• De al jaren gezochte bende 'The Kidnap Team ' zijn weer op zoek naar nieuwe slachtoffers. De bende is al jaren bezig met hun duivelse plannetjes. Ze ontvoeren onschuldige mensen. The Kidnap Team behandelen hun net als slaven en de mensen moeten alles doen wat ze zeggen. Na een week verkopen ze hen aan onbekende klanten. De klanten komen regelmatig op bezoek om te zien welke nieuwe mensen er bij zijn gekomen. Niemand ontsnapt uit hun klauwen. Ze doen het allemaal voor het geld. Hun enige interesse ! Maar alles verandert als ze op straat een groepje van zes meisjes tegenkomen. Ze ontvoeren hen en merken al snel iets vreemd. De jongens worden elk verliefd op één van de meisjes. Maar ze hebben het geld hard nodig! Elke jongen wilt zijn meisje beschermen bij het verkocht zijn. Ze willen het niet en zijn daarvoor tot alles in staat. De klanten worden ook ongeduldig, wat zullen ze doen ?... Loopt dit nog goed af voor de meisjes ? Worden de jongens gearresteerd ?


    Regels
    - Geen perfecte personnages
    - Maximum 3 personnages [Jongen en meisje, klant ]
    - Minimum 250 woorden
    - 16 + is toegestaan, alleen als je wilt
    - Verboden personnages van andere te besturen !
    - Zet boven je post altijd de naam van je personnage
    - Geef door als je een tijdje afwezig bent
    - Naamsveranderingen doorgeven aub
    - Tenminste 1 keer per week reageren
    - Als je 3 van deze regels overtreed zit je er zonder pardon uit.
    - Hou er rekening mee dat de jongens gemeen en hard zijn !
    - Have fun !


    Invullijst
    Naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd : Meisjes 16-20 , jongens 18-22
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    Extra :
    Jongen / meisje waar je verliefd op word : eerst nog af te spreken

    Meiden Vol
    - Lucia Menac Fins || Alydia [Verliefd op : Robin]
    - Abigale Laurelie Monterrey. || Halter [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || StoryWriterx [Verliefd op : nog onbekend]
    - Brooke Sian Adams || Briar [Verliefd op : Zayden]
    - Zelie Quinn Navisco || Nostalgic [Verliefd op : Tyler]
    - Adriana Sydney Rivello || Pellegrino [Verliefd op : nog onbekend]
    - Gereserveerd || Allirian [Verliefd op : nog onbekend]

    Jongens
    - Devon Grant Callahan || Runner [Verliefd op : nog onbekend]
    - Frank Brandon Winters || Alphafox [Verliefd op : nog onbekend]
    - Tyler Jay Santiago || Pellegrino [Verliefd op : zelie]
    - Matthew Dylan Chase || Derek_Hale [Verliefd op : nog onbekend]
    - Zayden Pierce Creed || Nostalgic [Verliefd op : Brooke]
    - Rio "Janeiro" Maddox Oliveira || Anakin [Verliefd op : nog onbekend]
    - Robin Tigrisblack || Robind19 [Verliefd op : Lucia]

    Klanten
    - Dimitri Romanov || Pellegrino
    - Gereserveerd Vrouw || Dashner
    -

    Ik had dit topic eerder geopend, maar hij viel spijtig genoeg dood. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om deze dus weer te openen.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 7:27 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Unburnt schreef:
    (...)

