• I solemnly swear that I am up to no good

    Wat nou als je in je midden schoolcarrière zit en er oorlog komt? Het overkomt een grootte groep jongeren. Ze moeten allemaal kiezen voor wie ze strijden. Of de heer van het Duister of de kant van de Orde. En misschien kiest je familie de andere kant. Of je vrienden, geliefde. Het is een koude winter en er staat een oorlog te beginnen. Kunnen de leerlingen zich verdedigen als het er op aan komt?



    Nieuwe mensen die minimaal eens per week posten zijn altijd welkom! De enige actieve rollen staan hieronder. Je kan dus nog van alles aanmaken. Vooral een actieve Severus is zeer gewild!


    Rollen:

    Gryffindor:

    James Potter: JamesPotter
    Sirius Black: XY390
    Remus Lupin: WillNotLearn
    Peter Pettigrew: Rider
    Lily Evans: Rider
    Charlotte Isla Montague: XY390
    Rose Alison Hale: Verityy
    Katherina Esyllt Dechtere Zaqar: Lizor

    Slytherin:

    Lucius Malfoy: WillNotLearn
    Narcissa Black: Rider
    Rodolphus Lestrange: WillNotLearn
    Bellatrix Black: Lizor
    Andromeda Black: Oneira

    Ravenclaw:

    Hufflepuff:
    Edward Tonks: _Photograph_
    Duncan Delmore: WillNotLearn


    Regels:

    - Resevaties blijven 72 uur staan!
    - Jongens en meisjes gelijk a.u.b
    - Afdelingen gelijk. Ik wil niet meteen heel Gryffindor of Ravenclaw vol hebben!
    - Minstens 150 woorden per post, iedereen heeft wel een moment waarop dat niet lukt.
    - OOC tussen: [] {} ()
    - Alleen JOUW karakter besturen. TENZIJ je toestemming hebt van degene die die rol speelt.
    - Respecteer elkaar!
    - Geen Mary-Sue of Gary-Stu personages! Iedereen heeft zijn slechte eigenschappen!
    - Niet iedereen met het zelfde verleden. Ik wil niet 10 anderen met de zelfde geschieden is als Sirius Black.
    - Niet iedereen is een weerwolf, vampier, Metamorphmagus(Transformagier) of Animagus(Faunaat)
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Maar het belangrijkste: PLEZIER! De regels zijn er om het leuker te maken in de RPG.
    - Topics mogen alleen geopend worden door Oneira zelf of mij (ik heb toestemming van haar)


    •Rollentopic
    •Speeltopic 1

    Mischief Managed

    [ bericht aangepast op 31 dec 2014 - 20:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Charlotte Isla Montague | Gryffindor | Interested | Wondering what Lily is doing

    Nog steeds wat beschaamd sta ik tegenover Duncan.
    'Geen probleem, nu kan ik deze ervaring ook weer van mijn bucket-list strepen.' Hij is aardig voor me, stelt me gerust dat het niet erg is. De druk wordt wat minder, aangezien ik wel merk dat het hem echt niet uitmaakt dat ik zo ontzettend onhandig ben soms. 'Ga je morgen naar huis? Of blijf je met kerst op hogwarts?' In mijn hoofd bedank ik hem voor het gespreksonderwerp.
    'Nah, ik blijf hier. Veel gezelliger met Lils, Kath en iedereen. Thuis zou ik toch alleen maar omringd zijn door de bodyguards van mijn vader, of mijn moeder, maar aangezien ze een dreuzel is is het lastig met haar over hogwarts te praten. En als ik thuis ben praat ik alleen maar over Hogwarts en dan irriteer ik haar alleen maar,' zeg ik lachend, 'En jij? Blijf je hier of ga je naar je boerderij?' Een speelse glimlach strijkt langs mijn lippen als ik het vraag. Als ik hem was zou ik het wel weten, want een boerderij is echt fantastisch en Hogwarts zit je verder ook nog. Ik zou sowieso een paar dagen gaan. Maar ja, het is wel zijn huis dus hij is er heel veel, voor hem zou die rede niet gelden. Ik kijk naar zijn handen. Het is me opgevallen dat hij nog geen drinken heeft gepakt. Ik doe mijn mond open om te vragen of hij misschien wat wil; het kan zijn dat hij niet durft te pakken omdat het niet zijn common room is? Ik zou ook niet weten of ik iets zou pakken op een ander feest, maar halverwege verandert mijn vraag. 'Drink je geen alcohol?' Het klinkt misschien wat bot. 'Eigenlijk zou ik dat ook moeten doen, aangezien het niet echt goed is.' Voeg ik er dus aan toe. Mijn glas is leeg, maar ik vul het niet bij. Ik ga tegen de tafel aanleunen en kijk rond. Ik zie Kath dansen met die andere, en een grijns vliegt over mijn lippen. Het is echt een flirt, maar ze is een schat. Tot mijn grote verbazing zie ik Lily met Potter- dansen? Wat? Dat had ik niet verwacht. Misschien is gedwongen, want ik zie geen gelegenheid voor Lily om van gedachte over te springen nu opeens. Daarnaast zie ik Black en Lupin dansen, wat me echt totaal niets verbaasd. Die twee zouden nog een polonaise door de school kunnen doen met Dumbledore, een kudde schapen en de reuze-inktvis en het zou me nog niets verbazen.
    Ik kijk weer terug naar Duncan en wacht op antwoord. Het is fijn om met iemand te praten, aangezien ik ongeveer overal geïnteresseerd in ben. Dit doe ik liever dan dansen. Nog steeds is het behoorlijk warm hier. Ik veeg een sliertje haar uit mijn gezicht en ik merk dat mijn handen plakkerig er warm zijn van de hitte. Getver, dit is echt niet comfortabel. Misschien zo maar even mijn handen wassen of zo.

