• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb een schattig nieuw jurkje gekocht. ;3


    Fotofotofotofototfotofotofotofotofoto! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Zijn er toevallig nog mensen die mij willen sponsoren? Dit keer echt voor het goede doel, hahaha.


    Your make-up is terrible

    Oké, ik heb zojuist zoiets schattigs gezien <3 Ik zal even kijken of ik een linkje kan vinden, dan plaats ik het hier (:

    Voor je fietsdoel, bedoel je?
    Sowwy, money sturen gaan me ouders niet leuk vinden + ik heb t zelf al hard genoeg nodig. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yeah, haha. Ik heb vandaag weer wat geld opgehaald ervoor, maar het gaat langzaam.

    Dat weet ik, jij moet je geld ook lekker zelf houden! Ik accepteer het toch niet, haha.


    Your make-up is terrible

    I also want a picture :Y)

    Sorry, maar ik mag geen geld storten en thuis hebben we het zelf ook niet al te breed ;s


    16 - 09 - '17

    Assassin schreef:
    Yeah, haha. Ik heb vandaag weer wat geld opgehaald ervoor, maar het gaat langzaam.

    Dat weet ik, jij moet je geld ook lekker zelf houden! Ik accepteer het toch niet, haha.



    FOTO VAN JE UBERLEUKE JURKJE! _O_
    Hmm ga de deuren langs? Sponserloopgedoe doen? Of iets anders spectaculairs? Markt organiseren met de opbrengst voor t goede doel? Ga meedoen met Beat It? :')
    Oke die laatste is flauw..

    Yes ma'am! I will keep it ma'am! Ai ai, kapitein! :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou niet weten hoe ik geld zou moeten storten en ik zou het ook niet mogen van mijn ouders, sorry!

    Haha, ik kan echt niet zingen. Maar ik sta al op rommelmarkten met allerlei spul waardoor we ook al wat geld verdient hebben, hoor. Mijn familie is alleen erg gierig, helaas. Ze zijn niet bepaald arm, maar ze vinden delen op Facebook al genoeg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Haha, ik kan echt niet zingen. Maar ik sta al op rommelmarkten met allerlei spul waardoor we ook al wat geld verdient hebben, hoor. Mijn familie is alleen erg gierig, helaas. Ze zijn niet bepaald arm, maar ze vinden delen op Facebook al genoeg.


    Wat een geweldige woordspeling :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Yolanda, ik had de meest weirde droom waar je in voor kwam, haha. Ik was bij jou en er waren nog heel veel mensen. Op de een of andere manier hadden jullie een enorme kamer met alle dvd's en videobanden van de wereld. Ik ging al jouw Dragonball Z videobanden meenemen, haha. En we hadden afgesproken om een Halloween feestje bij jou te geven.
    Daarna waren we met heel veel mensen in Emmen en gingen we door de stad lopen. Ik knoeide elke keer met thee.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Yolanda, ik had de meest weirde droom waar je in voor kwam, haha. Ik was bij jou en er waren nog heel veel mensen. Op de een of andere manier hadden jullie een enorme kamer met alle dvd's en videobanden van de wereld. Ik ging al jouw Dragonball Z videobanden meenemen, haha. En we hadden afgesproken om een Halloween feestje bij jou te geven.
    Daarna waren we met heel veel mensen in Emmen en gingen we door de stad lopen. Ik knoeide elke keer met thee.


    What. The. Actual. Fack. :"D
    DAT IS ZO FREAKING GENIUS! LATEN WE DAT DOEN! Ik heb alleen geen huge kamer met alle dvds en videobanden ter wereld. Maar dat valt misschien wel te tekenen? (A)

    Leuke dromen heb je! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    What. The. Actual. Fack. :"D
    DAT IS ZO FREAKING GENIUS! LATEN WE DAT DOEN! Ik heb alleen geen huge kamer met alle dvds en videobanden ter wereld. Maar dat valt misschien wel te tekenen? (A)

    Leuke dromen heb je! ^^


    Hahaha, helaas. 8D

    Ja, wil je een feestje geven? 8D


    Your make-up is terrible