• Spannend....
    Eind Februari, komt er een klein prinsje mijn leven perfect maken!
    Alles is perfect in orde. Geen zichtbare gebreken. Tien vingertjes, tien teentjes en een mooi gesloten ruggetje. Het hartje werkt perfect, de hersentjes zijn goed en de longen en nieren werken ook zoals het moet. En in het vruchtwater is er ook niets te zien. Wat wil je nog meer horen als toekomstige moeder?
    Het normaal gewicht is 320 gram. Hij weegt er al 400. Dus dat vind ik ook wel goed.

    -Ik zou een echo foto willen posten, maar dat is best zinloos, sinds hij met het hoofde verstopt zit achter de placenta. Zodus, valt er niet veel op te zien. Voor de mensen die toch nieuwsgierig zijn: klik.
    Sinds vorige week ben ik hem ook beginnen voelen *happy me*

    21 weeks done, 19 to go. (En heel stiekem kijk ik er ook naar uit, dat deze zwangerschap voorbij is. De hormonen maken me zot en ik heb me nog nooit zo vermoeid gevoeld. Nog nooit zoveel hoofdpijn gehad en dan nog maar gezwegen over de verandering van emoties).

    En dan toch nog eventjes om deze update af te sluiten: onze top 3 namen.
    1) Sergan (uitspraak: Serkan & mijn favoriet)
    2) Jaydin
    3) Nasir.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Fijn dat het goed gaat. Was dat net vergeten te vragen volgens mij :S (nope, was ik niet vergeten)
    Jaydin klinkt cute ^^
    Veel sterkte en plezier de komende 19 weken (flower)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 18:52 ]

    Spannend!
    Persoonlijk vind ik de namen niet zo mooi, want ik ben niet zo dol op van die aparte namen.

    Heel veel succes met de rest van je zwangerschap! (:


    26 - 02 - '16

    Aah! Gefeliciteerd!
    En die namen zijn erg leuk!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Gefeliciteeerd!
    En ik dacht dat je niet zulke buitenlands klinkende namen wilde, haha. Deze zijn toch wel buitenlands.


    Your make-up is terrible

    Wat leuk om te horen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Assassin schreef:
    Gefeliciteeerd!
    En ik dacht dat je niet zulke buitenlands klinkende namen wilde, haha. Deze zijn toch wel buitenlands.

    Haha, ik weet het. Maar we hebben toch het besluit genomen dat buitenlandse namen nog steeds het mooist zullen klinken ;x


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Gefeliciteerd, wat fijn om te horen dat alles goed gaat.
    Ik vind de naar Jaydin echt super schattig


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Floresa schreef:
    (...)
    Haha, ik weet het. Maar we hebben toch het besluit genomen dat buitenlandse namen nog steeds het mooist zullen klinken ;x


    Snap ik wel. 8D Ik vind vooral Jaydin erg mooi klinken, ook omdat je het mooi kan afkorten zonder dat het raar wordt.


    Your make-up is terrible

    Al proficiat!

    Ik zou toch ook voor Yaydin gaan.


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    (...)

    Snap ik wel. 8D Ik vind vooral Jaydin erg mooi klinken, ook omdat je het mooi kan afkorten zonder dat het raar wordt.

    Ik vond Lowie, Emile en Lucas ontzettend leuk. Maar je moet natuurlijk beide akkoord gaan voor een naam en iets vinden wat je dus ook met twee leuk vind.
    Ja, jaydin is Turks, maar is wel een leuke naam :D


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Floresa schreef:
    (...)
    Ik vond Lowie, Emile en Lucas ontzettend leuk. Maar je moet natuurlijk beide akkoord gaan voor een naam en iets vinden wat je dus ook met twee leuk vind.
    Ja, jaydin is Turks, maar is wel een leuke naam :D


    Ik vind de niet-standaard Turkse namen altijd mooi klinken. ;3
    Emile is trouwens ook echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Wat een bijzondere namen! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Awh wat leuk! Jaydin vind ik erg mooi, maar Nasir vind ik ook prachtig. Maar ik spreek het dan ook weer stiekem op zijn Engels uit. Veel plezier met de komende weken!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Aah, wat positief. Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, vind Jaydin ook de mooiste naam uit het lijstje.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    Aah, wat positief. Ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten, vind Jaydin ook de mooiste naam uit het lijstje.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''