    die was ik vergeten terwijl hij al af was, werd afgeleid door wolfstar oeps

    [ bericht aangepast op 9 maart 2015 - 22:21 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Remus Lupin - Prefect - Gryffindor
    really really really really really really really really really really really really really confused and kinda happy right now
    ''Why is it that, as a culture, we are more comfortable seeing two men holding guns than holding hands?''



    Dansen met Sirius ging, verbazingwekkend erg gemakkelijk, natuurlijk voelde ik me nog steeds een beetje ongemakkelijk maar veel minder dan toen hij zijn handen net om mijn nek sloeg. 'Dat vind ik raar, just so you know' antwoord hij wanneer ik zeg dat ik niet snel gevraagd word om te dansen, 'die meiden zouden allemaal dol op je moeten zijn.' Ik voelde mijn wangen een beetje rood worden en ik keek even weg, natuurlijk zou ik best een relatie willen, maar in mijn gedachte had ik dat allang doorgestreept, wat als er iets met mijn partner zou gebeuren? Wat als het mijn schuld zou zijn? Wat al diegene erachter kwam wat ik was? Wat als we kinderen zouden krijgen en ik wat ik heb door zou geven aan een onschuldig kind? Waarschijnlijk kon ik makkelijk 10 a4tjes vol schrijven over hoe het geen goed idee zou zijn, en om al die redenen had ik het idee eigenlijk al opgegeven. Mijn hooft was helemaal niet bij de rest van de mensen in de leerlingen kamer, maar bij de jongen waarmee ik aan het dansen was, het voelde bijna alsof de hele kamer leeg was en wij de enigste waren. Ik had weer de fout gemaakt om mijn hooft naar hem te draaien en keek aandachtig naar zijn gezicht -in de hoop hij het niet zag aangezien hij als ik het goed had naar James en Lily aan het kijken was. Zijn donkere ogen, zijn mooie bruine haar dat zijn gezicht omringde en dat door mijn doen helemaal in de war zat. Het voelt alsof mijn oren pas weer open gaan en ik de muziek ook pas weer hoor wanneer Sirius' zijn mond open doet 'elke goede danser weet, dat je aan het eind moet zoenen. Alleen slechte dansers zoenen niet aan het eind van deze dans.' wacht wat? Had hij het nou over iedereen behalve ons? Ja toch? Of niet? Wacht wat? Een frons verscheen op mijn gezicht en ik tegenover mij zie ik dat Sirius ook rood word. Waarschijnlijk had hij zelf niet door gehad wat hij zei, hij zou me toch niet kussen. Of wel? Nee vast niet Remus. Of wil je dat graag? in mijn hooft waren alweer twee stemmen aan het bekvechten maar bij de laatste vraag leek alles stil te vallen. Wilde ik graag dat Sirius me zoende? Wilde ik graag weten hoe zijn lippen voelden? Doe niet zo raar Remus, zelfs al zou je dat willen zou Sirius dat toch nooit doen! Hij ziet je waarschijnlijk als vrienden, niet meer dan dat!. Ik kon voelen dat mijn wangen weer rood werden, ik dacht te veel na. Ik voel hoe Sirius' zijn hand van mijn schouder haalt en zie hoe hij deze vervolgens zijn haar langs zijn gezicht strijkt. De drang om het weer terug uit zijn gezicht te duwen was groot, aangezien ik nu veel minder van zijn gezicht kon zien. Zijn ene hand ligt al weer in mijn nek en zijn andere had alweer mijn schouder gevonden, al was het lied bijna afgelopen en had ik eerlijk gezegd gedacht dat hij me direct los zou laten wanneer de laatste noot klonk, en zich met iets als 'ik denk dat ik me een beetje ziek voel worden, dat zou ik Remus niet willen geven' uit zou kletsen.
    Plotseling leek het alsof ik eindelijk het knopje had gevonden dat er voor zorgde dat de stemmen zich eindelijk stil hielden. Bijna dacht ik dat ik het me verbeelde toen hij dichterbij leek te komen, en leek net als Sirius te schrikken toen onze neuzen elkaar aanraakten, maar zijn gezicht kwam al snel weer dichterbij en voor ik na kon denken had hij zijn lippen al tegen die van mij gedrukt, mijn hard begon ineens heel hard te kloppen, het duurde even maar tegen de tijd dat ik zijn hand op mijn wang voelde kuste ik hem zachtjes en ietwat onhandig terug. Mijn handen liet ik om zijn middel aangezien ik niet wist waar ik er anders mee naar toe moest. Ik kuste met Sirius. Ik kuste met Sirius!


    ''You know what they say: You can't teach a gay dog straight tricks.''

    [ bericht aangepast op 10 maart 2015 - 20:57 ]


    Don't be like the rest of them, darling


    Sirius Black | Gryffindor | Smoking | Thinking | Confused


    "Love is too beautiful to be hidden in the closet."



