Nu lijkt het net alsof je jezelf wil meeten, HAHA, sorry.
HAHAHAHA. Jaa. Dat lijkt me leuk. Sta ik daar in Utrecht voor de Starbucks. "Hé, Noek, wat leuk!"
"Jaaa, jaa." *Knuffelt de lucht.*
*Knuffelt de lucht.*
"Kom we gaan verdwalen en dan gaan we naar Starbucks."
"Lijkt me leuk!"
*Huppelt in d'r eentje weg.*
Hehehe. Jaa. (Ga jij jnou oook naar Lisa's verjaardag?)
Idk. Want volgens mij is de datum ook alweer veranderd? En iedereen gaat op zaterdag als het goed is, en dan zit ik daar straks zondag in m'n eentje. Haha.
stay safe because I like being alive at the same time as you
Labonair schreef:
(...)
Haha Lieke. :'D Maar ja, inderdaad. Als we elkaar dan voor het eerst zien in de eerste klas en elkaar misschien wel niet eens mogen, omg.
Eigenlijk is dat best grappig dan, HAHAHA.
Maar hoe awesome is die klas als wij daar met z'n allen in zitten. <3
Idk. Want volgens mij is de datum ook alweer veranderd? En iedereen gaat op zaterdag als het goed is, en dan zit ik daar straks zondag in m'n eentje. Haha.
Ik blijf zaterdag logeren, dus ben er zondag ook nog. c:
HAHAHAHA. Jaa. Dat lijkt me leuk. Sta ik daar in Utrecht voor de Starbucks. "Hé, Noek, wat leuk!"
"Jaaa, jaa." *Knuffelt de lucht.*
*Knuffelt de lucht.*
"Kom we gaan verdwalen en dan gaan we naar Starbucks."
"Lijkt me leuk!"
HAHAHAHAHAHA.
De datum is trouwens aanstaand weekend, 20-21 september. c:
Labonair schreef:
(...)
Haha Lieke. :'D Maar ja, inderdaad. Als we elkaar dan voor het eerst zien in de eerste klas en elkaar misschien wel niet eens mogen, omg.
Ik denk dat ik het met de meesten op het begin niet zo zou vinden en dat de meesten mij op het begin heel irritant vinden omdat ik zo druk ben en spullen afpak en shit. Ik denk dat ik het met Lieke zou kunnen vinden als eerste als het ware, maar uiteindelijk juist met Mir ofzo.
En als Essie er ook was... Ik denk vrij snel, gezien Essie en ik elkaar ook niet via een groep kennen enzo dus eigenlijk al zelf vriendinnen geworden zijn.
Rhae schreef:
(...) Ik denk dat ik het met de meesten op het begin niet zo zou vinden en dat de meesten mij op het begin heel irritant vinden omdat ik zo druk ben en spullen afpak en shit. Ik denk dat ik het met Lieke zou kunnen vinden als eerste als het ware, maar uiteindelijk juist met Mir ofzo.
En als Essie er ook was... Ik denk vrij snel, gezien Essie en ik elkaar ook niet via een groep kennen enzo dus eigenlijk al zelf vriendinnen geworden zijn.
Ik denk dat ik jou dan zou slaan omdat jij mijn spullen aan het afpakken bent, maar je stiekem toch wel lief vind.