• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Offtopic betekend echter niet spammen! Hou het gezellig.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin - Plompe Lori
    Yolanda - Escapism - Panda
    Merel - Pura
    Sophie - Deerstalker - Draak
    Erieka - Hikikomori - Kat
    Lotta - Novoselic - Aardappel
    Sylvie - Sugglet - Pinguïn
    Marjanne - Ron_Weasley
    Jolanda - Sigil - Konijn
    Aline - Saisons
    Noa - Cicatrix
    Margot - Dandy

[ bericht aangepast op 29 sep 2014 - 18:57 ]

Your make-up is terrible

Deerstalker schreef:
    (...)

Jammer :c Welk dier had je gewild?

Een cavia lijkt me wel leuk.

16 - 09 - '17

Sugglet schreef:
    (...)

Ga ik is doen, bedankt!

Oh, beter dan die ouwe zak xp

Haha jaaa zeker beter! :')

• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

Escapism schreef:
    (...)

Aah oke. Jup, horeca kan druk zijn. Merk ik al in het kleine caféetje waar ik in woon. :p

Jup, mijn beroep. :Y) Ik zit wel in een orkest (Het Apeldoorns Accordeon Orkest. Maar niemand wordt betaald, hahaha.)
    Ik speel een digitale accordeon, waardoor ik mijn ''eigen band'' bij me heb. En ook gewoon bijvoorbeeld een saxofoon geluid kan spelen als ik wil, haha. Ik sta momenteel gewoon voor de winkel, maar ben aan het sparen voor een camper zodat ik kan touren en wil grote podiums betreden en optredens gaan geven etc. c:

Wow. Vet. That sounds... Awesome. Hoe ver ben je met sparen? Dan ga ik sparen voor een kaartje om naar jou concert te gaan.

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 21:21 ]

Tijd voor koffie.

Deerstalker schreef:
    (...)

Wow. Vet. Hoe ver ben je met sparen? Dan ga ik sparen voor een kaartje om naar jou concert te gaan.

1000 euro. Maar ik moet nu mijn rijlessen zelf betalen, dus ik kan weer van vooraf aan beginnen. Ook omdat ik ook mijn accordeonlessen zelf moet betalen. Dus het gaat nog niet zo vlot, omdat ik gewoon ook nog met de studie bezig ben. :p

Waar woon je? Kunnen we een keer meeten en geef ik jou een privéconcertje. :Y) Doe jij eigenlijk iets met muziek? ^^

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 21:22 ]

Escapism schreef:
    (...)

1000 euro. Maar ik moet nu mijn rijlessen zelf betalen, dus ik kan weer van vooraf aan beginnen. Ook omdat ik ook mijn accordeonlessen zelf moet betalen. Dus het gaat nog niet zo vlot, omdat ik gewoon ook nog met de studie bezig ben. :p

Waar woon je? Kunnen we een keer meeten en geef ik jou een privéconcertje. :Y) Doe jij eigenlijk iets met muziek? ^^

Oei, ja dat ken ik. Sparen is een stuk moeilijker dan ik dacht D: Maar ik geef ook veel te snel geld uit. Stiekem. Zucht.

Klinkt goed! Ik speel piano, al de laatste tijd een stuk minder. Toch nog wel vaak.
    Maar goed, een keer meeten klinkt leuk! Al moet ik nu alweer gaan :c in ieder geval; fijne avond iedereen!

Tijd voor koffie.

Deerstalker schreef:
    (...)

Oei, ja dat ken ik. Sparen is een stuk moeilijker dan ik dacht D: Maar ik geef ook veel te snel geld uit. Stiekem. Zucht.

Klinkt goed! Ik speel piano, al de laatste tijd een stuk minder. Toch nog wel vaak.
    Maar goed, een keer meeten klinkt leuk! Al moet ik nu alweer gaan :c in ieder geval; fijne avond iedereen!

Jup. :/ Gelukkig geef ik niet bepaald geld uit aan nutteloze dingen. En accordeonlessen en mijn rijbewijs heb ik gewoon nodig, hahah.

Oeh nice! Hoe lang speel je al piano? (: OMG WE GAAN GEWOON JAMMEN! _O_
    Jij ook een fijne avond! c:

Deerstalker schreef:
    (...)

Ook een fijne avond voor jou!

16 - 09 - '17

Heb net echt de meest slechte film ooit gezien, bij de filmhuis van het dorpshuis.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Sigil schreef:
    Heb net echt de meest slechte film ooit gezien, bij de filmhuis van het dorpshuis.

Welke film?

16 - 09 - '17

De poel, Nederlandse horror film maar sloeg helemaal nergens op.

[ bericht aangepast op 26 sep 2014 - 23:06 ]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Your make-up is terrible

Galeanthropy > Hikikomori

26 - 02 - '16

Assassin schreef:

Nikki Lori.

Tijd voor koffie.

Dear Lord, please save me.
    Er komen rond 8 uur twee vriendinnen van m'n zusje en om tien uur komt er nog eentje. En ze blijven alle drie slapen, neeeeeeeeee. D:

Pura schreef:
    Dear Lord, please save me.
    Er komen rond 8 uur twee vriendinnen van m'n zusje en om tien uur komt er nog eentje. En ze blijven alle drie slapen, neeeeeeeeee. D:

Haha. Gezellig toch?

If you want the rainbow, you gotta put up with the rain