    In mijn hoofd spelen verschrikkelijk cheeky liedjes zich af terwijl ik tegen Remus aansta. Er gaat even totaal iets mis in mijn hoofd, maar ik weet niet wat. Het maakt ook gewoon even niet uit. ik probeer dit te zien als een dronken, in the heat-of-the-moment actie, een nieuwe ervaring die je gewoon een keer moet hebben gehad, maar zo voel ik het niet. Het voelt niet als een eens-maar-nooit ding. Ik ben me opeens ontzettend bewust van Remus handen om mijn middel maar mijn aandacht wordt meteen teruggetrokken naar onze monden als hij- wat? Het is wat onhandig, maar hij zoent echt terug. Volgens mij verbeeld ik het me echt niet, maar zoent hij echt terug. Mijn hand in zijn nek is klam en schokkerig, net als mijn hele lichaam eigenlijk. Ik durf mijn ogen niet open te doen, bang voor wat ik wel niet kan zien als ik ze open doe. Een boze Remus, James, boze wereld, boze alles. Ik houd ze daarom veilig gesloten. Ik maak me even heel kort los van Remus en haal gejaagd adem maar ik ben niet ver van hem verwijderd. Alsof we niet los van elkaar zijn geweest vind ik zijn lippen weer, alsof ik niet expres hem opnieuw zoen. Waarom ik het doe weet ik niet, maar misschien is dit wel de laatste keer dat ik zoiets doe en ik wil niet dat het nu al over is. Ik ruik nu alleen maar die fantastische geur die Remus constant met zich meedraagt en ik krijg het overvloedig naar binnen, wat ik totaal niet erg vind. Het enige wat ik nu weet is dat ik dit voor altijd moet onthouden. Dit moet in mij geprent zijn. De smaak, het gevoel, alles. Niet dat het moeilijk zou zijn om dit te vergeten. Mijn hand is automatisch in zijn haar gegaan en heeft zich daar tot een vuist gebald. Mijn keel zit potdicht, mijn maag voelt leeg en hol. Het doet pijn maar tegelijkertijd voel ik me beter dan ik me ooit heb gevoeld. Waarom is dit…? Een hondachtig gegrom ontstaat net onder mijn keel en als het ook daadwerkelijk hoorbaar wordt, trek ik me terug van Remus. Mijn lippen zijn zacht en ik proef nog steeds dat geweldige…
    'Ik eh- eh.. het is echt heel warm hier, ik ga even naar buiten.' Zegt Remus. Ik staar hem wezenloos aan.
    'Ja, prima.' Mompel ik schor maar hij is al weg. Ik draai me voor geen goud om nu naar Red en James. Ik loop tussen mensen door tot ik bij de muur ben. Mijn vingers glijden in mijn broekzak en ik haal trillend een sigaret eruit. De sigaret trilt in mijn mond dus het duurt even om hem met mijn stok aan te steken, maar uiteindelijk is hij aan. Ik neem meteen een paar korte trekjes en leun tegen de muur met mijn ogen halfgesloten. Ik blaas de rook voor me uit en probeer adem te halen, maar alles zit nog stijfdicht. Wat heb ik zojuist gedaan? En waarom vond ik het zo… geweldig? Nog steeds heb ik geen spijt, eerder spijt dat ik ben gestopt. Sirius! Dit is echt niet te geloven, dit kan gewoon niet waar zijn.
    Sirius Black, bloedverrader van de familie, Gryffindor tussen alle Slytherins, buitenbeentje, 'de mislukte Black', zoent met een jongen en vindt het fantastisch. Het kan niet waar zijn. Ik neem een lange teug van mijn sigaret. Remus zal straks wel komen zeggen dat hij liever onze vriendschap verbreekt, of hij negeert me gewoon compleet. Ik bijt op mijn lip terwijl ik rook uit mijn neus uitadem. Ik moet iets om handen hebben, meer dan alleen maar roken. Het liefst wil ik hier weg, naar buiten, rondlopen rond het kasteel en gewoon nooit meer terugkomen, maar de kans dat ik Remus ergens tegenkom is honderd procent, dus die optie is uitgesloten. Naar de jongensslaapzaal dan? Misschien is het daar rustiger. Ik blijf voor nu nog staan, terwijl ik in een veel te snel tempo mijn sigaret opmaak. Dit is de enige die ik nog in mijn zak had zitten. Het kalmeert me, een soort van. Je kan niet echt kalmeren als je net een van je beste vrienden hebt gezoend en je diep van binnen niet meer zou willen stoppen. Waarschijnlijk komt het omdat ik gewoon al een hele tijd niemand heb gezoend. Als het een meisje was geweest, had ik net zo gereageerd waarschijnlijk. Ik herhaal deze zin over en over in mijn gedachtes terwijl ik naar een wazig punt in de verte staar. Met de sigaret tussen mijn middel- en wijsvinger geklemd tik ik met mijn duim aan de onderkant van de sigaret en de as valt zo op de grond. Ik merk nu pas dat ik nog steeds sta te trillen als een riet. Mijn handen zijn alleen maar klammer geworden. Ik voel mijn oren, nek, wangen en lippen branden als de hel en mijn buik doet zeer. Ik wil echt weg uit deze chaos. Mensen kijken niet naar me, gelukkig. Wel verwacht ik James of Red hier elk moment en dit werkt me nog meer op de zenuwen. Snel neem ik een paar laatste trekken en duw dan de sigaret uit op de tafel voor me. Het kan me even niet schelen dat dat niet verantwoord is of zo, maar er vliegt niks in de fik, dus wat maakt het uit. Het voelt wel alsof ik zelf in de fik sta, eigenlijk. Ondanks de sigaret proef ik Remus nog steeds en zijn geur hangt overal om me heen. Of verbeeld ik me dat? Vlug neem ik een besluit en duw me af van de muur, loop tussen de mensenmenigte door en baan een weg naar de jongensslaapzaal. Alleen zijn, even gewoon rust… eenmaal binnen sla ik hijgend de deur achter me dicht en leun er tegen aan. Ik haal een paar keer diep adem. Dan haast ik me naar de badkamer, waar ik de kraan open draai en koud water over mijn gezicht laat lopen. Ik wrijf met mijn handen over mijn gezicht en in mijn ogen en kijk dan mijn spiegelbeeld aan. Automatisch dwalen mijn ogen af naar mijn lippen en mijn vingers voelen er voorzichtig aan. Was dit echt? Waarschijnlijk word ik straks wakker en lach ik me stuk… ik kreun zachtjes, wetend dat het geen droom is. Ik moet bedenken of ik dit een vervelende ervaring ga vinden of een fantastische. Ik moet kiezen. Was dit goed of fout? Waarom maak ik me zo druk? Ik ben Sirius Black, ik had het met James ook gedaan. Had ik er dan ook zo'n probleem van gemaakt? Geen idee. Bij Peter wil ik er liever even niet aan denken. Zou ik het wel bij James hebben gedaan? Ja, maar het is- anders. James zou daarna lachen en zou sowieso niet terug zoenen. Kan ik terugspoelen en het overdoen? Met een zucht laat ik me op mijn bed vallen en staar naar de ''hemel'', mijn handen onder mijn hoofd. Elk moment kan James binnenkomen, of iemand anders, maar voor nu geniet ik van de stilte. Het is hier ook wat koeler. Ik maak hier echt een drama van, ik moet het gewoon vergeten en er niet meer over praten, dat is waarschijnlijk het beste. Of er heel luchtig over doen, want als men er over gaat praten moet ik wel reageren. Luchtig blijven, alsof het een grap was. Kan ik dat? Tegenover buitenstaanders; ja. Tegenover James? Misschien. Tegenover Remus? Ik grom zachtjes. Nee, dat kan ik niet. Ben ik gay? Die gedachte schiet opeens door mijn hoofd. Ik schrik er zelf van. Ik kan meisje aantrekkelijk vinden. Biseksueel?
    'Well done, Black,' mopper ik op mezelf. Nu ben ik een nog grotere schande voor mijn familie.


