• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

[ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]

Your make-up is terrible

Ron_Weasley schreef:
    Woeeeew ik ga naar The Script (dance)

Cool! ;3

26 - 02 - '16

Ron_Weasley schreef:

Awesome!

Your make-up is terrible

Ron_Weasley schreef:

Jaloers!

16 - 09 - '17

Ik krijg alleen maar complimenten over mijn uil tattoo! En me leraar ontwikkeling van de adolescent vraagt er telkens naar :') vind ik best wel leuk.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Sigil schreef:
    Ik krijg alleen maar complimenten over mijn uil tattoo! En me leraar ontwikkeling van de adolescent vraagt er telkens naar :') vind ik best wel leuk.

Het ís ook een leuke tattoo! :3

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Ik geloof dat mijn ouders me door hebben dat ik Lars leuk vind. Oeps. :'D hahaha

Escapism schreef:
    (...)

Het ís ook een leuke tattoo! :3

16 - 09 - '17

Escapism schreef:
    Ik geloof dat mijn ouders me door hebben dat ik Lars leuk vind. Oeps. :'D hahaha

Haha, niet leuk?

16 - 09 - '17

Escapism schreef:

Oeh, tell us.

Your make-up is terrible

Sugglet schreef:
    (...)

Haha, niet leuk?

Dunno. Niet als het niets wordt. x) hahaha

Maar ik moet vna mijn accordeondocent een ''band'' beginnen. Dus een gitaris/bassist en een drummer zoeken. En Lars speelt toevallig gitaar/basgitaar. En dat hij ook zingt is een pluspunt.
    Nu staan mijn ouders erop dat ik hem voor die bandgeval ga vragen en papa ging echt op een bepaalde manier grijnzen zo van ''oehlahlah''. Dat was awkward. xd Maar het was vandaag zeer druk in de winkel dus heb ik 'm niet kunnen aanspreken. xd Pff haha

Oh en mama verteld op de meest onverwachte momenten dat Lars kan zingen en een hele reeks gitaarsoorten heeft en een eigen studio. En dat hij heel aardig is.
    Echt op momenten waarop je dan echt iets hebt van ''wtf, waar komt deze opmerking nu weer vandaan?'' :')

Hehehe, dat is awesome. 8D

Your make-up is terrible

Escapism schreef:
    (...)

Dunno. Niet als het niets wordt. x) hahaha

Maar ik moet vna mijn accordeondocent een ''band'' beginnen. Dus een gitaris/bassist en een drummer zoeken. En Lars speelt toevallig gitaar/basgitaar. En dat hij ook zingt is een pluspunt.
    Nu staan mijn ouders erop dat ik hem voor die bandgeval ga vragen en papa ging echt op een bepaalde manier grijnzen zo van ''oehlahlah''. Dat was awkward. xd Maar het was vandaag zeer druk in de winkel dus heb ik 'm niet kunnen aanspreken. xd Pff haha

Ja, je moet 'm vragen!

16 - 09 - '17

Ghehe ik ga 'm ook vragen. Maar vandaag was echt iedereen daar in die winkel vré-se-lijk druk. Volgens mij hadden ze de drukste dag oooooit. o.O'
    En volgende week sta ik -als het mooi weer is- niet bij de Specsavers, omdat de markthoudergevalmeneer me heeft gevraagd een keertje op de markt te staan, voor een heel Duits gebeuren ofseu. x) haha
    Maar met slecht weer sta ik wél gewoon bij de Specsavers. :p

Oh zo

16 - 09 - '17