• Let's talk



    Topics
    RollenTopic
    speeltopic

    Ik heb nu al een perfecte kracht voor de dames gevonden wanneer het zo ver is (duivel)xD

    Voordat ik OOC ga prten in het speeltoppic

    [ff voor iedereen, want ik denk dat sommige het gemist hebben: Satan is NIET Lucifer. Lucifer is een gevallen engel. Satan daarintegen is de verpersoonlijking van het kwaad. Hij is nooit een engel geweest en is dus zeker geen gevallen enkel. Blake heeft het hier trouwens helemaal niet op engelen, of ze nu gewoon zijn of gevallen. Ff ter verduidelijking.]

    Ik weet nou niet of je in het echt bedoelt of in deze RPG, want Lucifer is officieel Satan
    Lucifer was eerst een engel bijna de rechterhand van god, maar hij werd buitengesloten toen God en Jezus een vergadering hadden en hij werd jaloers en het verbitterde hem samen met een derde van de engelen kwam hij in opstand. God probeerde hem te bekeren blablabla, maar het lukte niet en hij stuurde ze de hemel uit waardoor ze gevallen engelen werden. Zodra lucifer verbannen werd, werd hij ook wel Satan genoemd en de engelen die hem volgde Demonen.
    Voor de rest word er gezegt dat Satan samen met zijn teamgenoten (Dus andere verbannen engelen) in de geestenwereld leeft en mensen probeert te verleiden enzovoort. Dus officieel zijn Satan en Lucifer dezelfde persoon


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik ga straks zelf ook wat posten, alleen ik weet niet hoe en wat.


    Vampire + Servant = Servamp

    Torquay schreef:
    Voordat ik OOC ga prten in het speeltoppic
    (...)
    Ik weet nou niet of je in het echt bedoelt of in deze RPG, want Lucifer is officieel Satan
    Lucifer was eerst een engel bijna de rechterhand van god, maar hij werd buitengesloten toen God en Jezus een vergadering hadden en hij werd jaloers en het verbitterde hem samen met een derde van de engelen kwam hij in opstand. God probeerde hem te bekeren blablabla, maar het lukte niet en hij stuurde ze de hemel uit waardoor ze gevallen engelen werden. Zodra lucifer verbannen werd, werd hij ook wel Satan genoemd en de engelen die hem volgde Demonen.
    Voor de rest word er gezegt dat Satan samen met zijn teamgenoten (Dus andere verbannen engelen) in de geestenwereld leeft en mensen probeert te verleiden enzovoort. Dus officieel zijn Satan en Lucifer dezelfde persoon


    Ze bedoelt in de rpg.

    Ow god, waarom moest ik dan ook weer een gevoelig onderwerp aansnijden? o-O
    Voor de een zijn Satan en Lucifer dezelfde, voor de ander niet.

    Voor mij (en vooral in de RPG) zie ik Engelen en Lucifer en demonen en Satan als twee aparte groepen.
    Engelen zijn hier (op de achtergrond voor mij, om m'n hoofd recht te houden) afkomstig van het goede (op lucifer na die gevallen is) en staan voor de deugden van de mensen en alles wat goed is.
    De demonen, met Satan op kop, staan voor het slechte en de zonden. De verpersoonlijking van het kwaad zeg maar.

    In de RPG tolereert Satan Lucifer wel in hell, maar enkel omdat hij dan iets heeft dat niet half zo breekbaar is als een menselijke ziel en die terug durft te slaan als hij een van z'n vreselijke woede-aanvallen heeft en de nood voelt om ergens op te kloppen (en zn zonen er eens van wil sparen)

    Hopelijk schept dit een beetje duidelijkheid, zonder dat er een hele discussie van moet komen.
    Ik weet dat dit slechts mijn mening is.


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Ow god, waarom moest ik dan ook weer een gevoelig onderwerp aansnijden? o-O
    Voor de een zijn Satan en Lucifer dezelfde, voor de ander niet.

    Voor mij (en vooral in de RPG) zie ik Engelen en Lucifer en demonen en Satan als twee aparte groepen.
    Engelen zijn hier (op de achtergrond voor mij, om m'n hoofd recht te houden) afkomstig van het goede (op lucifer na die gevallen is) en staan voor de deugden van de mensen en alles wat goed is.
    De demonen, met Satan op kop, staan voor het slechte en de zonden. De verpersoonlijking van het kwaad zeg maar.