    "I didn't chose to be gay. I just got lucky."


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel


    Remus Lupin – Gryffindor – Prefect
    Can barely breathe


    Droomde ik? Het voelde alsof ik droomde. Het voelde alsof ik het soort droom had dat geweldig begon en vervolgens eindigde in een nachtmerrie. Het gevoel dat ik nu had zorgde ervoor dat mijn hart sneller ging kloppen en de haren in mijn nek rechtovereind gingen staan, het was het beste gevoel dat ik ooit heb gehad. Mijn ogen waren gesloten en mijn oren voelden ook zo, er kwam geen geluid, alsof mijn hele lichaam gericht was op mijn lippen en de persoon tegenover mij.
    Bijna open ik mijn ogen wanneer ik zijn lippen niet meer op die van mij voel, het voelde plotseling alsof er iets miste, iets dat ik nodig had. Mijn ademhaling was gejaagt maar veel tijd om op adem te komen had ik niet, al snel vond ik zijn lippen terug , of die van hem vinden de mijne terug.

    Ik voel hoe zijn hand door mijn haar gaat en zich er vervolgens in vast klemt, mijn rechterhand blijft op zijn middel terwijl ik mijn linker hand op zijn bovenhand leg. Hij was best gespierd, al kon je dat ook zien als je niet zo dichtbijstond als ik nu stond.

    Sirius begon de kus en was ook degene die hem beëindigde, direct wanneer ik mijn ogen opende voelde ik mijn gezicht rood worden. Langzaam begon mijn hooft weer te werken, wat had ik net gedaan? Mijn hart klopte nogsteeds erg hard en ik had het gevoel alsof ik bijna geen adem meer kon halen. 'Ik eh- eh.. het is echt heel warm hier, ik ga even naar buiten.' Zeg ik een beetje hopeloos, ‘ja, prima’ hoor ik hem nog mompelen wanneer ik me net omdraai en naar de deur van de Common room loop. Ik had het gevoel alsof iedereen me aanstaarde, waarschijnlijk had bijna iedereen het gezien. Mijn blik is dan ook gezicht op de grond, maar in mijn hooft speelden afbeeldingen van mensen die met afschuw naar me keken af.

    Mijn blik ving echter wel een fles drank, maar de neiging hem te pakken onderdrukte ik. Ik hielt niet eens van drank, maar op dit moment voelde ik me erg ongemakkelijk en ik probeerde nogsteeds te beseffen wat er nou precies gebeurd is.

    Ik liep, en bleef lopen tot ik buiten was, pas daar had ik het idee dat ik weer kon ademen. Maar het denken kwam pas toen ik me bij de rand van het meer in het gras liet zakken. Het was donker en koud, maar beide ergerden me niet.

    Ik had Sirius gekust, ik had Sirius gekust en het totaal niet erg gevonden. Ik had het zelfs leuk gevonden. Vond ik Sirius leuk? Mijn hand dwaalt even af naar mijn lippen en mijn vingers raken ze voorzichtig aan. Het was helemaal niet hoe ik mijn eerste kus herinnerde, al was mijn eerste kus binnen een paar seconden afgelopen en was het meer een afschijdskus. Deze had voor mijn gevoel wel uren geduurt en had zelfs langer mogen duren. Kreeg ik gevoelens voor mijn beste vriend? Het voelde alsof ik verdwaalt was en geen idee had welke kant ik op moest. Ik had niets om het mee te vergelijken, geen idee of wat ik voelde was wat ik dacht dat het was. Maar alles in mijn lichaam schreeuwe bijna dat het het wel was.
    Ik keek naar mijn eigen reflectie in de water, zijn eigen reflectie in combinatie met de maan in de lucht.

    Ik vond mijn beste vriend leuk.

    [ And then Remus get’s eaten by the gigantic lake monster.
    The End. ]

    [ bericht aangepast op 14 maart 2015 - 23:11 ]


    Don't be like the rest of them, darling


    _____________________________________________________
    Katherina Esyllt Dechtere Zaqar • Gryffindor • Beater


    'Oké, omdat jij het wel, milady,' zegt Aden. Hij knipoogt en ik voel mijn hand over mijn wang glijden waarbij hij een pluk haar uit mijn gezicht veegt. Voorzichtig legt hij zijn handen op mijn heupen en ik geef hem een aarzelend glimlachje.
    'Volgens mij wordt dat een interessante speech van Potter. Over hoe goed Snape wel niet is enzo,' zegt hij zacht. Ik leg mijn handen rond zijn nek en grinnik zachtjes. 'Iedereen moet wel denken dat hij gek is geworden, en vooral Snape.'
    Ik knik instemmend en lach zachtjes. Naast ons gebeurt van alles, maar het grootste deel gaat in een waas aan me voorbij. Ik ben blij dat ik besloten heb Aden mee te sleuren naar de Common Room, dat maakt het feest toch nog heel wat leuker.
    'Elke goede danser weet,' hoor ik Sirius plotseling zeggen. Ik kijk Aden aan glimlach zwakjes, 'dat je aan het eind moet zoenen. Alleen slechte dansers zoenen niet aan het eind van deze dans.'
    'Wat denk je? Zijn wij slechte of goede dansers?' vraag ik hem zachtjes, maar voordat ik antwoord kan krijgen gebeurt er naast me iets wat mijn aandacht trekt. Sirius drukt zijn lippen op die van Remus en mijn mond valt bijna open van verbazing, waardoor ik Aden voor een moment je bijna compleet vergeet. Ik frons lichtjes en probeer oogcontact te zoeken met Lily om haar reactie te peilen.
    'Dat had ik niet zien aankomen,' mompel ik verbaasd. Ik kijk Aden aan en laat mijn handen van zijn nek glijden. Een beetje ongemakkelijk haal ik mijn hand door mijn lange bruine haren, aangezien ik niet zo goed weet hoe ik hier precies op moet reageren. Mijn ogen ontmoeten die van Aden en een zwak glimlachje siert mijn rode lippen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Odysseus Aden Delmore

    Ravenclaw • Flirting • Kissing

    Mijn gedachten zijn gefocust op haar armen om mijn nek. Haar lange donkere haar kietelt mijn armen om haar lichaam en het doet me glimlachen. 'Elke goede danser weet,' zegt Black, 'dat je aan het eind moet zoenen. Alleen slechte dansers zoenen niet aan het eind van deze dans.' Ik schud glimlachend mijn hoofd, wetend hoe ontzettend vreemd Black soms kan zijn.
    'Wat denk je? Zijn wij slechte of goede dansers?' zegt de zacht glimlachende Katherina opeens en ik voel mijn keel dichtknijpen. Maar ik verman me. Ik wil haar aankijken maar ze kijkt niet naar mij. Ik volg haar blik. Black zoent Lupin. Huh? Dat is ehm… vreemd. Onverwacht, in ieder geval. 'Dat had ik niet zien aankomen,' mompelt Katherina verbaasd. Teleurstelling schiet door me heen als haar arm van mijn nek glijdt en door haar haar gaat, maar ik heb mijn armen nog steeds om haar heen geslagen en ze staat nog heel dichtbij. Nu vang ik haar blik weer en ze glimlacht. Mijn ogen vallen op haar rode lippen en ik glimlach ook. 'Om op je vraag terug te komen,' zeg ik en mijn wenkbrauwen wiebelen, 'ik vind dat we heel erg goed dansen.' Mijn mond valt in een schuine glimlach en ik kom iets dichterbij. 'Dus misschien moeten we dat voorbeeld maar volgen en-' er is geen ruimte meer om mijn zin af te maken want ik raak haar lippen al. Ik strijk zacht over haar rug en verplaats mijn lippen niet, haar reactie afwachtend.

