• Het is 1864. Elizabetta “Elisabeth” Catalina Wentworth (17) woont nog maar pas in Mystic Falls met haar ouders en drie zusjes. Ze word verliefd op haar buurjongen. Haar ouders hebben andere plannen voor haar. Ze word uitgehuwelijkt aan een jongen die ze niet kent. Dan word ze ziek en word er een beslissing genomen die haar leven voorgoed gaat veranderen.

    Ik zoek rollen voor mijn Damon Salvatore verhaal.
    ~Mensen.
    ~Heksen.
    ~Vampiers.
    ~Weerwolven.


    Naam:
    Bijnaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk: Met een foto graag, het liefst onbekende mensen.
    Familie:
    Extra:

    LET OP! Ik heb al een aatal hoofdstukken.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:38 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Sarah
    Bijnaam: Saartje
    Volledige naam: Sarah De Wolf
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter:lief,verlegen,onzeker,een beetje stoer
    Uiterlijk: Bruinne ogen, Bruin lang haar, Ze is blank,
    Familie: Ze heeft 1 zus Claire. Haar ouders : Maarten en Amber
    zijn vampiers net als Sarah en Claire maar dat komen ze later te weten.
    Ze hebben twee tante's : Els en Sofie zij zijn geen vampieren.
    Ze weten niet dat Sarah haar familie wel vampiers zijn.
    Ze heeft 1 oom : Johnney hij heeft iets aan zijn hart.
    Extra:

    Dat weet ik niet derecht


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Welke rollen heb je dan nog nodig?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Atropos schreef:
    Welke rollen heb je dan nog nodig?


    Ik heb nog vanalles nodig. Vampiers, heksen, weerwolven. Gewoon om er in te verwerken.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Naam: Dawn
    Bijnaam: Dawn
    Volledige naam: Dawn Knight
    Leeftijd: 19
    Karakter: Lief, behulpzaam, aardig, hyper,
    Uiterlijk: Met een foto graag, het liefst onbekende mensen.


    Familie: heeft alleen 1 broer nog en die heet Reed ze reizen samenn over de hele wereld en blijven een tijdje hangen biij mystic falls
    Extra: een heks, ze kan orben, dingen met haar gedachten verplaatsen, zweven, dingen opblazen, dingen weer tot leven wekken mensen en dieren, doet aan dans en kan zingen, kan ok genezen

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 19:09 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Rol: Vampier
    Naam: Meredith Delaluna
    Bijnaam: Mary
    Volledige naam: Meredith Elizabeth Delaluna
    Leeftijd: 18 geboren op 5December1806
    Karakter: Mary is een echte socializer. Ze maakt vrijwel meteen vrienden waar ze ook komt. ze is een echte jongensaantrekker. Ze is lief, maar als je haar wat aandoet kan ze scherp uit de hoek komen, daar weet Damon alles van. Ze is ontzettend goed in mensen inschatten en houdt van frisse ochtendwandelingen. Ze is meestal goed gezind en bekijkt haar leven als een vampier alsof het een tweede kans is, ze was niet altijd de liefste en vriendelijkste toen ze nog mens was.
    Uiterlijk:

    Mary heeft lange bruine haren een een bruine houd omdat ze van Spaanse afkomst is. Ze heeft een aardig figuur maar haar borsten zijn wat klein in vergelijking met de rest van haar lichaam. Haar lippen zijn niet prachtig maar dat verbegt ze met lippenstift. ze is ongeveer 1m68 groot en draagt vaak hakken.
    Familie: Mary's familie is al lang dood, haar ouders waren een rijke familie in Mystic Falls zoals de Gilberts en de Salvatores. Ze had een jongere zus Catherina en een oudere broer James. Ze herinnert zioch niet veel en heeft slechts enkele materiele herinneringen aan haar familie. ze ziet Stefan als haar enige familie dat ze nog heeft.
    Extra: Mary is een vampier die leeft op dierenbloed en Stefan's beste vriendin, ze werd een vampier op 16 Mei 1824, ze heeft een kleine affaire gehad met Damon toen hij nog geen vampier was.

