• Hi! Ik wou even melden dat ik mijn oude username CottonMoon vervangen heb met Pippilotta en ik ben er erg tevreden mee! Om het nog een beetje nuttig te houden: hebben jullie onlangs nog je username veranderd en waarom? Of wil je graag je username veranderen en heb je een paar ideeën?


    I solemly swear that I am up to no good

    Wat was je vorige username dan? :3 Kidding, ik las niet goed, hahah. Leuke username though! ^^
    En ik zit erover te denken om Gibbs terug te nemen, maar ik weet het nog niet. (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:25 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hij is leuk!

    Hierna ga ik een oude username terug nemen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:26 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeh, wat betekent pippilotta? Of waar staat het voor? :3

    Mijn username betekent volgens mij iets in de trant van ijsring of ijscirkel. En daarbij komt het uit een supercoole anime: Bleach :Y)
    Ik vond het wel weer tijd voor iets nieuws (:

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 18:27 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Leuke username, klinkt grappig en leuk tegelijk (:
    Ik heb mijn username pas veranderd omdat ik weer aan verandering toe was, haha.


    16 - 09 - '17

    Leuk!
    Ik ben net verandert, gewoon omdat ik probeer maandelijks te veranderen ;3 Elementary is de 'naam' van mijn favoriete serie atm.


    effort never betrays you

    Hyorinmaru schreef:
    Oeh, wat betekent pippilotta? Of waar staat het voor? :3

    Mijn username betekent volgens mij iets in de trant van ijsring of ijscirkel. En daarbij komt het uit een supercoole anime: Bleach :Y)
    Ik vond het wel weer tijd voor iets nieuws (:


    Pippilotta is één van de namen van Pippi Langkous(:


    I solemly swear that I am up to no good

    Pippilotta schreef:
    (...)

    Pippilotta is één van de namen van Pippi Langkous(:


    Oohja, dat had ik kunnen weten :'D Echt een leuke username!


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hij klinkt heel leuk. ^^
    Ik heb gisteren (?) mijn username veranderd naar Norton, van Graham Norton :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Pippilotta klinkt leuk ^^.
    Ik heb toch al wel een paar goede maanden geleden mijn naam in Sketches veranderd.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Dat doet me denken aan Pippi Langkous. c;
    Ik heb laatst mijn username veranderd in Giles, omdat ik Rupert Giles van Buffy the Vampire Slayer geweldig vind, maar ik wil nu eigenlijk alweer terug naar Merrill. :')


    Caution first, always.

    Leuke naam! ^.^
    Ik denk erover om mijn naam te veranderen, maar zou nog geen idee hebben waarin. Iets van Disney waarschijnlijk, gezien mijn lichtelijke verslaving daaraan. :Y)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Leuke naam! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!