• The Nightclub!

Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0,0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!

Song of the night: David Guetta - Lovers On The Sun

[ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 21:55 ]

16 - 09 - '17

Gvd, stomme kutprinter!

16 - 09 - '17

RayLaVie schreef:
    Ik verveel me :(

Dan moet je iets gaan doen. :Y)

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Rustig, Sweetheart. Als de printer slaan en schoppen niet werkt, moet je altijd lief zijn. Dan werkt het misschien wel.
    En zo niet, dan is ie misschien overleden aan de klappen en schoppen, en is het tijd voor een nieuwe printer. :')

@escapism Tja, maar wat? ik heb hier alleen een laptop en een dekentje T.T

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

RayLaVie schreef:
    @escapism Tja, maar wat? ik heb hier alleen een laptop en een dekentje T.T

Yolanda is mijn naam. En ik las al dat jij Sam bent. Aangenaam! ^^
    Uuh dekentje om je heen slaan en series/films gaan kijken? :Y) Of spelletje spelen. Vind je gamen leuk? Dan ga je gamen. Of muziek luisteren en creaties op Quizlet creëren of maken/lezen. Dat soort dingen. (:

Escapism schreef:
    Rustig, Sweetheart. Als de printer slaan en schoppen niet werkt, moet je altijd lief zijn. Dan werkt het misschien wel.
    En zo niet, dan is ie misschien overleden aan de klappen en schoppen, en is het tijd voor een nieuwe printer. :')

De printer is pas enkele maanden oud en ik misbruik dat ding niet, ik ben gesteld op spullen en door het klappen en schoppen te geven zal hij inderdaad niet beter gaan werken. Net drukte hij nog netjes af en nu laat hij documenten in de wacht staan en drukt niks meer af, gosh, wat haat ik printers soms zo erg! Altijd wanneer ik iets belangrijks moet afdrukken, echt altijd!

16 - 09 - '17

Sam was het he? Wilde jij op de lijst of zo? Dan zet ik je er even bij.

16 - 09 - '17

Sugglet schreef:
    (...)

De printer is pas enkele maanden oud en ik misbruik dat ding niet, ik ben gesteld op spullen en door het klappen en schoppen te geven zal hij inderdaad niet beter gaan werken. Net drukte hij nog netjes af en nu laat hij documenten in de wacht staan en drukt niks meer af, gosh, wat haat ik printers soms zo erg! Altijd wanneer ik iets belangrijks moet afdrukken, echt altijd!

Ghehe oke. :p
    Hmm dat hebben wij ook ál-tijd! Dat ie het niet doet wanneer we 'm dringend nodig hebben. Stiekem zijn de apparaten snode plannen aan het smeden om ooit de mensheid over te nemen, en is dit alvast een kleine ''aanval''. :Y)
    Probeer het anders over een uurtje of zoiets nog een keer?

Escapism schreef:
    (...)

Ghehe oke. :p
    Hmm dat hebben wij ook ál-tijd! Dat ie het niet doet wanneer we 'm dringend nodig hebben. Stiekem zijn de apparaten snode plannen aan het smeden om ooit de mensheid over te nemen, en is dit alvast een kleine ''aanval''. :Y)
    Probeer het anders over een uurtje of zoiets nog een keer?

Tss, da's gemeen! Ik had net al bijna een uur gewacht, ik doe het morgen wel, ik heb geen zin meer in die stomme printer.

16 - 09 - '17

@Yolanda klopt, aangenaam.
    Probleem is dat ik niet van series of films hou, en ik heb geen spelletjes om te spelen, want ik ben geen gamer xD muziek luisteren doe ik, maar ja.. luister nu al 10x hetzelfde nummer. Iets creëren ben ik nu een beetje moe voor... dingen lezen is misschien een optie, voor zolang als het me boeit. thx voor de suggesties tho

I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

@Sweetheart
    Apparaten zíjn gemeen. Tenzij dat je ze niet nodig hebt. Dan zijn ze poeslief. x)

@Sam
    Ga slapen. :Y) Hahaha.
    Of gewoon chatten met wat maten ofseu. En nieuwe muziek zoeken om te luisteren. :'D
    OEH! SCHRIJF VOOR ONS EEN VERHAAL VAN MINIMAAL 500 WOORDEN WAARIN JE VERTELD WIE JIJ BENT? :'D hahaha heb jij iets te doen, en komen wij wat meer over jou te weten. xD hahaha oke dat is miscshien best sneu. Oke het hoeft niet. :'D

Ik herinner me Jarnes vreselijke dares nog. It wasn't nice. :c

Escapism schreef:
    @Sweetheart
    Apparaten zíjn gemeen. Tenzij dat je ze niet nodig hebt. Dan zijn ze poeslief. x)

@Sam
    Ga slapen. :Y) Hahaha.
    Of gewoon chatten met wat maten ofseu. En nieuwe muziek zoeken om te luisteren. :'D
    OEH! SCHRIJF VOOR ONS EEN VERHAAL VAN MINIMAAL 500 WOORDEN WAARIN JE VERTELD WIE JIJ BENT? :'D hahaha heb jij iets te doen, en komen wij wat meer over jou te weten. xD hahaha oke dat is miscshien best sneu. Oke het hoeft niet. :'D

Ik herinner me Jarnes vreselijke dares nog. It wasn't nice. :c

Inderdaad, sneaky

16 - 09 - '17

Sugglet schreef:
    (...)

Inderdaad, sneaky

Laten we alle apparaten slopen, voordat het te laat is. :Y)

Escapism schreef:
    (...)

Laten we alle apparaten slopen, voordat het te laat is. :Y)

Neeeee, mijn computer, mobiel, tablet, tv, video en dvd werken prima!

16 - 09 - '17

Sugglet schreef:
    (...)

Neeeee, mijn computer, mobiel, tablet, tv, video en dvd werken prima!

Oke, oke. Alleen de nietwerkende apparaten dan. c: