• Ik weet niet of ik de enigste ben, maar mijn mails van Quizlet komen de laatste tijd echt wel ferm achter. Soms is het enkele minuten, maar soms is het ook overdreven lang. Ik vind dat behoorlijk vervelend omdat je dan soms op die links in de mail drukt terwijl je dan eigenlijk geen nieuw gastenboekbericht hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    La same here


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ja klopt, dat had ik ook, toen was ik op Gmail overgestapt en daar ging het een hele tijd goed, tot eergisteren..


    To infinity and beyond •

    k heb het ook al twee dagen of zo...

    Ja bij mij is dat ook zo.
    En die links werken niet.Ik kan er niet op klikken.


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Bij mij krijg ik ze dubbel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ik kijk niet naar mijn mails.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ehm, heb ik al vanaf het weekend.. dan zie ik dat ik een gastending heb.. 5 of 10 minuutjes later krijg ik er pas een mail over o-O


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dashing schreef:
    Ja klopt, dat had ik ook, toen was ik op Gmail overgestapt en daar ging het een hele tijd goed, tot eergisteren..
    Ja idd. ik heb het nu al even en ik ben ook op Gmail overgestapt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Geen last van...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat heb ik ook, heel irritant. En sommige mails krij ik ook een paar keer. Laats kreeg ik 16 keer dezelfde mail van een nieuw hoodstuk. o.o

    EDIT; net weer (no_chears)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2011 - 15:40 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik heb al die emails uitgeschakeld, zou anders binnen no time gillend gek worden ervan. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Remains schreef:
    Dat heb ik ook, heel irritant. En sommige mails krij ik ook een paar keer. Laats kreeg ik 16 keer dezelfde mail van een nieuw hoodstuk. o.o


    Volgens mij krijg je ook mails van editen of hoofdstukken inactiveren en dan heractiveren. Zo kan je ook dus veel mailtjes krijgen. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ja, ik kreeg gisteren ofzo geen mail meer van een nieuw hoofdstuk! ;o


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Minato schreef:
    (...)

    Volgens mij krijg je ook mails van editen of hoofdstukken inactiveren en dan heractiveren. Zo kan je ook dus veel mailtjes krijgen. :')

    Ze waren allemaal op dezelfde tijd :'D


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Minato schreef:
    Ik heb al die emails uitgeschakeld, zou anders binnen no time gillend gek worden ervan. :')



    Ik ook, behalve van mensen die je als vriend toevoegen enzo, en die komen bij mij ook erg laat aan.


    Your make-up is terrible