]
    - Robin Tigrisblack || Robind19 [Verliefd op : Lucia]

    Klanten
    - Dimitri Romanov || Pellegrino
    - Gereserveerd Vrouw || Dashner
    -

    Ik had dit topic eerder geopend, maar hij viel spijtig genoeg dood. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze dus weer te openen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:27 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Halter schreef:
    Een meisje voor mij? Klinkt interessant.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Nostalgic schreef:
    (...)


    Is goed :Y)


    Everyone is good as it is, do not change people



    Naam:
    Brooke Sian Adams.

    Bijnaam:
    Brooky.

    Leeftijd:
    18 jaar, 5 januari.



    Innerlijk:
    - Charmant -
    Brooke is een charmante jongedame en weet zich ook goed uit te drukken. Ze zal niet een persoon zijn, die in de schaduwen stapt wanneer ze is omgeven door mensen. Zeker niet bij het mannelijke geslacht. Bovendien is Brooke altijd charmant en weet mensen makkelijk om haar vinger te wikkelen, door alleen wat charmants te zeggen of een gepaste ompmerking te maken.

    - Uitdagend -
    Brooke is ook een uitdagend meisje en laat niet zomaar iets langs haar heenlopen. Ze weet hoe ze mensen om aandacht kan vragen en doet dit nog met plezier ook. Brooke kan erg brutaal overkomen, maar dat komt gewoon door haar uitdagende en zelfverzekerde kant. Ze is niet iemand die een opmerking voor zich houdt en ze gooit het er gewoon uit, wanneer het moet.

    - Vriendelijk -
    Brooky is dan alsnog vriendelijk en open tegenover andere mensen. Ze is gewoon een persoon, die ervan geniet om uit te gaan en met vrienden op stap gaan. Ze zal zeker haar vrienden niet in de steek laten en zal alles voor ze over hebben. Misschien komt ze vanwege haar charmes en haar brutaliteit niet echt over als vriendelijk en zorgzaam, maar dat is zeker en ze zal ook nooit veranderen.

    - Brutaal -
    Brooke is ook brutaal en doet gewoon waar zij het naar heeft. Het zal niet vaak voorkomen dat ze zo overkomt, maar ze is zeker eigenwijs en laat dit ook duidelijk merken. Het is een meid die niet snel opgeeft en dat maakt haar ook een tikkeltje arrogant. Ze weet wat ze doet en iedereeen mag het zien, want ze heeft zichzelf helemaal onder controle. Bij haar gaat het gemakkelijk. Heb je een grote mond tegen haar, krijg je het net zo hard terug. Mag je haar niet, mag zij jou niet.



    Uiterlijk:
    [FC: Holland Roden ]
    - Uiterlijk -
    Brooke is voor haar doen een best wel klein meisje, ze haalt het op de 1m61 en is hiermee niet de langste. Daarvoor is ze wel erg slank en ze heeft de rondingen waar ze horen te zitten. Ze is niet ontevreden over haar lichaam en verzorgd het ook erg goed. Ze heeft ook geen enkele tatoeages, omdat ze dat onzin vind. Waar ze de meeste tijd aan verdoet, is aan haar uiterlijk. Haar haren, haar make-up, alles moet perfect zitten. Haar roodbruine haren hebben altijd krullen. Normaal heeft ze stijl haar, maar ze wil krullen hebben en veranderd haar kapsel dan ook met een krultang. Haar haren compenseren best mooi tot haar ogen en haar volle lippen. Ze heeft ogen met een richting in het groene en bruine, daarbij heeft ze haar zalmroze lippen die bijna altijd een pink kleurige lippenstift erop hebben. Je ziet ook duidelijk aan haar, dat ze er tijd om geeft. Ze is ook niet lelijk, maar ze wil er altijd perfect uit zien.


    - Kledingstijl -
    Brooke heeft meer een 'classy' stijl. Ze draagt vaak blousjes, rokken of elegante broeken. Wat haar kledingstijl nog wat gecompliceerder maakt, is haar voorkeur naar merken. Ze is helemaal van de merken en geeft haar geld ook alleen aan merken uit. Desondanks heeft ze echt een stijl die van haar is. Zwarte broeken, beige blousjes, een leren jas en een tas. Meestal draagt ze wel hakken erbij, om wat langer te zijn. Ze heeft de pest aan haar lengte en wil liever langer zijn en doet daarom altijd hakken aan.