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 18:42 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Potter, James Potter

    Evans draait zich weer naar mij om en staart mij met een duivelse grijns aan, terwijl ik haar met onschuldige hertenogen aankijk. Ik denk dat ik het niet meer leuk vind om met haar te dansen. Ze heeft veel te veel duistere plannen onderhand en het is niet meer leuk.
    'Ik doe niet aan schuifelen, dat is voor ongetalenteerde ongeoefende mensen,' zegt ze en ik frons even. Bedoelt ze dat schuifelen voor mensen zoals mij is? 'Ik zei dat je mij niet eens bij zou kunnen houden als we samen dansten, tijd voor jou om te bewijzen dat je dat wel kan. Ooit van de Rumba gehoord Potter,' Kort schud ik mijn hoofd en ik kijk weer even om mij heen terwijl steeds meer mensen op elkaar gepropt zitten. Dan voel ik hoe iemand, Evans, mijn hand vast pakt en met een ruk schiet mijn hoofd en aandacht weer terug naar haar. Ze pakt mijn andere hand ook vast en legt die op haar schouder.
    'Je hand hoort op die hoogte, niet lager,' zegt ze dan en ik wiebel even grijnzend met mijn wenkbrauwen. Ondertussen had ze ook haar hand op mijn schouder gelegd en ik heb een brede grijns op mijn gezicht.
    'De basis is vrij simpel. Je begint met een startpas met je rechtervoet naar rechts, dan zet je je linkervoet naar voren waar je je gewicht op zet, je rechtervoet is dan lichtjes los van de grond. Dan verplaats je je gewicht eigenlijk weer terug naar rechts, zet je je linkervoet weer terug, maar beweeg je je heupen pas een tel later naar links. Daarna zet je je rechtervoet naar achteren, verplaatst je gewicht zich daar naartoe, dan verplaats je je gewicht weer terug naar links, zet je je rechtervoet weer terug, beweeg je een tel later pas je heupen naar rechts en zet je je linkervoet weer naar voren. Dat herhaalt zich allemaal telkens en dan krijg je eigenlijk qua maat: start, stap, stap, zij, rust/heup, stap, stap, zij, rust/heup, stap, stap enzovoort. Het is het makkelijkst om gewoon mij te spiegelen. Oh en bij iedere pas gebruik je dus je heupen, anders zie je eruit als een houten hark. Het is niet voor niets een Latin dans. Daarnaast komen je voeten nooit echt los van de vloer. Je aait de vloer eigenlijk een soort van met je voet..' ratelt ze en een verwarde frons komt op mijn gezicht. Wat moest ik nou ook al weer allemaal doen? Niemand kan dat zo onthouden als je het zo verteld. 'Kan je het bijhouden, of wil je liever opgeven?'
    'Niemand kan dat zo onthouden, Evans.' zeg ik dan geïrriteerd. 'Dit is vals spelen en dat telt niet. Eigenlijk heb ik dus nu al gewonnen.'
    'Elke goede danser weet,' klinkt Sirius dan boven de muziek uit en mijn geïrriteerde blik gaat van Evans naar Sirius. 'dat je aan het eind moet zoenen. Alleen slechte dansers zoenen niet aan het eind van deze dans.' Ik grijns even dankbaar naar hem en draai terug naar Evans terwijl ik haar triomfantelijk aan kijk.
    'Jij was toch een goede danser, of niet soms?' zeg ik met een brede grijns terwijl ik me dan besef dat Sirius met Remus danst. Met een ruk gaat mijn blik weer terug naar Sirius en Remus. Sirius drukt net zijn lippen op die van Remus en mijn mond valt open. Ik wist het!
    Mijn blik schiet van mijn ene beste vriend naar de andere. Mijn hand is ondertussen van Evans schouder afgevallen, maar de hand waar ik haar hand vast hield, hou ik nog vast.
    Dan stoppen de twee met zoenen en Remus vlucht naar buiten terwijl Sirius naar de slaapzalen vlucht. Al weer schiet mijn blik ergens heen. Bijna iedereen in de Commonroom lijkt met iemand te zoenen en mijn blik vindt die van Evans. Evans kussen of vrienden helpen? Met enige moeite slik ik even en kijk Evans aan.
    'Hoe graag ik je ook gezoend had, ik heb zo'n vermoeden dat mijn vrienden mij op dit moment nodig hebben.' zeg ik en mijn hand schiet door mijn haar terwijl ik haar andere hand loslaat. 'Wil je... eh.. Wil je misschien naar Remus toe gaan? Ik ga nu naar Sirius en als je niet naar Remus wilt is het ook goed.. Dan ga ik zo wel.' Ik glimlach nog even naar haar en loop dan tussen de mensen door naar de Slaapzalen en open voorzichtig de deur terwijl ik richting Sirius bed loop en naast hem ga liggen. Zonder iets te zeggen pak ik mijn pakje sigaretten uit mijn zak en haal er een uit. Ik steek hem aan en geef hem dan door aan Sirius terwijl ik weer in stilte naar de hemel staar. Na een tijdje, als ik het tafereel weer voor me heb gezien, verbreek ik de stilte.
    'En... Kan Moony goed zoenen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [test]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sirius Orion Black
    Gryffindor • Smoking • Confused