    In de RPG tolereert Satan Lucifer wel in hell, maar enkel omdat hij dan iets heeft dat niet half zo breekbaar is als een menselijke ziel en die terug durft te slaan als hij een van z'n vreselijke woede-aanvallen heeft en de nood voelt om ergens op te kloppen (en zn zonen er eens van wil sparen)

    Hopelijk schept dit een beetje duidelijkheid, zonder dat er een hele discussie van moet komen.
    Ik weet dat dit slechts mijn mening is.

    ik ben niet gelovig ofzo, maar ik was verbaasd dus ik ging research doen enzo en vonnd ik dat en had ik het samengevat. Maar oke ik wou alleen verduidelijking en dat heb ik nu dus bedankt :)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik heb er ook over zitten zoeken, geloof me
    maar het was soms behoorlijk tegenstrijdig wat ik vond, vandaar dat ik uiteindelijk besloten heb om er deze lijn in te trekken.
    de bijbel is een potje en ik ben niet van plan hem te gaan lezen en onderzoeken enkel voor deze rpg :p (niet verkeerd bedoelt tegenover gelovigen natuurlijk)

    Er zijn namelijk een hoop verschillende manieren om alles uit te leggen, maar op den duur word je daar horendol van. Iedereen heeft zijn mening, de ene legt het zo uit, de ander weer op een andere manier. En een mens kan niet alles volgen natuurlijk

    geen punt hoor, voor de uitleg. Ben de kwaadste niet wat dat betreft ;)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Er worden straks nog een aantal dingen aangepast.
    Eigenlijk is het maar een ding en dat zijn de krachten (:
    maar dat word straks allemaal wel duidelijk dacht ik.

    Ik heb een klein probleempje Nuevo is een week niet online geweest en ik wacht eigenlijk nog op haar post, zal ik nog even wachten of toch een post schrijven met dat ik mezelf verder kan schrijven.
    ik loop nu dood.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Ik heb een klein probleempje Nuevo is een week niet online geweest en ik wacht eigenlijk nog op haar post, zal ik nog even wachten of toch een post schrijven met dat ik mezelf verder kan schrijven.
    ik loop nu dood.


    Ik had der al een gb gestuurd maar zal zo nog even een pb sturen

    Ik ga gewoon schrijven, dan kan ik zelf verder.


    Vampire + Servant = Servamp

    Urgh, het kan nie erger worden

    het kan zijn dat ik de komende tijd minder on ben, dit vanwege het feit dat m'n laptop opeens beslist heeft dat m'n scherm niet meer moet werken
    vraag me niet hoe ik dit post, ik kan amper lezen wat ik aan het typen ben
    ik kan wel on komen op de laptop van m'n moeder, maar dat is ook maar een tijdelijk redmiddel
    ik hoop mijn systeem asap terug te hebben. Hopelijk duurt het niet te lang


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    Urgh, het kan nie erger worden

    het kan zijn dat ik de komende tijd minder on ben, dit vanwege het feit dat m'n laptop opeens beslist heeft dat m'n scherm niet meer moet werken
    vraag me niet hoe ik dit post, ik kan amper lezen wat ik aan het typen ben
    ik kan wel on komen op de laptop van m'n moeder, maar dat is ook maar een tijdelijk redmiddel
    ik hoop mijn systeem asap terug te hebben. Hopelijk duurt het niet te lang


    Dat is balen, gelukkig nog nooit zelf gehad. Misschien kun je een pc scherm aansluiten zodat je via daar je scherm hebt?

    Ik wil schrijven maar weet niet hoe. Ik loop vast.
    Sorry dat ik ook weinig schrijf, maar ik heb het druk met school.


    Vampire + Servant = Servamp

    sorry mensen dat ik zo stil ben
    ben net van ee zware verkoudheid af en school is een enorm drukke bedoening momenteel (en heb daar in tegenstelling tot vorig jaa rniet permanent een laptop voor mn neus)
    ik ga proberen om morgen een postje te schrijven, kan echter niets beloven, maar in een middagpauze van 4 uu rmoet toch wel wat te doen zijn zeker?


    "Nothing is True. Everything is Permitted"