• Laat ook maar zitten, ik stop met Q.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:10 ]


    May StarClan light your path.

    Het is natuurlijk niet leuk van je dat je dat doet als hij aan het gamen is en ook nog aan het recorden ervan. Hij had niet mogen krabben en kinderachtig doen naar je moeder, maar het is wel een beetje je eigen schuld. En jij bent ook degene die het eerst zijn excuus moet maken, in mijn ogen. En doe dit vooral niet weer.

    Dat zijn video's niet vaak bekeken worden betekend niet dat ze later niet eens veel bekeken kunnen worden. Alle youtubers beginnen klein.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 17:55 ]

    Precies wat Cupid zei.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik snap zijn reactie wel, eerlijk gezegd. Hij was een let's play aan het filmen met vrienden, dan ga je hem niet in het midden daarvan storen of plagen of wat je dat dan ook zou moeten noemen, maakt niet uit dat zijn let's play's nu vijf keer of duizend keer bekeken worden. Voor hetzelfde geld moet hij helemaal opnieuw beginnen met opnemen, omdat je hem hebt gestoord. Hij had niet zo overdreven moeten reageren, maar je hebt het toch zelf uitgelokt. Cupid heeft gelijk, jij zou je eerst moeten excuseren.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:09 ]


    Ex astris, sciencia

    Laat ook maar!! Altijd, altijd doe IK HET FOUT!! Kut Quizletl altijd als ik hier mn hart wil luchten krijg ik KUTREACTIES!!
    Ik was net weer wat vrolijker, bedankt om alles weer te ruineren. Ik haat mezelf al genoeg, ja!
    Ik stop met Quizlet. Ik ga weer terug naar een andere site
    Vaarwel iedereen die WEL aardig was.


    May StarClan light your path.

    Squirrelflight schreef:
    Laat ook maar!! Altijd, altijd doe IK HET FOUT!! Kut Quizletl altijd als ik hier mn hart wil luchten krijg ik KUTREACTIES!!
    Ik was net weer wat vrolijker, bedankt om alles weer te ruineren. Ik haat mezelf al genoeg, ja!
    Ik stop met Quizlet. Ik ga weer terug naar een andere site
    Vaarwel iedereen die WEL aardig was.


    Mensen zeggen niet dat jij het fout doet, ze proberen je alleen maar te helpen door te zeggen dat alles met je broer gemakkelijk opgelost zou kunnen worden als jij je excuses aan hem zou aanbieden. Zij proberen jou een advies te geven, en het is natuurlijk jouw keuze of je dit wilt aannemen of niet, maar ik vind niet dat mensen jou 'k*treacties' geven.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    CupidWithAGun schreef:
    Het is natuurlijk niet leuk van je dat je dat doet als hij aan het gamen is en ook nog aan het recorden ervan. Hij had niet mogen krabben en kinderachtig doen naar je moeder, maar het is wel een beetje je eigen schuld. En jij bent ook degene die het eerst zijn excuus moet maken, in mijn ogen. En doe dit vooral niet weer.

    Dat zijn video's niet vaak bekeken worden betekend niet dat ze later niet eens veel bekeken kunnen worden. Alle youtubers beginnen klein.


    i put the fun in funeral

    Wow plot twist


    i put the fun in funeral

    Oh god, hang nu niet het kind uit. Ik heb je beginpost niet kunnen lezen, maar als je zo kwaad wordt en wilt stoppen met Q gewoon omdat je je gelijk niet krijgt, ben je echt kinderachtig aan het doen.
    In sommige ruzies ben jij het die in de fout ging. Face it. Je krijgt niet altijd gelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Doei, tot binnenkort (:


    It's high noon.

    Skoda schreef:
    Doei, tot binnenkort (:


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wauw :') just wauw.

    Ik snap je broer, als je zo altijd doet en ik je zus was geweest kreeg je van mij ook een hengst.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:17 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Oké doei. Deal with it.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oja just incase:

    Profiel -> instellingen -> verwijderen & opzeggen (een na laatste knopje).


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    LaJoie schreef:
    Oh god, hang nu niet het kind uit. Ik heb je beginpost niet kunnen lezen, maar als je zo kwaad wordt en wilt stoppen met Q gewoon omdat je je gelijk niet krijgt, ben je echt kinderachtig aan het doen.
    In sommige ruzies ben jij het die in de fout ging. Face it. Je krijgt niet altijd gelijk.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Overkill schreef:
    Wow plot twist


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.