Voordat ik OOC ga prten in het speeltoppic
[ff voor iedereen, want ik denk dat sommige het gemist hebben: Satan is NIET Lucifer. Lucifer is een gevallen engel. Satan daarintegen is de verpersoonlijking van het kwaad. Hij is nooit een engel geweest en is dus zeker geen gevallen enkel. Blake heeft het hier trouwens helemaal niet op engelen, of ze nu gewoon zijn of gevallen. Ff ter verduidelijking.]
Ik weet nou niet of je in het echt bedoelt of in deze RPG, want Lucifer is officieel Satan
Lucifer was eerst een engel bijna de rechterhand van god, maar hij werd buitengesloten toen God en Jezus een vergadering hadden en hij werd jaloers en het verbitterde hem samen met een derde van de engelen kwam hij in opstand. God probeerde hem te bekeren blablabla, maar het lukte niet en hij stuurde ze de hemel uit waardoor ze gevallen engelen werden. Zodra lucifer verbannen werd, werd hij ook wel Satan genoemd en de engelen die hem volgde Demonen.
Voor de rest word er gezegt dat Satan samen met zijn teamgenoten (Dus andere verbannen engelen) in de geestenwereld leeft en mensen probeert te verleiden enzovoort. Dus officieel zijn Satan en Lucifer dezelfde persoon
I'm finally back, Finally after a Year break