• Let's talk



    Topics
    RollenTopic
    speeltopic

    Hp blijft geweldig maakt niet uit hoe oud je bent. Mijn oma leest soms zelfs de boeken nog.

    hoeraatje voor je oma zou ik zeggen
    ach, eigenlijk zijn het m'n ouders die meer willen kijken dan ik, ik heb de meeste al gezien (enkel de laatste niet, als m'n geheugen me van dienst is, wat niet altijd het geval is)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ben er trouwens morgen overdag helemaal niet. Dan gaan we terug naar huis van de vakantie en dan mag ik leuk de hele dag in de auto doorbrengen, zonder internet.

    wat een marteling
    ik gaat ff rap een douchke pakken, voor m'n laptop naar paard gaat ruiken XD
    als iemand me op het speeltopic echt superdringend nodig heeft, geef ff een gil, dan doe ik dat eerst zodra ik trug ben


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Het is niet echt een marteling hoor, meestal dan. Ik hoop alleen dat we niet in de file staan, want dan zou ik niet heel erg gezellig meer zijn.

    Ik wil het ff hier gooien, zodat iedereen het ziet

    is het voor de mensen die nog niet in de woonkamer een probleem als ik gewoon verder doe en de uitleg geef?
    De jongens onder elkaar kunnen het doorgeven aan de anderen, de meiden eigenlijk ook vermoed ik zo of je kun het nalezen in m'n posts als het onduidelijk mocht zijn.
    Dan doe ik ff alsof iedereen al beneden is


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Volgens mij is iedereen er bijna, toch? Is het echt heel veel moeite om te wachten totdat iedereen er daadwerkelijk is?
    Jullie zijn al wat langer bezig dan de rest -- dus ik begrijp dat het wat langdradig kan worden, maar uitleg lijkt me toch wel essentieel en zo.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Anders gooi ik nog wat ruziezoekende zinnen in mijn tekst, om het wat makkelijker te maken.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Anders gooi ik nog wat ruziezoekende zinnen in mijn tekst, om het wat makkelijker te maken.


    voor mij hoeft het niet perse hoor.
    Ik gooide het enkel even hier om te vragen, meer niet. Als het niets is, is het niets en ga ik rustig verder als een verslaafde Supernatural kijken


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Oke, geen haast. Iedereen heeft het druk.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zal morgen ochtend of middag reageren want ik heb gisteren mijn mobiel laten vallen en hij is gescheurd en dat irriteerd met schrijven omdat ik net een mini scherfje in mijn duim krijg en moegen heb ik mijn iPad of laptop om te schrijven.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Eerst maar even eten en dan eindelijk weer reageren.

    Post komt toch morgen

    hallootjes van tussen 2 examens door
    Ik weet niet wanneer ik vanavond thuis land en dan online kan komen.
    Misschien ga ik nog rijden met m'n vader, ff oefenen voor me rijbewijs.... (joy, NOT)


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ga nu een reacie schrijven sorry school is weer begonnen en ik wil dit jaar goed beginnen :/


    I'm finally back, Finally after a Year break