• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    Alsnog erheen gaan, dan. 8D Gewoon om te zeggen waar je was en dan om het te vragen!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Alsnog erheen gaan, dan. 8D Gewoon om te zeggen waar je was en dan om het te vragen!


    Ik ben er wel vaker een week niet zonder dat te melden, dus dat is geen goede smoes. :')
    Tenzij ie me ziet in de pauze. Maar sowieso wist hij wel dat we 'm wilden spreken vandaag, dus misschien onthoudt ie dat en vraagt ie wat dr was ofseu. Want door de drukte had ie geen tijd om vandaag ff te vragen wat dr was, haha.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat leuk dat je ouders jullie "shippen", haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Wat leuk dat je ouders jullie "shippen", haha.


    Dat klinkt zo raar o.O hahahahahah


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe was jullie dag? :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gaat wel, voelde me duizelig uurtje geleden en ik vraag al uren om een huisdier. Ik krijg niks, alleen een domme goudvis ;(
    Hoe was jou dag?


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    Gaat wel, voelde me duizelig uurtje geleden en ik vraag al uren om een huisdier. Ik krijg niks, alleen een domme goudvis ;(
    Hoe was jou dag?


    Naahw, ben je nu niet meer duizelig?
    En waarom mag je geen huisdier? Kijk anders eens of je huisdieren mag ''lenen'' van mensen die op vakantie gaan of een weekendje weg, zodat je ouders kunnen zien dat je er voor kunt zorgen?

    Oh mijn dag was goed. Ik heb volgende week donderdag een proefles bij de nieuwe rij instructeur, en heb 5 nieuwe muziekboeken erbij! :3

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 20:42 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Naahw, ben je nu niet meer duizelig?
    En waarom mag je geen huisdier? Kijk anders eens of je huisdieren mag ''lenen'' van mensen die op vakantie gaan of een weekendje weg, zodat je ouders kunnen zien dat je er voor kunt zorgen?

    Oh mijn dag was goed. Ik heb volgende week donderdag een proefles bij de nieuwe rij instructeur, en heb 5 nieuwe muziekboeken erbij! :3


    Nee, ben eindelijk weer beter.
    Geen idee, sinds onze hond gestorven is (twee jaar geleden) vinden ze het moeilijk om ja te zeggen tegen huisdieren. Ze weten heus wel dat ik er voor kan zorgen, ik heb al genoeg huisdieren gehad. Kuikens, een vogel, een schildpad, konijnen, vissen (die we nu weer hebben) en dan twee honden.

    Mooi. En hoe was de nieuwe rij instructeur? Vriendelijker?


    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Nee, ben eindelijk weer beter.
    Geen idee, sinds onze hond gestorven is (twee jaar geleden) vinden ze het moeilijk om ja te zeggen tegen huisdieren. Ze weten heus wel dat ik er voor kan zorgen, ik heb al genoeg huisdieren gehad. Kuikens, een vogel, een schildpad, konijnen, vissen (die we nu weer hebben) en dan twee honden.

    Mooi. En hoe was de nieuwe rij instructeur? Vriendelijker?



    Fijn dat je beter bent. :3

    Oh zo. Ja wel logisch, het verliezen van een dierbare is natuurlijk niet niets. Waarschijnlijk willen je ouders dat niet nog een keer. Maar aan ieder leven komt een eind, en aan dat van huisdieren nu eenmaal sneller dan van mensen. Ik weet niet wat je nog meer kunt doen, behalve nog eens een goed gesprek met ze aangaan. Succes! <3

    Nou ik ken die gast wel een beetje. Hij is wel eens bij ons in het café geweest. Tis wel een aardige gozer, haha. Maar hoe ie rijles geeft weet ik niet, lol. Maar dat merk ik donderdag wel. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Hoe was jullie dag? :3


    Druk! Ik ben net thuis van werk. .-. Niet altijd even leuk, vandaag.

    @Nikki, fijn dat je je al weer wat beter voelt c:
    @Marjanne, supervet!
    @Yolanda, nice! Welk instrument bespeel je?

    Oké, volgens mij heb ik alles gelezen.

    [ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 21:03 ]


    Tijd voor koffie.

    Sugglet schreef:
    (...)

    Nee, ben eindelijk weer beter.
    Geen idee, sinds onze hond gestorven is (twee jaar geleden) vinden ze het moeilijk om ja te zeggen tegen huisdieren. Ze weten heus wel dat ik er voor kan zorgen, ik heb al genoeg huisdieren gehad. Kuikens, een vogel, een schildpad, konijnen, vissen (die we nu weer hebben) en dan twee honden.

    Mooi. En hoe was de nieuwe rij instructeur? Vriendelijker?


    Jammer :c Welk dier had je gewild?


    Tijd voor koffie.

    @Sophie
    Wat voor werk doe je? (:
    En ik bespeel al 7 jaar de accordeon, en dat is dan ook mijn beroep! :Y) :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    @Sophie
    Wat voor werk doe je? (:
    En ik bespeel al 7 jaar de accordeon, en dat is dan ook mijn beroep! :Y) :3


    Horeca, maar wel een gelegenheid die hoge eisen stelt. Jemig, vandaag was het druk, we stonden met te weinig mensen.

    Je beroep? Dat klinkt goed :Y) Werk je in een orkest, of zoiets dergelijks?


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Horeca, maar wel een gelegenheid die hoge eisen stelt. Jemig, vandaag was het druk, we stonden met te weinig mensen.

    Je beroep? Dat klinkt goed :Y) Werk je in een orkest, of zoiets dergelijks?


    Aah oke. Jup, horeca kan druk zijn. Merk ik al in het kleine caféetje waar ik in woon. :p

    Jup, mijn beroep. :Y) Ik zit wel in een orkest (Het Apeldoorns Accordeon Orkest. Maar niemand wordt betaald, hahaha.)
    Ik speel een digitale accordeon, waardoor ik mijn ''eigen band'' bij me heb. En ook gewoon bijvoorbeeld een saxofoon geluid kan spelen als ik wil, haha. Ik sta momenteel gewoon voor de winkel, maar ben aan het sparen voor een camper zodat ik kan touren en wil grote podiums betreden en optredens gaan geven etc. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)


    Fijn dat je beter bent. :3

    Oh zo. Ja wel logisch, het verliezen van een dierbare is natuurlijk niet niets. Waarschijnlijk willen je ouders dat niet nog een keer. Maar aan ieder leven komt een eind, en aan dat van huisdieren nu eenmaal sneller dan van mensen. Ik weet niet wat je nog meer kunt doen, behalve nog eens een goed gesprek met ze aangaan. Succes! <3

    Nou ik ken die gast wel een beetje. Hij is wel eens bij ons in het café geweest. Tis wel een aardige gozer, haha. Maar hoe ie rijles geeft weet ik niet, lol. Maar dat merk ik donderdag wel. ^^


    Ga ik is doen, bedankt!

    Oh, beter dan die ouwe zak xp


    16 - 09 - '17