    Hahaha, ik bedoelde het op een positieve manier ^^

    Na een dagje erover nagedacht te hebben, denk ik alsnog dat het beter is als ik een klant aanmaak. De klanten zijn er niet zoveel en ik voel me niet verplicht dat ik perse snel moet schrijven. Alsnog toch bedankt voor het lieve voorstel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan niet reageren want Skyler heeft nog niet gereageerd.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Btw, ik heb Brooke even één jaar ouder gemaakt.
    19 jaar is ze nu.
    x)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ik zal zo eens proberen een begin te maken aan mijn rol, als dit nog leeft tenminste.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Naam: Johnny “Fox” Steele. Fox.
    Bijnaam: “Fox”, omdat hij altijd op jacht is naar nieuw vlees.
    Leeftijd: 22 jr.
    Innerlijk:
    Johnny is een moeilijk persoon; wat betekend dat je niet tot weinig doorheen kan dringen. Hij heeft een hard hoofd en ziet alleen zijn eigen doelen voor ogen. Hij zal doen wat hij wilt en heeft altijd zijn eigen zin; accepteert geen tegensputteren. Doe je dit toch? Gevolg: Nieuwe, blauwe plekken erbij. Het is een gemakkelijk iemand die niet moeilijk doet om je gezichtje te verbouwen. Luisteren naar iemand anders is geen optie voor hem en hij zou best iemand eens gelijk geven, maar hij zou zijn ongelijk niet toegeven. Het is een man van trots en als je deze krenkt – dan krenkt hij jou.
          Hij is een man van weinig woorden en houd de dingen meestal kortaf. Al is hij zo nu en dan wel in voor een grapje; het is geen man van ijs, hij heeft ook een hart, maar als de zaken serieus zijn, kan hij geen grapje aanhoren. Hij neemt zijn zaken erg serieus en als hij merkt dat iemand hiermee de spot drijft of dat ze hem (uit)lachen en hem niet serieus nemen, kan hij zo uit zijn slof schieten. Je kunt dit ook opvatten als dat hij een kort lontje heeft. Bij sommige onderwerpen (die gevoelig liggen) kan hij zo woedend worden dat hij zijn positieve gedachten over je tot afkeer kan veranderen.
          Bij hem moet alles meteen gebeuren en als het te lang duurt zou dit best een paar lichaamsdelen van je kunnen kosten. Hij staat dan ook bekend om zijn ongeduldige karakter en de man die emotieloos en gevoelloos is, want altijd heeft hij diezelfde ijskoude blik op zijn gezicht staan. Bij hem is het wellicht handig om op je woorden te letten – hij is niet vies van wat perverse en vieze praat, welnee, maar (mede dankzij zijn ongeduldige karakter) kan hij zo wisselen van zijn gedachten over je. Staan je woorden hem niet aan? Dan zal hij dit ook laten merken. Het is dan een kunst om ervoor te zorgen dat hij je mag.
          Vanwege zijn gevoelloze karakter, waar hij bekend om staat, heeft hij geen idee van liefde. Het woord 'lust' staat bovenaan in zijn woordenboek en in dat opzicht is hij wellicht een beetje verslaafd aan de seksuele handelingen. Hij houdt wel van een mooie vrouw met de goede rondingen op de juiste plekken. Well, what can you say? Het is en blijft een man. De woorden 'prostituees, geweld, bloed, moord, geld' kent hij echter al te goed en de verschillende handel(ingen) is evenzeer bekend.
          Al staat hij bekend om zijn emotieloze karakter, het is een mens en deze heeft hij wel. Hoe raar het ook is. Deze laat hij alleen niet zien, want je kunt niemand eigenlijk écht vertrouwen.
    Uiterlijk:
    Zijn haren liggen tegen een donkere, bruine kleur aan met de uiteinde die wat lichter kleuren. Hij heeft zijn haren geen enkele keren geverfd, dus dit is zijn originele haarkleur. Deze matchen mooi bij zijn donkere ogen aan die een bruine kleur hebben – die je doen denken aan een sterke, robuuste boom die al meerdere houthakkers en gevaarlijk weer heeft overleefd. Er zit een mosgroene tint in zijn ogen verscholen – wat iets mysterieus aan zijn uitstraling geeft en zijn sfeer dat ietsje meer 'riskant' geeft.
          Vaak werkt hij aan zijn lichaam, dus als je hem zoekt en/of nodig hebt, kun je hem aantreffen waar hij ergens kan trainen. Zijn lichaam heeft een boel moeten ondergaan, zo ook messteken, vuurgevechten en met de handen. Kijk dus niet raar op als je kleine tot grote littekens op zijn lichaam tegenkomt, hij is verre van perfect. Hij heeft littekens, maar hij heeft meerdere tatoeages die zijn lichaam versieren en deze hebben ieder een eigen betekenis – waar hij niet over praat.
          Hij heeft een licht getinte huidskleur en vanwege het trainen een goedgevormde sixpack.
    Geschiedenis: - Komt nog.
    Extra: Hij is lichtelijk verslaafd (wat hij niet zal toegeven) aan roken en zo zie je hem dan meestal met een peuk in zijn bek rondlopen. Eveneens gaat er een glaasje alcohol er altijd wel bij hem in.

    Het is een begin.

    [ bericht aangepast op 28 okt 2014 - 23:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.