• Sinds gisteravond is mijn keel droog. Nou ja, mijn keel voelt heel droog aan als ik slik. Op zich niets ergs aan de hand, waarschijnlijk kou gevat of griep op gelopen, maar na een dag begint dat gevoel steeds meer te irriteren. Het feit dat mijn neus gisteravond ook gevoelig was (ademen door mijn neus was niet aangenaam, alsof ik te koude lucht in ademde) en nu in een snotterneus is veranderd helpt helaas niet mee. Daar kan ik wel mee leven, ik heb het zoals de meeste mensen (denk ik) wel vaker gehad.

    Maar van die droge keel word ik gek. Het enige wat helpt is honing eten(wat een minuut helpt), drinken en honingdropjes. Alleen de honing is zo goed als op en van het drinken moet ik vaker plassen, wat op zich niet erg is, maar als ik van de week op school of stage ben, kan ik niet zo vaak naar de wc als thuis. En iedere dag dropjes eten is ook niet je van het (die word ik in ieder geval op een gegeven moment beu).

    Dus heeft iemand tips hoe ik mijn droge keel kan verzachten/even niet kan voelen?

    [ bericht aangepast op 13 sep 2014 - 22:19 ]


    Physics is awesome

    Sjaal om, dropjes en misschien kun je van die keeltabletten proberen.
    Beterschap!


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Sjaal om, dropjes en misschien kun je van die keeltabletten proberen.
    Beterschap!


    Sjaal om is een goeie, hoewel mijn moeder vond dat ik vandaag dik aan gekleed was. Voor de zekerheid had ik vandaag een trui aan gedaan, geen sjaal om.


    Physics is awesome

    Strepsils willen nog wel eens helpen. Beterschap! Ik heb het zelf ook gehad dit jaar, echt afschuwelijk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik kan me nog goed herinneren dat onze lerares op de basisschool de dag voor de eindmusical zei dat we veel dropjes moesten eten als we last hadden van onze keel en thee met honing moesten drinken. Dat neem ik altijd ter harte als ik last van mijn keel heb, ook als ik mijn keel niet hoef te sparen voor een speciale gelegenheid. Het is gewoon aangenaam. :')
    Beterschap! Hopelijk voel je je snel beter.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 0:37 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    -Veel thee & water drinken
    -strepsils/keelsnoepjes
    -viks OP je keel smeren


    Cute as a button, every single one of you !

    Gorgelen met water en zout helpt ook :)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik had een paar dagen terug echt heftige keelontsteking, mijn hele keel was opgezwollen. Hij was niet zo zeer droog, maar slikken was zó pijnlijk. Vooral 's nachts en 's ochtends. Ik heb toen mijn moeder om trachitol gevraagd, wat een beetje hielp. Eigenlijk heb ik verder niet zoveel bijzonders aan gedaan, na een dag of drie was het zo goed als weg. Het heerst, op mijn school hebben heel veel mensen het.


    i put the fun in funeral