• Heyhoi, ik heb een idee voor een verhaal alleen ik weet niet wat voor titel ik het moet geven. Zelf zat ik te denken aan dark woods maar ik weet het niet zeker.
    Weten jullie nog leuke titels?
    Ik heb al een stukje geschreven dat staat bij de spoiler. Het gaat over een groep mensen die gaat soort van survivallen door een oud en donker bos. Maar opeens is de gids weg en langzamerhand verdwijnen steeds meer mensen.

    “Mevrouw dit is een besloten bijeenkomst, u mag alleen naar binnen als u een uitnodiging hebt.” zegt een gespierde man met een zware stem. Ik rommel wat in mijn tas en haal de uitnodiging eruit. Snel kijk ik er nog even naar voordat ik hem aan de man geef. Het is een kaart met op de voorkant een foto van een donker bos. Op de achterkant staat geschreven:
    Westminsterlaan 8
    Vrijdag 21.00 uur
    Neem alleen mee wat je nodig hebt.
    Thuis had ik wat spullen gepakt. Geen idee wat ik mee moest nemen. Maar iets zei me dat ik niet heel snel weer terug thuis zou komen. Neem alleen mee wat je nodig hebt spookt er door mijn hoofd. Heb ik dat wel mee?
    “Door deze deur.” zegt de man nors terwijl hij de deur opent. Ik kijk nog even terug naar de lange laan waar ik zojuist met mijn auto door heen gereden heb. In de verte zie ik het hek die het huis dat hier staat verbergt samen met de bomen. Ik sta voor een oud huis in een donker bos. Zoals op de foto van de uitnodiging. Het ziet er verlaten uit. Ben ik de enige? Ik kijk de man nog eens aan en loop dan naar wat zich achter de deur verschuild. Ik loop in een hal, de lange trap valt direct op. Hij is van donker hout en er missen sommige treden. Zoekend kijk ik rond. Waar moet ik naar toe? Er is geen deur die ik kan openen. De trap lijkt de enige oplossing. Maar als ik de trap wil oplopen stort hij mogelijk in elkaar. Ik draai me om richting de deur waar ik net doorheen ben gekomen. Ik wil het handvat pakken maar die is er niet. Heel fijn. Ik zit hier dus opgesloten. Nog een keer kijk ik naar de trap. Zal ik er dan toch maar naar boven lopen?


    Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 13:29 ]


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    Verdwenen
    Survival


    Mhm?

    What if the gids is lost?
    Don't trust the trees
    De donkere zijde van het would
    I won't be lost
    They are gone

    Ik heb geen ideeën voor titels voor je, sorry, maar zou je mij willen waarschuwen als je verhaal online staat? Het lijkt me namelijk heel interessant en spannend. Nog veel succes met het vinden van een titel, trouwens!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Caught in a never ending trap...das t eerste waar.ik aan dacht

    Dangerous Woods... Wacht... dat klinkt wel heel erg als Dark Woods :X


    obsessive rage

    In het nederlands klinkt het beter, vind ik.
    Donker Woud


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]