    In gedachten verzonken staar ik nog steeds naar het plafond. Ik hoor de deur opengaan en sluit mijn ogen. Als het Remus is, wil ik niet weten wie het is. De vertrouwde voetstappen van James klinken en ik slik. Zodra hij naast me gaat liggen open ik mijn ogen weer. Durft hij nog in mijn buurt te komen? Hij zegt niets en dat geeft me angst. Hij pakt een pakje sigaretten uit zijn zak en ik onderdruk de drang om die uit zijn hand te grissen. Hij steekt er een aan, neemt een trekje en dan houdt hij hem boven me. Even schieten mijn ogen naar zijn gezicht maar hij kijkt naar boven. Ik pak snel de sigaret over en neem een trekje. Langzaam blaas ik de rook uit, neem er nog een en geef de sigaret weer terug. Terwijl we in stilte naast elkaar liggen laat ik de rook tussen mijn lippen glijden en kronkelen kleine kringeltjes grijze rook omhoog. Ik kijk hoe ze oplossen in de lucht en ik denk aan Remus. Het enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik nooit maar dan ook nooit had moeten loslaten. Dat gevoel had ik gewoon voor altijd moeten blijven houden. Mijn gedachtes creeëren het moment dat toen de deur openging Remus was binnengekomen, en niet James. Remus zou naar me toe zijn gelopen en naast me zijn gaan liggen, net als James. Maar hij zou zich naar me toe buigen en me weer kussen… Stop, Sirius, stop! Schreeuwt mijn hoofd.
    'En… Kan Moony goed zoenen?' ik schrik op van James' stem. Eerst reageer ik niet en pak de sigaret weer uit zijn vingers. Ik neem een trekje en geef hem weer terug, bedenkend wat ik zou moeten antwoorden.
    'D-dat kan je wel stellen ja,' zeg ik zacht. Mijn hand gaat gewoontegetrouw door mijn haar en ik draai een donkere lok om mijn vinger. 'James?' zeg ik dan angstig. 'V-' ik weet niet of ik dit wil zeggen. 'Volgens mij… v-ind ik hem leuk.' Zeg ik in een adem en draai mijn hoofd dan de andere kant op. Ik wil de uitdrukking van James niet zien. 'Ik weet het niet zeker maar misschien.' Ik adem diep uit. 'Een beetje. Of zo.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sirius Orion Black
    Gryffindor • Smoking • Confused

    In gedachten verzonken staar ik nog steeds naar het plafond. Ik hoor de deur opengaan en sluit mijn ogen. Als het Remus is, wil ik niet weten wie het is. De vertrouwde voetstappen van James klinken en ik slik. Zodra hij naast me gaat liggen open ik mijn ogen weer. Durft hij nog in mijn buurt te komen? Hij zegt niets en dat geeft me angst. Hij pakt een pakje sigaretten uit zijn zak en ik onderdruk de drang om die uit zijn hand te grissen. Hij steekt er een aan, neemt een trekje en dan houdt hij hem boven me. Even schieten mijn ogen naar zijn gezicht maar hij kijkt naar boven. Ik pak snel de sigaret over en neem een trekje. Langzaam blaas ik de rook uit, neem er nog een en geef de sigaret weer terug. Terwijl we in stilte naast elkaar liggen laat ik de rook tussen mijn lippen glijden en kronkelen kleine kringeltjes grijze rook omhoog. Ik kijk hoe ze oplossen in de lucht en ik denk aan Remus. Het enige wat ik kan bedenken is het feit dat ik nooit maar dan ook nooit had moeten loslaten. Dat gevoel had ik gewoon voor altijd moeten blijven houden. Mijn gedachtes creeëren het moment dat toen de deur openging Remus was binnengekomen, en niet James. Remus zou naar me toe zijn gelopen en naast me zijn gaan liggen, net als James. Maar hij zou zich naar me toe buigen en me weer kussen… Stop, Sirius, stop! Schreeuwt mijn hoofd.
    'En… Kan Moony goed zoenen?' ik schrik op van James' stem. Eerst reageer ik niet en pak de sigaret weer uit zijn vingers. Ik neem een trekje en geef hem weer terug, bedenkend wat ik zou moeten antwoorden.
    'D-dat kan je wel stellen ja,' zeg ik zacht. Mijn hand gaat gewoontegetrouw door mijn haar en ik draai een donkere lok om mijn vinger. 'James?' zeg ik dan angstig. 'V-' ik weet niet of ik dit wil zeggen. 'Volgens mij… v-ind ik hem leuk.' Zeg ik in een adem en draai mijn hoofd dan de andere kant op. Ik wil de uitdrukking van James niet zien. 'Ik weet het niet zeker maar misschien.' Ik adem diep uit. 'Een beetje. Of zo.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Peter Pettigrew || Gryffindor || Eating || Flabbergasted || Going to safe the day with the lawnmower


    Het feest was vanavond zoals ieder ander feest dat we in onze schoolcarrière hadden gegeven. De common room was volgepakt met mensen, zowat iedereen uit heel Gryffindor ging lekker uit zijn dak, terwijl er de drank er doorheen ging als warme broodjes. Ikzelf zat lekker onderuitgezakt te genieten van het eten dat we uit de keukens gestolen hadden, luisterde zoals gewoonlijk naar dingen die de anderen vertelden en lachte af en toe als er een grap gemaakt werd. Ikzelf was niet het persoon dat snel in de belangstelling stond naast Prongs en Padfoot, maar daar zat ik nooit zo erg mee. Ze waren hilarisch dus ik had veel om om te lachen.
    Met een grijns op mijn gezicht keek ik dan ook toe hoe Prongs Evans zo ver kreeg om met hem te dansen, hoewel ik vreesde dat hij die weddenschap nooit op eerlijke wijze zou kunnen winnen. Om hem maar wat te helpen zorgde ik ervoor dat het volgende liedje dat door de ruimte klonk iets romantisch was. Zelfs ik had soms medelijden met Prongs als het op Evans aankwam en ik had nog nooit een vriendin gehad. Bovendien zou hij het geweldig vinden als hij wist dat ik hem geholpen had… althans… dat hoopte ik. Padfoot maakte ook meteen gebruik van de situatie en besloot Evans even voor te doen hoe deze dans ging met niemand minder dan Moony. Ik stopte nog een hap in mijn mond, terwijl ik met opgetrokken wenkbrauwen toekeek hoe Padfoot en Moony schuifelden. Had ik iets gemist…? Ach het zou wel.
    'Elke goede danser weet, dat je aan het eind moet zoenen. Alleen slechte dansers zoenen niet aan het eind van deze dans.' Mijn wenkbrauwen waren ondertussen in mijn haar verdwenen, terwijl Padfoot ook begon te realiseren wat hij eigenlijk zei. Ging hij nou serieus Moony zoenen? Padfoot kennende zou hij dat zo doen, maar of Moony dat ook zou appreciëren? Ondertussen schoot mijn blik even naar Prongs die nog geen gebruik van de situatie had gemaakt. Ik vroeg mij ook af of hij dat zou kunnen doen, zonder in de ziekenzaal te belanden… Maar Prongs kennende…
    Ondertussen had Padfoot de beslissing wel genomen om Moony inderdaad te zoenen, waardoor mijn mond open zakte en ik stomverbaasd naar de twee zoenende mensen staarde. Ik bleek niet de enige te zijn die doorhad dat player Sirius met Remus zoende, want meerdere mensen staakten voor kort hun romantische moment om naar het paar te wijzen. Uiteindelijk besloten ze blijkbaar wel dat het genoeg was of zo, geen idee hoe je dat beslist als je zoent, want Padfoot ging vrij direct naar de slaapzaal en Moony was eigenlijk al de common room uit voor ik met mijn ogen kon knipperen. Ik staarde even van het voedsel in mijn hand naar de mensen om mij heen die allemaal of zelf zoenden of begonnen te praten over wat er zojuist gebeurd was.
    Mijn blik vond Prongs en Evans weer en ik probeerde daaruit op te maken wat ik nu moest doen. Tot mijn verbazing bleek Prongs te hebben besloten achter Padfoot aan te gaan en dus niet Evans te zoenen. Evans leek ook even verbaasd, niet zeker te weten of ze nu moest doen wat Prongs had gezegd –gezien ze normaal altijd tegen hem inging waarschijnlijk, maar ze ging uiteindelijk toch achter Remus aan, waardoor ik eigenlijk als enige in de common room achterbleef tussen een groep mensen die volop roddelden over twee van mijn beste vrienden… Wat zou Prongs gedaan hebben in mijn geval? En wat Padfoot? Waarschijnlijk iets onwijs slims. Ik zuchtte even diep. Beter zorgde ik ervoor dat mensen stopten met roddelen. Dat was wel zo fijn voor Moony. Maar hoe…?
    Opeens kreeg ik een idee. Het was niet helemaal mijn stijl maar ik had geen beter idee en wat gaf het ook. Prongs en Padfoot zouden het vast briljant hebben gevonden als ze hier waren.
    Ik kwam overeind, liet het voedsel voor wat het was en klom op een tafel. Meteen had ik hierdoor een groot gedeelte van de aandacht hierdoor te pakken. ‘Oké, mensen tijd om door te gaan met feesten! Wie kent er de grasmaaier?’ Dat was eigenlijk zo goed als de enige dansmove die ik kende, dus tja… ‘Oké, het is heel simpel. Je gaat allemaal met je gezicht naar de trappen staan! Ja zo ja! Dan doe je alsof je een grasmaaier, dat is een muggle apparaat om gras te maaien, aantrekt. Dat doe je drie keer. Zo.’ Ik deed het voor en iedereen deed braaf mee, mensen lachten en langzaam werd iedereens aandacht afgeleid van de roddels omtrent Padfoot en Moony. Dit werkte eigenlijk nog best goed. ‘Oké, dan schop je hem, omdat hij het nog steeds niet doet. En ga je ermee lopen!’ riep ik. ‘Dus dan wordt het: Eén, twee, drie, schoppen en lopeeeen.’ Het was zo onwijs simpel dat bijna meteen iedereen meedeed, waardoor al snel iedereen hem onder de knie had.
    ‘Eén, twee, drie, schoppen en lopeeeen,’ klonk het door de common room op de maat van de muziek met gelach en gejoel gepaard. Een tevreden gevoel verspreidde zich door mijn lichaam. Padfoot zou vast blij zijn dat ik de aandacht van zijn zoen met Moony had afgeleid!


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ga die pagina even volspammen zodat we op een nieuwe wel werkende komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Negeer mijn spam


    Happy Birthday my Potter!

    Tralala


    Happy Birthday my Potter!

    Wolfstar is cute


    Happy Birthday my Potter!