    [ bericht aangepast op 30 aug 2011 - 20:10 ]


    Out of sight but not out of mind

    Hazard schreef:
    Rol: Vampier
    Naam: Meredith Delaluna
    Bijnaam: Mary
    Volledige naam: Meredith Elizabeth Delaluna
    Leeftijd: 18 geboren op 5December1806
    Karakter: Mary is een echte socializer. Ze maakt vrijwel meteen vrienden waar ze ook komt. ze is een echte jongensaantrekker. Ze is lief, maar als je haar wat aandoet kan ze scherp uit de hoek komen, daar weet Damon alles van. Ze is ontzettend goed in mensen inschatten en houdt van frisse ochtendwandelingen. Ze is meestal goed gezind en bekijkt haar leven als een vampier alsof het een tweede kans is, ze was niet altijd de liefste en vriendelijkste toen ze nog mens was.
    Uiterlijk:

    Mary heeft lange bruine haren een een bruine houd omdat ze van Spaanse afkomst is. Ze heeft een aardig figuur maar haar borsten zijn wat klein in vergelijking met de rest van haar lichaam. Haar lippen zijn niet prachtig maar dat verbegt ze met lippenstift. ze is ongeveer 1m68 groot en draagt vaak hakken.
    Familie: Mary's familie is al lang dood, haar ouders waren een rijke familie in Mystic Falls zoals de Gilberts en de Salvatores. Ze had een jongere zus Catherina en een oudere broer James. Ze herinnert zioch niet veel en heeft slechts enkele materiele herinneringen aan haar familie. ze ziet Stefan als haar enige familie dat ze nog heeft.
    Extra: Mary is een vampier die leeft op dierenbloed en Stefan's beste vriendin, ze werd een vampier op 16 Mei 1824, ze heeft een kleine affaire gehad met Damon toen hij nog geen vampier was.


    Ik kan je rol er niet mer bijzetten zoals hij nu is, maar ik gebruik wel haar naam en zo.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    hey ik weet niet of je nog rollen nodig hebt.
    het maakt ook niet uit of je hem wel of niet gebruikt, als je maar doorschrijft xD


    Rol: Vampier
    Naam:Alexandra Auditore
    Bijnaam: Alex
    Volledige naam: Alexandra Auditore da Firenze
    Leeftijd: geboren 09 mei 1499 (gebeten toen ze 19 was)
    Karakter: mysterieus, niet erg sociaal, fel, pittig, lief
    Uiterlijk: lang pikzwart haar, volle rode lippen, volle rondingen, klein
    Familie: geen is allemaal al overleden
    Extra: niks

    [ bericht aangepast op 6 sep 2011 - 2:25 ]

    Heb je er nig nodig anders vul ik er zo een in


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    NIALLH0RAN schreef:
    Heb je er nig nodig anders vul ik er zo een in


    Ja, ik wil nog vampiers die er in voorkomen voor een paar hoofdstukken en misschien wel doodgaan.


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Vampier

    Naam: Elaine Gryfter
    Bijnaam: Eli
    Volledige naam: Eliane Maureen Gryfter
    Leeftijd: 7 [Gebeten in het haar 1787]
    Karakter: Eliane is een lief wat verlegen meisje. De mensen en of vampiers hebben een zwak voor het meisje. Ze heeft een onschuldig gezichtje en met haar grote ogen kan niemand weerstand tegen haar bieden. Ze is slim zeker voor haar leeftijd maar wel erg koppig. Ze kan wat naief zijn maar is meestal lief en aardig.
    Uiterlijk:


    Eliane heeft lang blond haar een egale witte huid. Ze heeft grote groen blauwe ogen en is ongeveer 1.45 lang.
    Familie: Eliane heeft nooit echt een goede band met haar ouders gehad. Haar vader dronk veel en zei dan met platte tong dat hij wilde dat ze nooit geboren was. Haar moeder nam het altijd voor haar man op. Het liefste wilde ze dat ze net als haar zus een eigen huis had waar ze kon wonen. Na de zoveelste ruzie liep het meisje weg. Terwijl ze door de bossen liep is ze gebeten.
    Extra: Mag ze niet dood gaan? En kan ze een goede band met Damon hebben? (A)