    - Verzorging -

    Brooke doet altijd make-up op en dat zie je ook duidelijk. Ze geeft haar bleke huid wat meer kleur met haar foundation, omdat ze zichzelf te bleek vind. Haar ogen zijn altijd omringt door eyeliner, mascara en oogschaduw. Ze houdt ervan om smokey eyes te hebben en maakt zich vaak zo op. Wat ze bijna altijd opheeft, is haar pinke lippenstift. Haar lippen worden bedekt door een roze kleur met een steek in het paarse. Brooke gaat het huis niet uit zonder make-up en ze verdoet haar meeste tijd ook aan haar uiterlijk.

    Geschiedenis:

    - Mortimer Adams ( 45 )
    - Leigh-Anne Adams ( 43 )
    - Brooke Sian Adams ( 18 )

    Brooke is in een stinkrijke familie geboren, maar was alsnog een 'ongelukje'. Zij was wel het enigst kind, maar haar ouders hadden het niet voorzien op een kind. Brooke is eigenlijk in een rijke familie geboren, maar toen ze opgroeide veranderde dat drastisch. Haar moeder ging al best vroeg dood en haar vader dronk zijn zorgen weg. Het geld dat ze hadden ging in drank en sigaretten. Brooke en haar vader hadden dan ook niet genoeg geld voor de hele villa en kwamen algauw terecht in een smerig flatje.
    Brooke schaamde zich en vertelde niemand over wat er gebeurde. Ze was bang voor haar vader, die haar sloeg wanneer hij weer is dronken was. Ze was daarom vaker van huis afwezig bij familie op bezoek.
    Toen Brooke vijftien was, werd besloten dat ze bij haar oom en tante en nicht Lucia zou te komen wonen. Het was in het begin nog wat moeilijk met Lucia en ze hield het moeilijk uit. Maar met de tijd mee wendden ze aan elkaar en konden het goed met elkaar vinden. Brooke was ook niet het verlegen meisje van de school en was vaak aan het flirten met jongens. Ze had nog nooit een vaste relatie en is daarom best wel onervaren eigenlijk. Haar relaties hielden het maximaal op 5 daagjes en daarna was het alweer voorbij.


    Extra:
    - Angsten -
    Toen Brooke klein was, viel ze een keer flauw. Als je dat hoort, klinkt het niet erg. Maar bij Brooke werd het helemaal donker en toen viel ze flauw. Sindsdien is ze op de één of andere manier bang voor het donkere. S'avonds durft ze alleen met vrienden op stap en ze is wanneer het donker is buiten, bijna altijd binnen. Ook wanneer ze slaapt, heeft ze altijd een licht aan. Als andere mensen dat horen, wordt ze uitgelachen. Bijna niemand weet dan ook dat de duisternis haar grote angst is.

    - Studie -
    Brooke is met een studie fotografie bezig en is al bijna klaar met haar studie. Ze houdt van fotograferen en besloot ook om daar haar studie te beginnen. Ze hielp vaak mee met één of andere plekken fotograferen voor reclames. Kort geleden mocht ze ook een paar modellen fotograferen, wat ze erg genoten heeft. Ze houdt van mode, stylen en fotograferen. Het was als een soort droom voor haar, wanneer ze de opdracht kreeg om modellen te fotograferen. Wanneer ze klaar is met haar studie, wil ze eerst weg. Ze wil een lange reis maken en wanneer ze terugkomt met haar carrière fotograaf beginnen. Ze heeft haar reis tot in het kleinste detail geplant en verheugt zich er op die reis. Ze is namelijk een type die graag nieuwe dingen ontdekt.

    - Muziek -
    Brooke houdt heel erg van muziek. Ze bespeelt de piano en ze is een getalenteerde pianiste. Sinds ze 7 jaar was, speelt ze al piano. Wanneer ze boos is over iets, kalmeert ze helemaal door de piano te bespelen. Ze is dan een compleet ander persoon en wanneer ze speelt is er alleen nog de muziek. De rest van de omgeving bestaat dan voor een moment dan niet meer en Brooky is als het ware in haar 'element.'

    Jongen waar je op verliefd word:
    Zayden Pierce Creed.


    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 22:23 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Alydia schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat je weer meedoet aan de RPG, haha.


    Oh haha. Ja, ik ben blond. x)
    Maar ik vond hem erg leuk, dus ik doe graag weer mee. Hopelijk word ik er zo bijgezet, want ik kan geen foto's posten en teveel reageren kan ik niet vanwege mijn mobiel. :(


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Briar schreef:
    (...)

    Oh haha. Ja, ik ben blond. x)
    Maar ik vond hem erg leuk, dus ik doe graag weer mee. Hopelijk word ik er zo bijgezet, want ik kan geen foto's posten en teveel reageren kan ik niet vanwege mijn mobiel. :(


    Ow, het zou wel makkelijker zijn met een foto. Kan je niet morgen op de computer komen ?

