• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0,0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: David Guetta - Lovers On The Sun

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    @Sylvie tja... ik drink nooit voor mn plezier, dus ik ken niet echt drankjes. en sjezus, al die namen hier. ik zal proberen het allemaal te onthouden T.T

    @Yolanda jamaar... ik ben gewoon saai, okay. en vaak wordt er niet eens op "hoi" gereageerd, dus dan valt er ook niet veel aan te redden.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie tja... ik drink nooit voor mn plezier, dus ik ken niet echt drankjes. en sjezus, al die namen hier. ik zal proberen het allemaal te onthouden T.T

    @Yolanda jamaar... ik ben gewoon saai, okay. en vaak wordt er niet eens op "hoi" gereageerd, dus dan valt er ook niet veel aan te redden.


    Haha, je kan ook altijd terug kijken in de beginpost, daar staan alle namen. Je staat er trouwens bij (:


    16 - 09 - '17

    @Sam
    Wat Sweetheart al zegt, in de beginpost staat de benodigde info. ^^
    And that's stupid, dat ze niet eens op een gedagzeggend berichtje reageren ;o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    @Sugglet klopt, maar dat vind ik een beetje valsspelen. en ik heb het gezien. vet origineel met mn water.

    @Yolanda nou, valt mee... xD ik had het eerlijk gezegd in hun geval ook niet gedaan. ik zou me dood ergeren aan mezelf :')


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    RayLaVie schreef:
    @Sugglet klopt, maar dat vind ik een beetje valsspelen. en ik heb het gezien. vet origineel met mn water.

    @Yolanda nou, valt mee... xD ik had het eerlijk gezegd in hun geval ook niet gedaan. ik zou me dood ergeren aan mezelf :')


    Wauw, oke dan. Tot nu toe klink je eignelijk best chill. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vinden jullie mij onorigineel?


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Vinden jullie mij onorigineel?


    Waarmee bedoel je dat precies?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hikikomori schreef:
    Vinden jullie mij onorigineel?


    Nee, hoezo? Van wat je zei in t offtopic?


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Sugglet klopt, maar dat vind ik een beetje valsspelen. en ik heb het gezien. vet origineel met mn water.

    @Yolanda nou, valt mee... xD ik had het eerlijk gezegd in hun geval ook niet gedaan. ik zou me dood ergeren aan mezelf :')


    Haha, weer Sugglet. Hoezo valsspelen? Denk je dat wij niet gaan kijken in beginposten als je een naam niet weet? Maakt toch niet uit ;)


    16 - 09 - '17

    @Yolanda ja, dat zeggen de meesten in het begin. Maar als je me langer kent ben ik echt heel irritant. Gewoon omdat ik soms per se over bepaalde dingen wil praten waar andere mensen geen zin in hebben. En ik kan dan echt nergens anders meer enthousiast over zijn tot ik het over dat onderwerp heb gehad.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Yep, dat inderdaad. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor negatieve reacties ;c

    Voor Yolanda nog even als uitleg;

    Een andere quizletter, die ik niet eens ken of zo, gaf een negatieve reactie op een creatie die like een paar maanden oud is. Waar ik niets meer mee doe. Ze vond dat ik niet origineel was en met iets beters moest komen.

    Thanks for ruining my evening, little bitch. Bah. Waarom moet ik überhaupt huilen om zoiets :\


    26 - 02 - '16

    @Sylvie SORRY, ik deed het automatisch. Het is zoveel makkelijker om gewoon een gebruikersnaam in te typen. Nee, misschien niet, maar ik hou zo m'n eigen random principes een beetje bij. Ze komen willekeurig in me op en ik hou me er voor eeuwig aan.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hikikomori schreef:
    Yep, dat inderdaad. Ik ben gewoon veel te gevoelig voor negatieve reacties ;c

    Voor Yolanda nog even als uitleg;

    Een andere quizletter, die ik niet eens ken of zo, gaf een negatieve reactie op een creatie die like een paar maanden oud is. Waar ik niets meer mee doe. Ze vond dat ik niet origineel was en met iets beters moest komen.

    Thanks for ruining my evening, little bitch. Bah. Waarom moet ik überhaupt huilen om zoiets :\


    Welke story als ik mag vragen? En wie zei dat? Als die persoon de enige is die zoiets laf kan zeggen, ga dan ook maar op een ander. Tjonge, sommige users moeten hier echt kut kunnen doen, alsof ze daar stoer door zijn of zo.


    16 - 09 - '17

    RayLaVie schreef:
    @Sylvie SORRY, ik deed het automatisch. Het is zoveel makkelijker om gewoon een gebruikersnaam in te typen. Nee, misschien niet, maar ik hou zo m'n eigen random principes een beetje bij. Ze komen willekeurig in me op en ik hou me er voor eeuwig aan.


    Haha, je hoeft geen sorry te zeggen xp


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Welke story als ik mag vragen? En wie zei dat? Als die persoon de enige is die zoiets laf kan zeggen, ga dan ook maar op een ander. Tjonge, sommige users moeten hier echt kut kunnen doen, alsof ze daar stoer door zijn of zo.


    Die story waarin ik mijn edits had staan, die bewerkte foto's - die achteraf gezien toch crap zijn, maar dan nog..


    26 - 02 - '16