• Let's talk



    Topics
    RollenTopic
    speeltopic

    Ik hoop zo dat deze rpg niet dood gaat.

    Hello,


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    Ik zal zo ook maar eens een post typen. Tenzij iemand anders nu bezig is dan wacht ik even

    I'm happy XD

    Hoort miss niet hier thuis, maar goed :p
    Ben vanmorgen geslaagd voor m'n praktisch rijexamen (feestje)

    nog een bij op de weg dus
    Dinsdag enkel nog ff het rijbewijs afhalen, gezien dat geen papieren vod meer is als vroeger, maar een kaartje en dat duss geleverd moet worden


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    I'm happy XD

    Hoort miss niet hier thuis, maar goed :p
    Ben vanmorgen geslaagd voor m'n praktisch rijexamen (feestje)

    nog een bij op de weg dus
    Dinsdag enkel nog ff het rijbewijs afhalen, gezien dat geen papieren vod meer is als vroeger, maar een kaartje en dat duss geleverd moet worden


    Gefelicteerd!!! Altijd leuk :)

    Ik weet niet of iedereen het gelezen heeft.
    Maar willen de mensen met een vrouwelijke personage hun wens even door willen geven?

    Die van Gweneth is geloof ik wel redelijk duidelijk doorgegeven, maar voor het geval dat; zij wenste de perfecte match. Dat houd ik zo vaag mogelijk, omdat ik de schrijfster van haar tegenspeler graag nog een beetje ruimte en zeggenschap wil geven betreffende hoe het wordt uitgewerkt.
    De perfecte match kan immers ook broederlijk bedoeld zijn.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Halter schreef:
    Die van Gweneth is geloof ik wel redelijk duidelijk doorgegeven, maar voor het geval dat; zij wenste de perfecte match. Dat houd ik zo vaag mogelijk, omdat ik de schrijfster van haar tegenspeler graag nog een beetje ruimte en zeggenschap wil geven betreffende hoe het wordt uitgewerkt.
    De perfecte match kan immers ook broederlijk bedoeld zijn.


    De jouwe wist ik al ongeveer maar van de andere twee meiden weet ik niet echt wat de wensen zijn.

    De mijne was ook al wel duidelijk denk ik.

    Maar zodra ik de rest heb zal ik het in het begin post neer zetten.

    Bess haar wens is dat haar leven zou gaan veranderen.


    Happiness can be found, even in the darkest of time. if one only remembers to turn on the light

    ik ga proberen morgen te posten en anders donderdag.
    Heb donderdag maar 2 uur les en ben dus vroeg thuis (en woensdag dus niet veel voor te bereiden)

    M'n dagen zijn eigenlijk al mooi gevuld :p
    Al vrees ik dat m'n tong vroeg of laat in de knoop raakt. Is het niet van frans, dan word het zeker van spaans o-O


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    DarkAng3l schreef:
    ik ga proberen morgen te posten en anders donderdag.
    Heb donderdag maar 2 uur les en ben dus vroeg thuis (en woensdag dus niet veel voor te bereiden)

    M'n dagen zijn eigenlijk al mooi gevuld :p
    Al vrees ik dat m'n tong vroeg of laat in de knoop raakt. Is het niet van frans, dan word het zeker van spaans o-O


    Ik moet er niet aan denken aan frans en of spaans. O.0 xd
    Al zijn het wel twee mooie talen

    spaans vind ik eigenlijk niet zo mooi
    Ik hoor een stuk liever italiaans, maar dat kunnen we helaas niet volgen, anders was de keuze wel heel snel gemaakt


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik moet voor morgen veel te veel Grieks kennen :(
    Latijn is nog wel leuk, maar Grieks is echt verschrikkelijk moeilijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    DarkAng3l schreef:
    spaans vind ik eigenlijk niet zo mooi
    Ik hoor een stuk liever italiaans, maar dat kunnen we helaas niet volgen, anders was de keuze wel heel snel gemaakt


    oke daar zit waarheid in xd

    ik heb helaas alleen maar nederlands en engels gehad.

    Willen de mensen die nog moeten posten vandaag of morgen reageren? Zodat we verder kunnen met de rpg?