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 20:39 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)

    Ow, het zou wel makkelijker zijn met een foto. Kan je niet morgen op de computer komen ?


    Misschien op de laptop van mijn vriendin, want ik ben morgen bij haar. Maar ik denk het wel. Ik zal ook dan mijn hele personagebeschrijving mooier maken.
    ;)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik wil even een faceclaim plaatsen op Adam Kai + de naam Devon – merci.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 21:03 ]


    Lucia Menac Fins - Luce



    Leeftijd:
          Ze is zestien.
    Uiterlijk:
          Lucia is een redelijk mooi meisje. Dat komt waarschijnlijk door haar ouders die allebei erg mooie mensen zijn. Ze heeft een mager lichaam, wat komt door haar ontvoering een jaar geleden, maar ook omdat ze ontzettend goed voor haar lijn zorgt. Haar benen zijn best lang in verhouding met de rest van haar lichaam. De huid van van het meisje is blank, maar in de zo'n bruind hij redelijk snel. Hierop doet ze een massa veel producten op voor de puistjes, rimpels (die ze zelf nog niet heeft),... Hier aan kun je zien dat ze echt een dramaqueen is. Ze komt echt niet uit het huis als ze tenminste geen half uur voor de spiegel heeft gestaan. Lucia is sinds klein al een acrobaat in een soort groepje. Ze reizen de wereld rond om wedstrijden, optredens te geven. Daardoor is heeft ze ook lichte buikspieren en kan je haar niet ''slap'' noemen. Ondanks haar sport is ze ook niet erg sterk, wat ze heeft gemerkt tijdens haar ontvoering.
    Luce heeft blonde, een beetje krullend, blond haar. Ze komen tot onder haar borsten en worden elke dag minimaal 50 keer gekamd. Ze vindt wat op haar hoofd zit erg belangrijk en is er altijd netjes mee, in tegenstelling tot haar kamer. Haar blauwe ogen heeft ze van haar moeder geërfd en zei van haar moeder. Lucia is best trots op haar ogen en weet als de beste hoe ze ermee aantrekkelijk kan zijn. Ze heeft normale lippen die volgens haar wat voller en rozer mochten zijn. Daarom zit er vaak lichtroze lipstick op. Lucia heeft jukbeenderen die je duidelijk kan merken, zelf vindt ze het best mooi. Mode is een woord voor haar, elke dag heeft ze wel iets nieuws aan !
    Innerlijk:
          Lucia is een ingewikkeld meisje en het is moeilijk om haar te begrijpen. Niet alleen haar mysterieus kantje zorgt daarvoor maar ook haar emotieveranderingen. Je zal nooit kunnen raden hoe Lucia die dag zal zijn want dat met de minuut veranderen. Toch is er iets wat zeker is aan haar, de meeste noemen het ''arrogant''. Wat niet verkeerd is want Lucia kan inderdaad soms erg arrogant zijn met andere mensen, net als ze zo egoïstsich kan zijn door haar verleden. Ze wilt altijd alles voor iedereen en deelt niet graag, zowel spullen als geheimen niet. Lucia is erg zelfverzekerd, of dat lijkt toch, want vanbinnen is ze niets meer dan een klein en gevoelig engeltje. Maar die kant laat ze nauwelijks tonen, de meeste mensen komen ook niet tot haar echte kant terecht, ook al zou iedereen willen weten wat ze toch achter zich heeft. Aandacht is iets dat Luce gewoon nodig heeft, les ze die niet krijgt kan ze heel ambetant zijn en zorgt ze er wel voor. Meestal heeft ze die aandacht omdat ze redelijk populair is op school, net als de andere cheerleaders. Ze is heel irritant en wilt altijd gelijk hebben, iets wat mensen echt vreselijk aan haar vinden. Je zou haar soms zelf een harde klap geven op haar gezicht zodat ze ophoudt met zeuren. Ze is helemaal geen opgever en geeft dus ook nooit op, als ze iets wil bereiken dan lukt het haar ook. Niemand weet waarom maar Lucia is net als een echte magneet, met haar mysterieuze blik kan ze alles krijgen wat ze wilt. Lucia weet altijd alles over iedereen maar niemand weet echt iets van haar. Ze is al een jaar lang ongelukkig en bang door de ontvoering, al probeert ze dat zo goed mogelijk te verbergen. Als ze iets te weten komt, weet de hele school het na een kwartier, daarom kan je haar best geen geheimen vertellen. Iets wat echt raar is, Lucia kan soms van heel moedig en dapper naar huilen gaan. Dat gebeurt gelukkig voor haar alleen thuis. Ze heeft een hoop vriendinnen maar enkele zijn er echt. Haar vriendinnen zijn voor haar heel erg belangrijk en ze zou hen ook nooit kwaad willen, ook al daagt ze hun soms wel uit.
    Lucia is een echt leider, ze houdt ervan om alles onder controle te hebben en dat iedereen haar respecteert. Ook haat ze het als iemand haar tegenspreekt of niet eens met haar is. Dan doet ze haar boze blik en praat ze lang niet meer met je. Lucia heeft wat problemen met school en is niet heel slim. Je kan haar heel makkelijk iets wijsmaken en zo komt ze in de moeilijkste situatie's terecht. Vanbinnen is ze voor zo'n dingen erg gevoelig maar hier kun je bijna niets van merken in de realiteit.
    Geschiedenis:
          Lucia heeft veel meegemaakt in haar verleden. Je zult haar ook niet zo vaak horen spreken daarover. Ze werd geboren in en gelukkig en rijk gezin die bestond uit haarzelf, haar moeder, en haar vader. Lucia was enigkind, wat ze heel prettig vond. Ze kreeg veel aandacht, mocht alles wat ze wou,... Haar vader won een jaar voor dat ze geboren werd de lotto en werd miljonair. Ook zijn werk hielp bij het rijk zijn, hij was een regisseur die best wel bekend was. De moeder van Lucia had niet echt een heel bijzonder beroep, ze was verpleegster. Lucia had alles wat ze wou en werd daardoor egoïstisch. Ook begon ze tegen te spreken en gemeen te worden met haar ouders. Na enkele jaren kwam het nichtje van Lucia op bezoek. Ze was in tegendeel tot hun niet erg rijk, haar moeder was gestorven en haar vader dronk teveel. Het was voor Lucia heel moeilijk om het nieuwe meisje in huis te accepteren. Eerst negeerde ze haar maar het werd toen wel een vriendschap. Brooke en Lucia kunnen het goed met elkaar vinden ook al kan er af en toe wel wat geruzie komen tussen de twee. Op school werd Lucia populair en had meerdere lieven. Ook al duurde deze relatie maar een week.
    Op haar vijftiende werd Lucia ontvoerd door een groepje van twee jongens en één meisje. Lucia was doodsbang voor deze mensen. Ze schopten en sloegen haar, elke dag werd ze opgesloten in een kelder. Na drie weken vond de politie de bijna doodgehongerde Lucia, ze had bijna niets mogen eten en was heel erg vermagerd, wat je nog steeds aan haar kan merken.
    Extra:
          Komt.
    Jongen waar je verliefd op bent :
    Komt.

    [ bericht aangepast op 5 okt 2014 - 15:42 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Ik twijfel of ik misschien mijn oude rol terug zou willen, alleen sorry dat ik het zeg hoor Briar... Misschien wilt withled ook weer meedoen met haar oude rol ik vind het wat vaag dat je exact die naam neemt bij deze rpg...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Ik twijfel of ik misschien mijn oude rol terug zou willen.


    Het is jou keus, natuurlijk zou het leuk zijn als je weer mee zou doen.


    Everyone is good as it is, do not change people

    Gally schreef:
    Ik twijfel of ik misschien mijn oude rol terug zou willen, alleen sorry dat ik het zeg hoor Briar... Misschien wilt withled ook weer meedoen met haar oude rol ik vind het wat vaag dat je exact die naam neemt bij deze rpg...


    Oh, daar heb ik niet aan gedacht eerlijk gezegd.
    Ik zal wel een andere naam bedenken.
    :)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Zou ik misschien alvast het laatste meisje en een jongen mogen reserveren? (Het meisje voor withled als ze zou willen meedoen) Als je morgen avond niets meer ervan hoort mogen de reservaties vervallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Gally schreef:
    Zou ik misschien alvast het laatste meisje en een jongen mogen reserveren? (Het meisje voor withled als ze zou willen meedoen) Als je morgen avond niets meer ervan hoort mogen de reservaties vervallen.



    Er is momenteel wel een stop op meiden, maar moet ik de jongen alvast reserveren


    Everyone is good as it is, do not change people

    Alydia schreef:
    (...)


    Er is momenteel wel een stop op meiden, maar moet ik de jongen alvast reserveren


    Oh zag ik niet, wil je haar anders verwittigen mocht de stop op de meisjes vervallen? De jongen mag je reserveren al twijfel ik nog wat. -voornamelijk of ik mijn oude of een nieuwe rol zal aanmaken ... -


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kan ik mijn oude rollen terug nemen?


    El Diablo.