Jup. Ik heb vakantie van zaterdag 11 oktober t/m zondag 19 oktober. Maar ik ben dan van maandag t/m vrijdag in België. Het weekend ervoor doe ik denk mijn verjaardag, als ik nog mensen van Q en zo mag uitnodigen. (Ik ben 18 oktober jarig en dan ben ik al terug, maar ik heb na de vakantie toetsweek dus tja. :c)
Dus 11 & 12 oktober? Als het mag, en je mij erbij wilt hebben, haha, wil ik heel graag komen. *O*
OMG. Als je het dat weekend doet, dan kan ik misschien ook wel naar de meeting in Utrecht op 18 oktober.
you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
De 20e ja, maar nu kan ik jullie weer niet meeten, mocht dat weer gebeuren. Jesus, het lot of weet ik veel wat, mag me gewoon niet verdomme. Sorry voor mijn taalgebruik.
OH YES. Je hebt dezelfde als mij, was wel logisch, maar dat is nooit zo.
Dus 11 & 12 oktober? Als het mag, en je mij erbij wilt hebben, haha, wil ik heel graag komen. *O*
OMG. Als je het dat weekend doet, dan kan ik misschien ook wel naar de meeting in Utrecht op 18 oktober.
Als het mag, waarschijnlijk wel dat weekend ja. (:
En natuurlijk wil ik jou er dan bij hebben c:
Als het mag, waarschijnlijk wel dat weekend ja. (:
En natuurlijk wil ik jou er dan bij hebben c:
Zoals je weet en het mag van je ouders kom ik dan iig de zondag, want ik moet de zaterdag werken van 830/18, dus ja. (:
Maar als wij elkaar op 3 oktober ook nog gaan zien, omg, dat hoop ik wel, dan kan ik mijn ouders allemaal selfies showen en omg. Ze weten sowieso al wie je bent dus het is zo fijn dat ik dan kan zeggen 'Mam, pap, ik ga naar de verjaardag van Esmee'. :'D
Zoals je weet en het mag van je ouders kom ik dan iig de zondag, want ik moet de zaterdag werken van 830/18, dus ja. (:
Maar als wij elkaar op 3 oktober ook nog gaan zien, omg, dat hoop ik wel, dan kan ik mijn ouders allemaal selfies showen en omg. Ze weten sowieso al wie je bent dus het is zo fijn dat ik dan kan zeggen 'Mam, pap, ik ga naar de verjaardag van Esmee'. :'D
Yay c: Het is echt jammer dat ik maandag wegga, anders konden mensen ook nog langer blijven als ze dat wilden.
Jaaa, snap ik, haha c: En ik hoop dat we elkaar zien inderdaad!
Yay c: Het is echt jammer dat ik maandag wegga, anders konden mensen ook nog langer blijven als ze dat wilden.
Jaaa, snap ik, haha c: En ik hoop dat we elkaar zien inderdaad!
Het is toch leuk om op vakantie te gaan? x) Maar dat snap ik wel, ja. ^^
Het moet lukken. :'D Als het rooster niet veranderd, heb ik die dag wel helaas tot half vijf les, maar ik vind dat we elkaar moeten zien, haha. We zijn zo dichtbij dan. :'D