• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Voor iedereen die wilt komen, moet je me maar op Facebook toevoegen. 8D


    Ligt er voor mij aan waar het is en op welke dag. Ik zou wel willen komen, want op 't moment heb ik geld zat :3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ligt er voor mij aan waar het is en op welke dag. Ik zou wel willen komen, want op 't moment heb ik geld zat :3


    1 november! Het is op een zaterdag en ik woon in Purmerend, boven Amsterdam.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    1 november! Het is op een zaterdag en ik woon in Purmerend, boven Amsterdam.


    Ik ga even kijken en dan zal ik het z.s.m laten weten. :3


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Ik ga even kijken en dan zal ik het z.s.m laten weten. :3


    Awesome, ik hoop dat je kan!


    Your make-up is terrible

    Vervoer naar mijn huis is trouwens geen probleem, ik woon heel dichtbij het station en bij bushaltes.


    Your make-up is terrible

    NIkki, je feestje lijkt echt heel leuk, maar het is helaas veel te ver en ik blijf nooit ergens slapen.


    16 - 09 - '17

    Parrtyyyy time! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hallo allemaal!

    Ik kan niet, sorry Nikki. Te ver en m'n ouders weten niks van Q af haha. ;]

    Ik kon het altijd proberen. :Y)


    Your make-up is terrible

    Ik heb in twee weken tijd geen enkele PLL aflevering gekeken. Ben nog steeds bij aflevering 1 van seizoen 2 :/

    Godverdomme. Fijn dit. Ik ben nog geen vijf minuten thuis en ik word nu al weer gek. Ik zit gewoon bijna weer te huilen verdomme. Ik ben mijn medicatie met bijwerkingen gewoon compleet zat, dus ik wil overstappen naar iets met andere/minder heftige bijwerkingen. Ik verging vanavond gewoon van de krampen in mijn darmen en dat trek ik gewoon niet meer. Dat Haloweenfeestje kan ik wel op mijn buik schrijven, want mijn moeder zegt dat ik niet mag gaan, omdat het reizen te duur wordt en ik de mensen zogenaamd helemaal niet ken. Vervolgens krijg ik ook nog eens een negatieve reactie van een andere quizletter op een van mijn creaties dat ik zogenaamd niet origineel ben en met wat beters moet komen. Ik ben het gewoon helemaal zat, bah )':

    I need a hug, really badly.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Godverdomme. Fijn dit. Ik ben nog geen vijf minuten thuis en ik word nu al weer gek. Ik zit gewoon bijna weer te huilen verdomme. Ik ben mijn medicatie met bijwerkingen gewoon compleet zat, dus ik wil overstappen naar iets met andere/minder heftige bijwerkingen. Ik verging vanavond gewoon van de krampen in mijn darmen en dat trek ik gewoon niet meer. Dat Haloweenfeestje kan ik wel op mijn buik schrijven, want mijn moeder zegt dat ik niet mag gaan, omdat het reizen te duur wordt en ik de mensen zogenaamd helemaal niet ken. Vervolgens krijg ik ook nog eens een negatieve reactie van een andere quizletter op een van mijn creaties dat ik zogenaamd niet origineel ben en met wat beters moet komen. Ik ben het gewoon helemaal zat, bah )':

    I need a hug, really badly.


    Oh no... ;s



    16 - 09 - '17

    Sugglet schreef:
    (...)

    Oh no... ;s




    Thanks love


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Godverdomme. Fijn dit. Ik ben nog geen vijf minuten thuis en ik word nu al weer gek. Ik zit gewoon bijna weer te huilen verdomme. Ik ben mijn medicatie met bijwerkingen gewoon compleet zat, dus ik wil overstappen naar iets met andere/minder heftige bijwerkingen. Ik verging vanavond gewoon van de krampen in mijn darmen en dat trek ik gewoon niet meer. Dat Haloweenfeestje kan ik wel op mijn buik schrijven, want mijn moeder zegt dat ik niet mag gaan, omdat het reizen te duur wordt en ik de mensen zogenaamd helemaal niet ken. Vervolgens krijg ik ook nog eens een negatieve reactie van een andere quizletter op een van mijn creaties dat ik zogenaamd niet origineel ben en met wat beters moet komen. Ik ben het gewoon helemaal zat, bah )':

    I need a hug, really badly.




    Als het helpt, wil ik wel eerst langskomen zodat je moeder me kan ontmoeten.


    Your make-up is terrible