• The Nightclub!




    Life doesn't stop for anybody. And neither does the melodies and the beats of the songs. Come join us and get lost in the music. The night is still young. Make sure you're best dressed, but not too overdone. We're gonna live it up. Take a drink and party until the sun rises. We are the nightclub. Who says being awake at night is lonely? When the sun goes down, make sure you're ready to party like we're forever young.

    The Guest list.
    Aldea • Gail • Smirnoff-vodka • 18 •
    Sugglet • Sylvie • Kinderchampagne • 20 •
    Escapism • Yolanda • Bacardi-cola • 17 •
    Novosel • Lotta • Ice Tea • 12 •
    Avus • Saartje • Jillz • 16 •
    Creamcakes • Kim • Appelsap • 18 •
    Leshley • Jaimy • Passoa • 17 •
    Saisons • Aline • Appelsap • 14 •
    Pura • Merel • Ouzo • 15 •
    Wayward • Xanthe • Gin-tonic • 16 •
    Labonair • Miriam • Ice Tea • 15 •
    Debbaut • Jarne • Politie-inspecteur • 15 •
    Lashy • Eva • Amaretto • 14 •
    Unforgettable • Nancy • Bier {van Palm mét alcohol} • 13 •
    Frodo • Bes • WKD • 16 •
    DAWSONS • Tamara • Sinaasappelsap • 13 •
    Hikikomori • Erieka • Radler 0,0% • 18 •
    RayLaVie • Sam • Water • 16 •

    Geef meldingen met betrekking tot de beginpost in het rood aan! Anders kijken we er overheen en word er dus niks veranderd!


    Song of the night: David Guetta - Lovers On The Sun

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    (...)

    Nee, ik woon boven Amsterdam. Maar je mag blijven slapen.


    Dat is idd redelijk ver. Voor een meeting in mijn buurt krijg ik mijn ouders wel warm, maar eentje boven Amsterdam... daar vrees ik voor.:'D
    En blijven slapen moet ik al helemaal niet over beginnen.:W
    Maar het lijkt me wel leuk, en ikzelf zou heel graag komen.(no_chears)

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 19:21 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Oh, hebben we een nieuw iemand in The Nightclub? Welkom, welkom! Ik ben Lotta. ^^

    Superleuk van die meeting, alleen is Quizlet een groot geheim voor m'n ouders, dus dat wordt 'm niet.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel > Novoselic


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben trouwens Sam. Ook leuk om te weten.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    ^ Oeh, ik wil mijn dochtertje later supergraag Sam noemen ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ben alleen wel een man, maar verder wordt dat enorm geapprecieerd ofc. xD Sam is zo'n gebruikelijke naam T.T en ik heb er niet eens twee of zo. Daarbij spreekt iedereen het ook nog eens uit als Sem...
    Maar topnaam voor een meisje. Ik vind het voor een meisje eig wel leuker dan voor een jongen, zelf.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Wooops, sorry :/ Quizlet is zo overbevolkt door vrouwen dat ik iedereen zo'n beetje als vrouw zie (niet jou hoor Jarne, moest je dit lezen)
    Maar dus: leuke naam ^^ de mijne is Bes dus ik denk niet dat je te klagen hebt :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    samlaslas schreef:
    Ik ben alleen wel een man, maar verder wordt dat enorm geapprecieerd ofc. xD Sam is zo'n gebruikelijke naam T.T en ik heb er niet eens twee of zo. Daarbij spreekt iedereen het ook nog eens uit als Sem...
    Maar topnaam voor een meisje. Ik vind het voor een meisje eig wel leuker dan voor een jongen, zelf.

    Hoi! Nieuwe lid? *O*


    -

    @Frodo Jaa... daar was ik ook al achter.. ik ben echt vet lonely in mn geslacht hier zo.. T.T Al die vrouwen hier ook.. En Bes is toch een prima naam? (Jij hebt ook maar drie letters, net als ik. Voel je diezelfde pijn? xD)

    @Aldea Op dit moment nieuw hier in The Nightclub, ja, maar toch al 2 jaar actief op Quizlet =)


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.

    Hoi!


    16 - 09 - '17

    samlaslas schreef:
    Ik ben alleen wel een man, maar verder wordt dat enorm geapprecieerd ofc. xD Sam is zo'n gebruikelijke naam T.T en ik heb er niet eens twee of zo. Daarbij spreekt iedereen het ook nog eens uit als Sem...
    Maar topnaam voor een meisje. Ik vind het voor een meisje eig wel leuker dan voor een jongen, zelf.

    Haha, hier moest ik best wel om lachen. (krul)

    Ik vind Sam uitgesproken als Sem echt een leuke naam by the way. Ikzelf krijg altijd van die stomme bijnamen op school, meh. :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Haha vind je dat niet leuk? We zijn zo open en sociaal *wbw*
    En haha ja, korte namen forevaaah! Plus, je hebt nog maar 32 posts dus je bent toch een beetje nieuw op het forum? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Tralalalala


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Tralalalala


    YOLANDA


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik vind het persoonlijk wel ergerlijk als ik Sem word genoemd xD gewoon omdat dat dus niet mijn naam is.
    Ik lees wel veel in het forum, maar ik hou gewoon niet zo van posten.


    I thought protection was a matter of strength. Now I know, protection can only be given through mercy.