• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods



    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]


    Your make-up is terrible

    Hoi, ben er weer ;3


    26 - 02 - '16

    @Nikki, same here :Y)

    @Yolanda, ah, dat klinkt best wel vet. Werken in een café.
    Ik begrijp wel wat je bedoelt. Onbeleefde mensen kunnen echt je werkdag vergallen, maar het omgekeerde bij aardige mensen. Maar kan je gewoon wifi-en op werk?


    Tijd voor koffie.

    Hikikomori schreef:
    Hoi, ben er weer ;3


    Welcome back c:


    Tijd voor koffie.

    Thank you ^^


    26 - 02 - '16

    Deerstalker schreef:
    @Nikki, same here :Y)

    @Yolanda, ah, dat klinkt best wel vet. Werken in een café.
    Ik begrijp wel wat je bedoelt. Onbeleefde mensen kunnen echt je werkdag vergallen, maar het omgekeerde bij aardige mensen. Maar kan je gewoon wifi-en op werk?


    Ja, we hebben wifi. En ook als we geen openbaar wifi hadden gehad, had ik wel wifi. Voordeel van in t cafe wonen. Ik had dan gwoon op de huiswifi gegaan. :')
    Maar dr is openbaar wifi. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn dag was wel okee. Een van mijn zusjes is echt na twee jaar eens naar Groningen gekomen om hier te logeren. Dus dat is wel leuk.

    @Yolanda het lijkt mij echt superleuk om een cafe te hebben, maar wel jammer van die vervelende mensen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Nou Erieka, vertel het eens :Y)


    Your make-up is terrible

    Nou, ik heb aan de psycholoog voorgelegd dat ik me niet echt mezelf voel door m'n medicijnen. Nu gaan we kijken dat ik stop met deze medicatie en als het niet goed gaat, dat we andere gaan regelen. ;3

    Ik ben dus best wel blij, want het gaat echt beter met me sinds vorige week ;3


    26 - 02 - '16

    Dat is echt fijn, ja!


    Your make-up is terrible

    Inderdaad, ik ben er erg blij mee. Ik voel me erg vrolijk op dit moment ;3


    HAHAHAHA. Iemand heeft op Facebook gezet dat 'ie 'blut' is doordat 'ie z'n schoolgeld heeft betaald. Ik ben de enige die het leuk vind.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Nou, ik heb aan de psycholoog voorgelegd dat ik me niet echt mezelf voel door m'n medicijnen. Nu gaan we kijken dat ik stop met deze medicatie en als het niet goed gaat, dat we andere gaan regelen. ;3

    Ik ben dus best wel blij, want het gaat echt beter met me sinds vorige week ;3


    Wat fijn voor je!


    Tijd voor koffie.

    Deerstalker schreef:
    (...)

    Wat fijn voor je!


    Ik ben er erg blij mee ja ;3


    26 - 02 - '16

    Ik moet ook nog minder dan twee maanden met mijn medicijnen. :Y) Sinds ik naar een lagere dosis gegaan ben, voel ik me wel weer emotioneler, dus het is maar even zien hoe het gaat zonder.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 19:58 ]


    Your make-up is terrible

    Hikikomori schreef:
    Inderdaad, ik ben er erg blij mee. Ik voel me erg vrolijk op dit moment ;3


    HAHAHAHA. Iemand heeft op Facebook gezet dat 'ie 'blut' is doordat 'ie z'n schoolgeld heeft betaald. Ik ben de enige die het leuk vind.



    Jij wrede, wrede kat.


    Tijd voor koffie.

    Klinkt goed, erieka! ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •