• Ik kan geen GB's meer sturen op de iPad en dat is zeer vervelend, want ik heb nu alleen maar een iPad bij de hand en via PB begint irritant te worden. Ligt dit aan mijn iPad of hebben er nog meerdere mensen lastvan?
    Ik heb een iPad 4 voor degenen die het willen weten.
    Dan komt er een foutmelding te staan, ik zal die zo even kopiëren als dat lukt!

    er is iets mis gegaan!
    Action: gb_post

    Als ik op 'voeg toe als vriend' klik staat er niet gb_post, maar wat anders en ik kan niemand als vriend toevoegen op dit ding. Er staat dan add_friend!

    Voeg toe aan Vriendenlijst
    Stuur Privé Bericht
    Blokkeer Pseudos
    Zet 'In The Spotlight'
    Meld dit profiel
    Verberg Template

    Profiel aanpassen

    Ik kan alleen de eerste niet van dit rijtje, de rest wel.
    Op een andere iPad (Air) kon een vriendin van me mij wel een GB sturen.

    [ bericht aangepast op 8 nov 2014 - 11:05 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    ik kan het wel op mijn ipad mini

    JeffreyWoods schreef:
    ik kan het wel op mijn ipad mini
    Hmm, dat is weird, maar wel goed dat het jou wel lukt!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Mij lukt het ook gewoon op ipad en ipad mini, dus misschien ligt het aan die van jou?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eventjes via instellingen cookies en browsergeschiedenis wissen, opnieuw opstarten als dat het probleem nog niet oplost?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Bat schreef:
    Eventjes via instellingen cookies en browsergeschiedenis wissen, opnieuw opstarten als dat het probleem nog niet oplost?
    Ik zal 't zo even doen, thanks!


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik kan het wel gewoon op mijn iPad (volgens mij een iPad 2, idk fs)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…